|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 22 2013, 22:48 | |
| Oeh~ LoL potje ging best goed : ) |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 22 2013, 23:19 | |
| Wie is er goed in Postsheets? Kan ik dan misschien codes van iemand krijgen? ( Maakt niet uit wat voor soort postsheet.... ) mijn code doet het niet meer ( waarschijnlijk i,v.m beta versie ) |
|
| |
Percy Jackson .
PROFILEReal Name : Rebecca Posts : 178 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water || DarkKlas: Master KanaPartner: Love is like a bittersweet migraine honey.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 22 2013, 23:49 | |
| Art blok is voorbij |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 00:13 | |
| *Sigh* Eindelijk Madeline's/Eres' voorsteltopic geplaatst. I feel awful. Het ziet er echt nog niet mooi uit maar het was teveel werk om morgen allemaal weer opnieuw te doen.
|
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 00:20 | |
| @Linima: Dont feel awful Its so much and awesome, het deel dat ik al heb gelezen dan. Alleen vind ik persoonlijk het lettertype lastig lezen, maar dat kan eraan liggen dat het zo laat is x3 Goodnight people =3= |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 02:45 | |
| Wie zijn er nog wakker???? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 03:08 | |
| - Kasumi schreef:
- Wie zijn er nog wakker????
*raises hand* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 03:09 | |
| - Master Savador schreef:
- Kasumi schreef:
- Wie zijn er nog wakker????
*raises hand* Yosh... Then we start the class! x'D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 03:12 | |
| Zeg potver Ani, gaat u eens heel gauw naar bed. This again |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 03:14 | |
| Omg, I'm a free woman again! Deadlines van school en werk zijn sinds vandaag officieel over~ Jesus, net pas thuis van avondje vieren dat de deadline geweest is op het werk. En ik kreeg lekker extra rum omdat school voor me ook over is -yay voor gratis drankjes~- En dan kom je er dus achter dat je nog helemaal niet moe bent. :stare:EN WAAROM ZIJN MENSEN OP DIT LATE UUR NOG ZO ACTIEF OP SKYPE!? Om kwart over 3 nog in een call... funneh people. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 03:19 | |
| Yada! Waarom moet ik naar bed... als ik al...uhmmm... ben de tel al kwijt aan dagen. Slecht slaap?! en gewoon echt neit moe ben... chippies? ja... chippies... goed plan... Mn.... gedachtes gaan van hop naar her deze week =3=" Oja, even terug op jouw antwoord Noah.... " NEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" Edit: Geen koffie, cola of alcohol op vandaag!! Just a note |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 03:28 | |
| Ani. Psst, Ani - Spoiler:
Goddammit, wil je de supermaan zien is het weer bewolkt. Then again, that was to be expected. @Anon: Aye welkom back (゚∀゚)ノ ヾ(。◕ฺ∀◕ฺ)ノ ヾ(。◕ฺ∀◕ฺ)ノ (✿ฺ´∀`✿ฺ) ~~~~∠☆ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 03:31 | |
| @noah: So..... now what? still not sleepy.... >3> |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 03:54 | |
| Neemt niet weg dat het leuk is om je te teasen, mwaha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 03:58 | |
| =3=" Ben nog steeds niet moe... moet je anders op skype komen, kan je lachen denk ik x'D Nja... hangt er vanaf... Ben nu nog rustig x'3 kies zelf maar xD ( Ja je heb de keuze menu nog! ) dus... naja... * leest het nu pas nog een keer * Teasen?? Neeeee!! niet... niet nee! nee niet dat ding! alsjeblieft ik smeek het je! ik wil er niet in terug! het is zo saai en leeg daar! *hides * |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 04:38 | |
| Dubbel post sowwwieeee~!! http://9gag.com/gag/aG990Pw http://9gag.com/gag/azbbM7j http://9gag.com/gag/a444EAp
En nu.. chippies pakken en drinken.... XD Dan wachten tot er gepost is en dan derpen op een post omdat morgen toch laptop opnieuw word geinstaleerd...moet ook hoognodig x'D Me: waarom kraam ik onzin uit? o.O Brein: *priie priie priie*edit: KOm ik beneden... zeg ik nog tegen mezelf vaatwasser staat open... KLENG! tegen de vaatwasser... vervolgens open ik een cola... heeft er iemand (mezelf nog ) ermee zitten schudden... en toen schrok je jezelf dood omdat het licht buiten is... Ziet nu ook pas dat het bijna 5 is. wooooopsie!~ |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 05:27 | |
| *Zweepslag tegen uw derrière* Mind that Dat was weer een allnighter voor us, Ani ε≡(ノ´_ゝ`)ノ Maar nu ga ik wel spoedig slapen and you should follow my perfect example. Voordat ik weer in bed kruip rond de tijd dat SanNi's wekker gaat |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 05:31 | |
| Ja, denk dat ik ook maar naar bed ga... voordat mn pa me betrapt... ( Zijn wakker gaat over nu dus XD )
Slaap ze mensjes. Of goeiemorgen mensjes XD |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 08:51 | |
| - Dominic schreef:
- @Linima: Dont feel awful Its so much and awesome, het deel dat ik al heb gelezen dan.
Alleen vind ik persoonlijk het lettertype lastig lezen, maar dat kan eraan liggen dat het zo laat is x3
Goodnight people =3= Ja, ik zit erover te denken om dat lettertype te veranderen. Ik bedoel, wat ik geschreven had was al achterlijk lang maar het lijkt wel of hij hierdoor nog langer wordt. Alleen past dit lettertype zo goed bij mijn oh zo geliefde Madje. Aaaaaaarrrrrch, de keuzes!!! |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 09:28 | |
| |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 10:09 | |
| *extreme yawn* Prrr so tired xD En vanmiddag geslaagdheids-borrel... Upside: jummy food Downside: sociale verplichtingen *thunthunthuuuun* met grotendeels oude mensen |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 10:12 | |
| - Master Savador schreef:
- Roakes schreef:
- Is hier iemand die zo van die 'stamps' kan maken, of gewone bannertjes voor in een os, van een groep? Ik probeer er nu een te derpen maar het faalt
Misschien kun je in de tussentijd dat Emma iets voor u gaat proberen wat klooien met deze alternatieven? http://cooltext.com/Buttons http://cooltext.com/Logo-Design-Pixel-Badge http://www.bannerfans.com/banner_maker.php Dankje, ik zal even kijken ^^ - Shou schreef:
- Wie is er goed in Postsheets?
Kan ik dan misschien codes van iemand krijgen? ( Maakt niet uit wat voor soort postsheet.... ) mijn code doet het niet meer ( waarschijnlijk i,v.m beta versie ) Ik kan iets proberen Ik kan wel enkel maar van die overlay-dingetjes maken, met veel geluk... Stuur me een plaatje en ik zie wat ik kan doen ^^ |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 10:22 | |
| |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 13:56 | |
| Jeej, pauze, wat is mijn pauze? Aan mijn presentatie voor school werken. -.- Ach ja, het is iets. |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 23 2013, 15:28 | |
| Ik. ben. gaar. Het was wel geweldig en ik ben zo trots op Jamie N Commons, ze waren zo goed -3- |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|