|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 21:56 | |
| - Yosh schreef:
- Kenai schreef:
- Yosh schreef:
- Kenai schreef:
- \\ Iris
Ik zou wel een topicje willen met Yosh of Leana c:
Met welke dan? Mag je zelf weten. Yosh is heel naïef en innocent en altijd vrolijk en heeft altijd honger en Leana is depressief en stil en verlegen en gesloten en eigenlijk alles was Yosh niet is. Maakt mij eigenlijk niet uit :') Met wie je de meeste inspi hebt~ Trouwens, de kans is groot dat Kenai nog niet helemaal de Kenai is die hij gaat zijn als ik z'n verleden heb uitgetypt c: If you know what I mean. Meestal weet ik al een beetje hoe en wat, maar als ik het verleden eenmaal volledig heb kan ik me beter in persoontjes verplaatsen ;3 dus vandaar~
Doe maar Leana, want daar moet ik ook nog een beetje inkomen haha Wie begint? Jij? o3o Trouwens, heb je al vakantie of ook nog niet? |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 21:56 | |
| - Youko schreef:
- @Talita; Misschien wel. Als 't nodig is, zal ik je contacteren~
Oke is goed ^^ |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 21:59 | |
| - Kenai schreef:
- Yosh schreef:
- Kenai schreef:
- Yosh schreef:
- Kenai schreef:
- \\ Iris
Ik zou wel een topicje willen met Yosh of Leana c:
Met welke dan? Mag je zelf weten. Yosh is heel naïef en innocent en altijd vrolijk en heeft altijd honger en Leana is depressief en stil en verlegen en gesloten en eigenlijk alles was Yosh niet is. Maakt mij eigenlijk niet uit :') Met wie je de meeste inspi hebt~ Trouwens, de kans is groot dat Kenai nog niet helemaal de Kenai is die hij gaat zijn als ik z'n verleden heb uitgetypt c: If you know what I mean. Meestal weet ik al een beetje hoe en wat, maar als ik het verleden eenmaal volledig heb kan ik me beter in persoontjes verplaatsen ;3 dus vandaar~
Doe maar Leana, want daar moet ik ook nog een beetje inkomen haha Wie begint? Jij? o3o Trouwens, heb je al vakantie of ook nog niet?
Ik heb al vakantie ja. Nou ja, ze geven ons gewoon vrij om onnodig film kijken te vermijden. Morgen nog een sportdag en dan nog rapport halen en boeken inleveren.
Dus ik kan best beginnen hoor, word alleen geen super lange post want mijn begin postjes zijn prut. |
|
| |
Dalmatian .
PROFILEReal Name : Koii Posts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and LightKlas: Partner: Paint me all the colors of your heart, cuz I don't even know where to start.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:00 | |
| oe Starry Sky. Ik heb 'in spring' gespeeld en was er echt verknocht aan xD |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:01 | |
| - Dalmatian schreef:
- oe Starry Sky. Ik heb 'in spring' gespeeld en was er echt verknocht aan xD
Ik heb de Anime volledig gekeken toen 'ie net uit was x'D Geweldige Anime <3 -- Suddenly uitnodiging om met je vriendje en een andere vriend de stad in te gaan op de dag dat we zo ongeveer een hitte record gaan verbreken. Dat gaat leuk worden x'D |
|
| |
Dalmatian .
PROFILEReal Name : Koii Posts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and LightKlas: Partner: Paint me all the colors of your heart, cuz I don't even know where to start.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:03 | |
| Is er ook een anime van? *sparkling eyes* Dan moet ik dat maar eens gaan kijken o.o
Het spel moet je ook echt proberen c: Even downloaden en trans. cracken en dan heb je minimaal 3 uur speel plezier. Naja klikplezier.
Laatst aangepast door Dalmatian op ma jun 17 2013, 22:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energyKlas: Who needs a class?!Partner: I'm way too GOOD for you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:04 | |
| Mensen die een topic met me hebben, lees het afwezigheidstopic. Mijn eindwerken zijn nu gedaan, dus binnenkort kan ik echt constant hardcore posten, als ik me beter voel |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:05 | |
| |
|
| |
Dalmatian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:05 | |
| oee met Amaha C: Of komen ze er allemaal in voor? xD
Naja ik ga dat ook maar eens proberen dan~ |
|
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:08 | |
| - Yosh schreef:
- Kenai schreef:
- Yosh schreef:
- Kenai schreef:
- Yosh schreef:
Maakt mij eigenlijk niet uit :') Met wie je de meeste inspi hebt~ Trouwens, de kans is groot dat Kenai nog niet helemaal de Kenai is die hij gaat zijn als ik z'n verleden heb uitgetypt c: If you know what I mean. Meestal weet ik al een beetje hoe en wat, maar als ik het verleden eenmaal volledig heb kan ik me beter in persoontjes verplaatsen ;3 dus vandaar~
Doe maar Leana, want daar moet ik ook nog een beetje inkomen haha Wie begint? Jij? o3o Trouwens, heb je al vakantie of ook nog niet?
Ik heb al vakantie ja. Nou ja, ze geven ons gewoon vrij om onnodig film kijken te vermijden. Morgen nog een sportdag en dan nog rapport halen en boeken inleveren.
Dus ik kan best beginnen hoor, word alleen geen super lange post want mijn begin postjes zijn prut. Lucky kid o3o Ik moet deze hele week nog stage lopen en dan volgende week nog sportdag en dat soort zooi -,-' Geef ons gewoon vakantie Al ben ik ma & di vrij~ Misschien kunnen we dan in het weekend afspreken c: logeren & als je nog niet wist wie ik was, moet er nu toch echt een belletje gaan rinkelen xDMaaaarrr~ dat maakt niet uit hoor c: Vanwege m'n stage heb ik waarschijnlijk toch bijna geen tijd om van die hele lappen tekst te gaan schrijven :') |
|
| |
Youko .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:12 | |
| - Dalmatian schreef:
- oee met Amaha C:
Of komen ze er allemaal in voor? xD
Naja ik ga dat ook maar eens proberen dan~ Ze komen er allemaal in voor xD Maar het draait over het algemeen over het meisje [wiens naam me ontschoten is ;w;] die naar de school toe komt x'd |
|
| |
Leana
PROFILEReal Name : Iris Posts : 85 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AardeKlas: Miss EresPartner: We accept the love we think we deserve
| |
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:26 | |
| - Leana schreef:
- Kenai schreef:
- Yosh schreef:
- Kenai schreef:
- Yosh schreef:
Jij? o3o Trouwens, heb je al vakantie of ook nog niet?
Dus ik kan best beginnen hoor, word alleen geen super lange post want mijn begin postjes zijn prut. Lucky kid o3o Ik moet deze hele week nog stage lopen en dan volgende week nog sportdag en dat soort zooi -,-' Geef ons gewoon vakantie Al ben ik ma & di vrij~ Misschien kunnen we dan in het weekend afspreken c: logeren & als je nog niet wist wie ik was, moet er nu toch echt een belletje gaan rinkelen xD
Maaaarrr~ dat maakt niet uit hoor c: Vanwege m'n stage heb ik waarschijnlijk toch bijna geen tijd om van die hele lappen tekst te gaan schrijven :')
MAAAAAAAAAAANOOOOOOOONN!!!!
Toch?
En mijn postjes kunnen best groot worden haha Vanwaar die twijfel? OFCOURSE IT'S ME! xD & ik zeg ook niet dat dat mij ook niet gaat overkomen :'D maar ik moet nu gaan slapen~ Morgen weer naar Persingen >D |
|
| |
Leana
PROFILEReal Name : Iris Posts : 85 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AardeKlas: Miss EresPartner: We accept the love we think we deserve
| |
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 17 2013, 22:31 | |
| - Leana schreef:
- Kenai schreef:
- Leana schreef:
- Kenai schreef:
- Yosh schreef:
Lucky kid o3o Ik moet deze hele week nog stage lopen en dan volgende week nog sportdag en dat soort zooi -,-' Geef ons gewoon vakantie Al ben ik ma & di vrij~ Misschien kunnen we dan in het weekend afspreken c: logeren & als je nog niet wist wie ik was, moet er nu toch echt een belletje gaan rinkelen xD
Maaaarrr~ dat maakt niet uit hoor c: Vanwege m'n stage heb ik waarschijnlijk toch bijna geen tijd om van die hele lappen tekst te gaan schrijven :')
MAAAAAAAAAAANOOOOOOOONN!!!!
Toch?
En mijn postjes kunnen best groot worden haha Vanwaar die twijfel? OFCOURSE IT'S ME! xD
& ik zeg ook niet dat dat mij ook niet gaat overkomen :'D maar ik moet nu gaan slapen~ Morgen weer naar Persingen >D
Waarom daar? En weltrusten! En wens me succes op de sportdag, ik heb er nog nooit zo erg tegenaan gekeken. Omdat ik stage loop op die boerderij daar~ Was echt geniaal & eng om zo'n tractor ding te besturen x'D Moet ik morgen waarschijnlijk weer doen... Anyway, Thanks en jij ook succes <3 |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 18 2013, 01:15 | |
| En toen babbelde Cass er weer veelste veel op los in haar les Korte uitleg is lastig Nu nog de andere les aanmaken en dan slapen c: |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 18 2013, 01:20 | |
| Sawry dat ik vandaag de godganse dag afwezig was, moest noodgedwongen mee naar de introductie van de nieuwe school van m'n broertje en nog meer slaapverwekkend gedoe >-> But I had my junkfood. En gratis slootwater thee. G'night! *waves* - I'msorry, too effing tired. Posts en dergelijke doe ik morgen uwu - Ezreal schreef:
- Mensen die een topic met me hebben, lees het afwezigheidstopic. Mijn eindwerken zijn nu gedaan, dus binnenkort kan ik echt constant hardcore posten, als ik me beter voel
*hugs* Voor whatever je dwarszit Het wordt vast beter ^^ |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 18 2013, 01:55 | |
| That took longer then expected. No more time for more posts Gnighty dearest SSA'tjes die al lang slapen. Hope you're all having great dreams |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 18 2013, 07:29 | |
| I know that feel Emma.
Ik voel me nu echt dom. Ik kan niet quoten. Nou, ik kan wel quoten, maar dan kan ik er zelf geen tekst meer onder zetten. Hoe doen jullie dat? Misschien doe ik iets fout. |
|
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 18 2013, 07:37 | |
| Door op dat knopje te drukken kun je de codes weer zien ;3 Voor de rest is het gewoon hetzelfde principe als met de oude |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| |
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 18 2013, 09:25 | |
| Sorry dat ik een beetje weinig activiteit vertoonde het laatste weekeind ^^'' Ik ben met een animé begonnen die nogal veel episodes heeft dus daarom. Ik kan trouwens Angel Beats nu op mijn lijstje zetten van afgekeken series. En ik wacht op de nieuwe episode van Uta no Prince Sama 2. Maar oké, ik moet echt wat posten in plaats van animé's kijken Het moment waarop je de oude faceclaim van Savador op je beeldscherm ziet. Ik was like: Heey das Saffie. |
|
| |
Renji .
PROFILEReal Name : Tiny ~ Posts : 264 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Master SavadorPartner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 18 2013, 09:44 | |
| Ik kan niet wachten op het nieuwe mangachapter van Bleach. D: |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 18 2013, 09:46 | |
| Goeiemoorgen Straks tijdens het ontbijten maar verder gaan met Ze'ev en Spencer in een blender gooien en mixen, om ze als 1 char weer aan elkaar te lijmen.. >:] Oh en voor mensjes op zoek naar een les om in te posten;; Miss Cassandra heeft net een nieuwe geopend |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 18 2013, 09:57 | |
| Ja, Emms ik wil daar posten, maar ik moet van mezelf wachten totdat ik Vani der char goed heb afgerond dus mijn post gaat nog wel even duren ^^' |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|