|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 14 2013, 22:54 | |
| Already using Chrome~ En ik was ook een diehard IE user, tot de mijne ondraaglijk sloom begon te worden. Ugh ik wil posten maar agshdjd; Iemand heeft mijn laptop gebruikt en nu zijn alle toetsen en de muis vettig en - *laptopflip* |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 14 2013, 22:56 | |
| Ik heb altijd al haat gehad aan IE x'D Toen ik zes jaar geleden en Macbook kreeg van school raakte ik gewend aan Firefox en nu gebruik ik eigenlijk alleen nog Chrome x'D
Heb zelfs mn pa zo ver gekregen en die is ook een Die Hard IE user x'D |
|
| |
Kishée
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 359 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { є } α я т нKlas: -Partner: ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴀs ʏᴏᴜ ғᴀᴅᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ.. ωʜᴏ ωɪʟʟ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ sᴛᴏʀʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ?
| |
| |
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 14 2013, 23:52 | |
| Ik kom maar niet uit Kenai's verleden cx Werk mee brein. Werk mee |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 02:05 | |
| EN TOEN... ... ...! Was alles wat ik op de site moest doen klaar o_ó Aanvragen zijn gedaan, heb op elk topic gepost... WHAT IS THIS STRANGE FEELING!? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 02:09 | |
| *CLAPS* Dat heb ik zelden. Maar ik ben dan ook niet altijd even een snelle poster. Hrm. Slapen.. slapen klinkt goed =w= G'naightinight~ |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 02:20 | |
| Ik meestal ook, daarom voelt het waarschijnlijk zo onnatuurlijk. Hetzelfde wanneer je vakantie heb van school en je heb geen huiswerk meer. Wtf feelings Good, now time for some food and a movie, then of to bed~ |
|
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 02:26 | |
| Sleep sounds good indeed So good night~ |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 09:54 | |
| Wat is sieren toch leuk.. Behlve als je moet helpen de hele boel op te ruimen. |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 10:55 | |
| Bah m'n haar zit als een vogelnest Planning voor vandaag: -eten -posten met Allen x2 -posten met Cass bij d'r les en hopen dat ze even kan stoppen met jaloers doennxD -posten met Do, even kijken waar ik de meeste inspi heb... -Sims spelen -kamer opruimen -doodgaan van de drukte omdat ik nooit al deze dingen afkrijg xD |
|
| |
Kishée
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 359 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { є } α я т нKlas: -Partner: ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴀs ʏᴏᴜ ғᴀᴅᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ.. ωʜᴏ ωɪʟʟ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ sᴛᴏʀʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ?
| |
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 11:54 | |
| WTF. Ik krijg op Tumblr een berichtje van iemand, check ik dat blog uit staat het helemaal vol met Self-harm en suicide en toen kwam ik dit berichtje tegen:
it’s always been my fault. when u cut yourself.. jinte…. it was my fault. srry. i’ll kill myself.
Mijn vriendin is de enige dat wist en zelf ook problemen had en ze zegt zelf dat dat blog niet van haar is.
Suspisioso. |
|
| |
Dalmatian .
PROFILEReal Name : Koii Posts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and LightKlas: Partner: Paint me all the colors of your heart, cuz I don't even know where to start.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 12:59 | |
| Zometeen maar eens gaan antwoorden op my one and only topic. haha Daarna wellicht nog een topicje openen |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 13:38 | |
| en toen speelde je hond ineens vliegenvanger O_ô
meh het idee om wiskunde aan de kant te gooien en gewoon lekker te gaan posten en relaxen wordt steeds verleidelijker |
|
| |
Dalmatian .
PROFILEReal Name : Koii Posts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and LightKlas: Partner: Paint me all the colors of your heart, cuz I don't even know where to start.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 14:10 | |
| o haha dat doet mijn hond ook. Die springt ook echt gewoon een dikke meter in de lucht. Border collie's tsja die moeten zich toch ergens mee bezig houden ^^'
Gepost; en nu is mijn inspiratie op dus dat tweede topic komt vanavond misschien denkhetniet |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 16:55 | |
| Ik heb mn hele dag verspild en ik voel me klote .______. Damnit, damnit, damnit. Ben verkouden en blegh en I am so not amused |
|
| |
Percy Jackson .
PROFILEReal Name : Rebecca Posts : 178 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water || DarkKlas: Master KanaPartner: Love is like a bittersweet migraine honey.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 16:57 | |
| Zometeen ff posten bij Vos en dan ben ik kloar met posten |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 17:11 | |
| En toen kwam je erachter dat je dus echt geen klop hebt gedaan en alleen maar met een vriendin hebt zitten praten, ach ja ^^" Dan nu maar lekker posten let me seeee....
Noëla x1
Rhine x2
moet lukken |
|
| |
Kishée
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 19:05 | |
| M'n. rokje. is. te. kort. *annoyed* |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 19:30 | |
| Het moment dat je beseft dat je alle tijd had maar geen flikker heb uitgevoerd. Man, ik had moeten posten. Hopelijk krijg ik vanavond er nog iets goed uit. |
|
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 19:32 | |
| Ik heb het idee dat het pas middag is... |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 19:37 | |
| Uhhh, ik wil zo graag posten, maar ik heb geen tijd. (Mag eigenlijk nu ook niet op SSA zitten van mezelf, maar ik breek graag de regels xD) |
|
| |
Dalmatian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 19:48 | |
| Sporten ging vandaag echt fijn. Lekker alles eruit gezweet haha Topics schrijven ging eigenlijk ook wel lekker vandaag; een fijne dag dus ;']
Alleen nu heel veel honger en ik moet nog een uur wachten voor we gaan eten /cries |
|
| |
Percy Jackson .
PROFILEReal Name : Rebecca Posts : 178 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water || DarkKlas: Master KanaPartner: Love is like a bittersweet migraine honey.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 19:49 | |
| *Huilmoment* War Horse is zo mooi |
|
| |
Eodan
PROFILEReal Name : Melle Posts : 810 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: That's a long time ago..Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 15 2013, 21:46 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|