PortalIndexit's a SanNi - oh noes. HpD5Uwnit's a SanNi - oh noes. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 it's a SanNi - oh noes.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vanilla
.
.
Vanilla

it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 714
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: { ᴀ } ɪ ʀ
Klas: master Savvie.
Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitimema jun 17 2013, 11:36

. ѕ . υ . η .η . у . ѕ ι ∂ є . υ ρ .
Ik moest dit nog schrijven van mezelf en ik was zo goed bezig met Vani der verleden en dat dit er echt opeens tussendoor moest. Ja, echt waar. Want ik ben immers het persoon dat nooit dingen af maakt, maar dat deed Da Vinci ook nooit dus ik vind dat het niet erg is. “Laat me, laa~aaat me. Laat me eigen gang maar gaan, laat me. Ik heb het altijd zo gedaan.” Ja, soms moet Ramses Shaffy er door heen. Net zoals Brigitte Kaandorp; “Ik heb een heel zwaar leven, echt heel zwaar.”

► Ik ben een SanNi, aangezien ik er nog steeds moeite mee heb dat mijn ouders me Sanne hebben genoemd. 17 jaar oud, maar bijna 18 (4th of July) en nog tatoeage-loos, maar dat is na mijn verjaardag zeker anders. Ik zit al een wat langere tijd op SSA, hoewel ik mezelf zeker geen veteraan kan noemen, maar heb nog nooit zo'n soort topic aan gemaakt. Niet alleen al om het feit dat ik het vrij lastig vind om mezelf te omschrijven. Ik denk dat ik het aan het hand van mijn favorieten personages zal doen, maar laat ik eerst de standaard stuff af ronden.

► Zoals mijn passie. Muziek. Ik sta op met muziek. Ik ga slapen met muziek. De enige keren dat ik geen muziek wil luisteren is als ik echt heel erg ziek ben anders is het altijd wel in mijn omgeving. Mijn muzieksmaak is ook heel breed en er zijn maar enkele dingen die ik echt niet kan uitstaan. En dat zijn boybands, standaard-pop (Rihanna, Britney Spears, Pitbull, enzovoort) en techno-spul. Nee, kom daar niet bij mij aan. Ik weiger het zelfs om muziek te noemen. Zeker artiesten als Nicki Minaj en Rihanna. Ik walg er van. En niet zo een beetje ook. Wat ik dan wel leuk vind? Alles wat overblijft. Ik zal hier een geringe opsomming maken.

mijn muzikale helden:
wat er op dit moment op mijn MP3 staat, dit verandert wel heel vaak:
Maar ik luister nog veel meer dan dit, maar als ik echt alles zo opschrijven want ik luister, zou de lijst onmogelijk lang worden. Ik houd van goede rock-muziek, waarvan ik op het moment vele te weinig heb staan op m'n MP3, maar ook van de wat vagere underground gebeuren als 'The Urban Voodoo Machine'.
De opleiding die ik wil gaan doen heeft ook met muziek te maken. Ik wilde heel graag bij het HKU Muziek Management, maar ik heb vrijdag gehoord dat ik niet door de selectie-rondes ben heen gekomen [i](dat was even heel erg pijnlijk)
en ga nu voor International Music Management in Haarlem. Moet ook leuk worden.

► Vroeger heb ik heel veel anime gekeken, maar daarvan ben ik zo ongeveer alles weer vergeten. Ik ben nu gericht op series en heb zo degene die ik echt volg als; Hannibal omg dat is het beste dat me in maanden tijd is overkomen, Walking Dead, Game of Thrones en Masterchef Australia onverwachts die laatste? Ik ben dol op koken dus vandaar. Ik kan echt hele middagen in de keuken staan en er gewoon van genieten. Natuurlijk wel met muziek op de achtergrond en half dansend.

► Ik schrijf echt heel lang. Ik denk dat ik 10 jaar met gemak haal. Ik stam nog uit de tijd dat MSN hun eigen forums had en dat de RPGs in overvloed aanwezig waren. M'n oudere zus was begonnen met schrijven en omdat ik altijd tegen haar op keek, ging ik dat ook doen. Mijn allereerste personage was Seira en ze is daarom nog steeds mijn schatje. Veel van mijn personages uit die tijd gebruik ik niet meer, ken ik geen eens echt meer. Razor, Noah, ik houd nog steeds van ze maar ik kan vaak niet de juiste RPG vinden om met ze te schrijven of mijn hoofd staat er niet naar. Alcor, Braire .. allemaal hetzelfde verhaal. Toch keer ik altijd terug naar mijn echt oude personages. Omdat ik ze door en door ken en, vaak, nieuwe personages mij niet liggen. Ik kan er niet mee over weg, het klikt niet, ze interesseren me niet. Op hele grote uitzondering van Doce dan.
Dankzij school heb ik de afgelopen jaren een stuk minder gelezen dat ik wilde. De enige echte schrijver waarvoor ik altijd wel tijd heb gemaakt is Stephen King, maar daar houdt het ook wel op. En de Eragon-reeks was ik verliefd op. Nu ik m'n examens heb gehad, en geslaagd ben c:, wil ik weer meer gaan lezen. De Game of Thrones-reeks bijvoorbeeld. Of Parfume. Nog zo veel te doen..

► En dit is waar het heel persoonlijk word. Want ik wil het nu over mijn personages hebben. En zoals sommigen vast al is op gevallen praat ik vaak over alsof het echte personen zijn. Zo voelen ze ook voor mij aan. Als ik met ze schrijf, ben ik niet degene die bepaalt wat ze doen of wat er gebeurt, het gaat als vanzelf. En ik dat zodra dat gebeurt.. je een echt goed personage te pakken hebt.
Stuk voor stuk zijn mijn personages ook delen van mij. Hoe verschillend ze ook kunnen zijn, ik herken mezelf wel in ze. En ik moet zeggen dat ik dat niet altijd even leuk vind. Hieronder zal ik enkele personages opnoemen die me het dichts bij m'n hart staan en waarom dat zo is en hoe ik mezelf er in terug zie. Dan kunnen jullie zelf kiezen wat interessant lijkt om te lezen en wat niet n___n. Sowieso applaus als je al tot ver bent gekomen.

Seira:

Soh:

Odio:

Raion:

Ik denk dat ik het voor nu hierbij laat. Misschien komen er later nog meer personages bij. Zhan der concentratieprobleem, Doce haar manipuleren. maar voor nu vind ik dit meer dan genoeg tekst :'] Nogmaals applaus als je alles gelezen hebt. En ik ga nu ontbijten. Want tja, dat moet ook gebeuren.

Hugu SanNi ~.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitimema jun 17 2013, 13:56

*zwaait*
Welkom, welkom in ons midden kuchkuch 'nieuweling' kuch...
Let's see;;
1. Leuke muziek op je lijstje is leuk
2. Masterchef Autralia is een van de weinige dingen die ik vrijwillig met m'n moeder kijk xD
3. Ik wil ooit weer een topic met je, je schrijft zo mooi o3o"
4. I'm starting to ramble x:
Ehh dat was het wel denk ik. .-.
Greets
~~Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitimema jun 17 2013, 14:11

Vanilla schreef:
17 jaar oud, maar bijna 18 (4th of July) en nog tatoeage-loos, maar dat is na mijn verjaardag zeker anders.

Oeh, tatoeage, yes, ik ga er ook een laten zetten in de vakantie. Moet alleen nog wel een goeie guy vinden die hem gaat zetten. Wat voor een tattoo wil je nemen en waar?


Vanilla schreef:
Zeker artiesten als Nicki Minaj en Rihanna. Ik walg er van. En niet zo een beetje ook.

Ah, the Cure... good times, good times. And indeed, fuck Rihanna and Nicki Minaj (Is het je btw ooit opgevallen hoeweel ze op de Pokémon Jynx lijkt? It's scary..)

Vanilla schreef:
en ga nu voor International Music Management in Haarlem. Moet ook leuk worden.

In Haarlem, eh. Oh boy, straks komen we elkaar nog tegen...

Vanilla schreef:
Hannibal omg dat is het beste dat me in maanden tijd is overkomen

Hannibal! Die wil ik zó graag gaan kijken. Maar ik wil daarvan ook nog eerst alle boeken gaan lezen, goddamit <__>

Well SanNi, you have some interesting characters there. Ik kijk uit naar een topicje wat we misschien in de toekomst met elkaar zullen hebben :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitimema jun 17 2013, 23:57

Vanilla schreef:
Mijn muzieksmaak is ook heel breed en er zijn maar enkele dingen die ik echt niet kan uitstaan. En dat zijn boybands, standaard-pop (Rihanna, Britney Spears, Pitbull, enzovoort) en techno-spul. Nee, kom daar niet bij mij aan. Ik weiger het zelfs om muziek te noemen. Zeker artiesten als Nicki Minaj en Rihanna. Ik walg er van
Daar kan ik het niet meer dan genoeg mee eens zijn.
& David Bowie en Alice Cooper - van die laatste is Poison altijd nog mijn favoriet Woot!


En King, ofcourse - hij is ook gewoon.. de King. Ik vind z'n boeken bijna net zo goed als de films.
Pet Sematary - Rose Red - IT

Vanilla schreef:
Nu ik m'n examens heb gehad, en geslaagd ben c:, wil ik weer meer gaan lezen.
Congratz!

Vanilla schreef:
En dit is waar het heel persoonlijk word. Want ik wil het nu over mijn personages hebben. En zoals sommigen vast al is op gevallen praat ik vaak over alsof het echte personen zijn. Zo voelen ze ook voor mij aan. Als ik met ze schrijf, ben ik niet degene die bepaalt wat ze doen of wat er gebeurt, het gaat als vanzelf. En ik dat zodra dat gebeurt.. je een echt goed personage te pakken hebt.
Same..
Al is dat zo'n beetje een slechte eigenschap bij me geworden. Maargut - ik probeer eraan te werken. Gelukkig hebt u dat niet.
Ik hou stuk voor stuk van uw personages, altijd leuk om weer een SanNi-creatie te mogen aanschouwen wanneer u besluit er eentje op de RPG te halen c;

Hmm - that's about it, I think. Ik ga u nog wel succes wensen voor uw nieuwe richting, dat je er een leuke tijd mag hebben :3
Still love your dreads~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Vanilla
.
.
Vanilla

it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 714
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: { ᴀ } ɪ ʀ
Klas: master Savvie.
Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitimedi jun 18 2013, 09:49

//Emma Ik wil ook een topic met u Oh Noes! I don't care dat je het te druk hebt, ik eis een topicje zeer binnenkort.

//Anon Op m'n voet, een steppearend. Het gaat zoveel pijn doen, maar het zo waard zijn. Wat zijn jouw plannen? c:
The Cure live zien op pinkpop vorig jaar was één van de beste momenten van m'n leven. Ook bijna al m'n favoriete nummers van ze gehoord, bijna gejankt bij Just in Heavens en Lovecats gewoon omdat die heel precious voor me zijn. En Nicki Minaj lijkt er inderdaad op, het is te eng xD Ze lijkt ook op die 90's trolls poppen Stare
Heheh. Pas op voor gekleurde dreadlocks en leren jasje, kisten, al die shit ^^'
De Hannibal-reeks is echt de enige reeks waarvan ik de films beter vind dan de boeken, dus ik zou zeker beiden doen en al helemaal voordat je aan de tvserie begint. De Hannibal-reeks is me altijd heel dierbaar geweest en ik zit dus echt te kwijlen bij de serie xD
En topic, ja Stare Ik wil Earia en Soh Stare

//Noah Cooper is echt gewoon heerlijk. De 'Along Came a Spider' album is ook zo genious zo van 'goh, laat ik een heel album schrijven over een serie-moordenaar vol gepropt met geweldige liefdesliedjes zodat ik mijn fans heel confused achter laat' :3
En dank u, dank u.
Mweh, ik geef om mijn personages alsof het mijn kindjes, maar kan wel heel goed een grens trekken. Want ze zijn misschien wel echt voor mij, maar ze zijn niet echt zeg maar xD Dat klinkt zo paradox, but you get the point I guess? Ik vind het zelfs leuk om ze te kwellen, alle moeilijke situaties te door staan en in m'n verhalen laat ik juist vaak mijn favo's dood gaan, hoe pijnlijk dat soms ook is :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Aressuka
.
.
Aressuka

it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILEReal Name : Alexa
Posts : 2255
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)
Klas: -
Partner: You make me shine like a star in the sky

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitimedi jun 18 2013, 11:16

Lang voorsteltopic is lang SanNi, maar ik heb hem wel helemaal gelezen ^^

Ik zie Rapalje in je muzieklijst staan. Ben jij misschien een liefhebber van doedelzakken? Ik namelijk wel. ^^
De band die jij met je chars hebt. Ik vind het echt mooi klinken. Zelf hebben mijn chars ook allemaal wat van mij. Maar mijn grote favoriet is nog altijd mijn mainchar Aressuka.
Wie weet komen onze chars elkaar nog wel een keertje tegen. ^^
(Bedenk me net dat Soh met Aressuka en Reese bij waarzeggerij zit. *facepalm*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zenon
.
.
Zenon

it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILEReal Name : Ymous~
Posts : 88
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air||Dark
Klas: Mentorklas Master Savador
Partner: You're just another Grain of Sand in this Damned Desert

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitimedi jun 18 2013, 18:16

Ah, pretty bird yes. Cool beans. Zelf wilde ik een wolf-pootafdruk in tribal stijl vlakbij m'n schouderblad, net op de achterkant van m'n schouder. Denk dat die plek wel mee gaat vallen qua pijn. Denk wel dat jij het zwaarder gaat krijgen dan xd Hoe groot wil je hem ongeveer hebben? En in welke stijl?
O lord, Earia and Soh? Dat zal heel verkeerd af gaan lopen kan ik je al wel verzekeren xD Hope he likes it rough~
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitimedi jun 18 2013, 18:47

Waarom haat iedereen hier [op een paar na] boybands? Maar like I said before, ik kan dat respecteren~  Ik ben btw een fan van enkele muziekartiesten die nu op je mp3 staan: Ed Sheeran, Crystal Fighters, Green Day, Mumford & Sons en Snow Patrol zijn allemaal mensjes die ik graag hoor ^^
En als je nog van plan bent om wat meer te lezen, is The Hunger Games ook een goed idee, tenminste als je die nog niet gelezen hebt~
Ik hoop ook ooit 'ns een topic met je te hebben want ik vindt je accs keer op keer geweldig en je topics ook c:
Xoxo Talita
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitimewo jun 19 2013, 11:05

Ik heb al een tatoeage, lekker puh. Woot! Maar ik ben nogal lui om dit alles nu te gaan lezen, want ik ben aan het typen voor het topic met Soh. Dus ik ben heeeeel druk bezig, okay. Maar ik ga dit wel lezen. Ooit. Maar ik zag tatoeage staan en ik MOESt gewoon reageren, ok dat vind ik leuk hihi. Bye toedeloe, ik ken je al.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :smuch:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA PROFILE
it's a SanNi - oh noes. UTL8oxA MAGICIAN

it's a SanNi - oh noes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: it's a SanNi - oh noes.   it's a SanNi - oh noes. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

it's a SanNi - oh noes.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -