|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:18 | |
| Welkom ^^ (Zal ik je wel of niet 'Nee' noemen ) |
|
| |
Takashi Myron .
PROFILEReal Name : Rose~ Posts : 86 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: You've just wasted ten seconds of my life. I don't know how you're gonna do it, but I want them back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:20 | |
| @Noelani Doe rustig aan ^^ Mijn hoofd staat ook niet erg naar posten. |
|
| |
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur + Lucht = ElektriciteitKlas: GeenPartner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:21 | |
| Iedereen bedankt voor het verwelkomen! Ik denk dat ik me wel wegwijs kan maken hier, maar er is één ding wat ik me afvraag: Is hier licht gewoon.... Licht? Of mag het ook bliksem zijn? Want ik hou van bliksem ^^
@ Arassuka :: Ik heb nee bij mijn naam ingevuld omdat ik er niet zo van ben dat mensen mijn naam weten ^^' Vooral als ik ze nog niet zo goed ken, dan voel ik me altijd zo bekeken. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:23 | |
| vetani: je kunt ook altijd jezelf een bijnaam geven? opsommige rpg's zet ik gewoon Bunny ^^ En het is eigenlijk vooral licht, maar ik denk wel dat je bliksem een beetje kan doen maar misschien is het toch even beter om het nog voor de zekerheid te vragen aan de mod dat is Master savador of Master norwood ^^
Rose: dom eigenlijk heb koppijn maar toch staar ik naar men scherm xd |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:25 | |
| Welkom, I hope you'll have a great time here~ |
|
| |
Jace .
PROFILEReal Name : Caro Posts : 33 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Darkness / FireKlas: Partner: I'd like to see you try ;)
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:28 | |
| Welkom En woosh, i'm so bored :c |
|
| |
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur + Lucht = ElektriciteitKlas: GeenPartner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:30 | |
| @ Noalani :: Oh, oké. Ze zijn allebei niet online nu. Weet jij bij enig toeval welke het vaakst online komt, zodat ik die alvast een bericht kan sturen ^^ ?
@ Roakes :: Dank je ~
@ Jace :: Dank je. Ken je bij enig toeval League of Legends? Ik zag hier ook al een Ezreal langs komen, dus ik dacht: vraag het maar even. Want ja, daar heb je ook een Jace ja. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:31 | |
| vetani: normaal gezien komen ze iedere dag wel een paar keer online, misschien straks ook nog eens, je kunt ze msh nu al een bericht sturen, en als ze nog niet on zijn, maar wel via skype on kan ik het desnoods wel even persoonlijk vragen voor je ^^
maargoed nu ga ik even gaan eten XD |
|
| |
Reese .
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 82 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur met een beetje lichtKlas: Partner: How can I love someone if I can't trust anyone?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:32 | |
| - Vetani schreef:
- Iedereen bedankt voor het verwelkomen!
Ik denk dat ik me wel wegwijs kan maken hier, maar er is één ding wat ik me afvraag: Is hier licht gewoon.... Licht? Of mag het ook bliksem zijn? Want ik hou van bliksem ^^
@ Arassuka :: Ik heb nee bij mijn naam ingevuld omdat ik er niet zo van ben dat mensen mijn naam weten ^^' Vooral als ik ze nog niet zo goed ken, dan voel ik me altijd zo bekeken. Ow dat kan ik wel begrijpen hoor ^^ Dit is dezelfde persoon als Aressuka btw. Dit is een andere char van me. En bliksem komt hier af en toe wel in voor maar word als iets zeldzaams beschouwd. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:32 | |
| - Vetani schreef:
- Want ja, daar heb je ook een Jace ja.
*Jayce (: Welkom trouwens ^^ |
|
| |
Jace .
PROFILEReal Name : Caro Posts : 33 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Darkness / FireKlas: Partner: I'd like to see you try ;)
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:34 | |
| Ik ken Leaugue of Legends ja, maar ik speel het niet of zo c: |
|
| |
Venita .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:36 | |
| @ Noalani :: Als je dat voor me zou willen doen, zou ik dat erg op prijs stellen ^^
@ Reese :: Oh... Dus het mag niet altijd? Want ik heb namelijk een personage dat in de anime erg goed is met stroom en ik vind haar zo leuk, dus zou het natuurlijk erg fijn zijn als ik haar zoveel oorspronkelijke dingen kan geven als mogelijk ^^
@ Jace :: Moet je doen! Het is echt een leuk spelletje ^^
@ Revon :: Dank je ^^ Oh, ik spelde weer eens een naam fout OTL. Maar ik heb het spel ook al erg lang niet meer gespeeld had het erg druk. En dan ook nog eens dat ze een keer JACED zeiden toen iemand Jayce speelde en een Ace scoorde ; een van Sp4zie's montages, weet niet of je hem kent. |
|
| |
Reese .
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 82 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur met een beetje lichtKlas: Partner: How can I love someone if I can't trust anyone?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:42 | |
| Hm, het is niet dat het niet mag... het is afgeleid van licht. Net zoals je bij Avatar onder de aardstuurders metaalstuurders heb die wat zeldzamer zijn, kan je onder lichtmagiërs af en toe een bliksemmagiër vinden. Derpy uitleg is derpy |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:45 | |
| - Vetani schreef:
- En dan ook nog eens dat ze een keer JACED zeiden toen iemand Jayce speelde en een Ace scoorde ; een van Sp4zie's montages, weet niet of je hem kent.
Haha, Jaced :'] Nope, ik ken Sp4zie niet, ik zal 't 's opzoeken : ) |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:48 | |
| - Takashi Myron schreef:
- @Rani
Mogen jullie niet herkansen? o3o Nee die mogelijkheid hebben wij helaas niet ^^" |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:53 | |
| vetani: je hebt een pm van me gekregen ^^ |
|
| |
Jace .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 19:55 | |
| Oké, het wordt tijd voor een setje xd |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 20:02 | |
| - Vetani schreef:
- Hallo ^^
Ik ben nieuw ~ Ello Nee. C: Welcome. Yes, me has to derp like that, 'cuz that's me. |
|
| |
Venita .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 20:07 | |
| @ Jace :: Ik heb al een setje, maar ik ga hem pas gebruiken als ik zeker weet dat dingen legaal zijn. Als je snapt wat ik bedoel ^^'
@ Hayden :: Dank je ^^ En haha, je mag me wel zo noemen hoor. Is mijn eigen schuld.
Laatst aangepast door Vetani op wo jun 12 2013, 20:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Takashi Myron .
PROFILEReal Name : Rose~ Posts : 86 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: You've just wasted ten seconds of my life. I don't know how you're gonna do it, but I want them back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 20:07 | |
| @Noelani lol ken het, doe ik ook vaak, te koppig om het niet te doen x'D |
|
| |
Reese .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 20:10 | |
| Zo, totdat het setje voor Reese klaar is loopt ze even op deze manier rond. Ik moet zelf zeggen dat het niet zo heel slecht eruit ziet c: |
|
| |
Jace .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 20:22 | |
| Een tijdelijke ava dan maar (a) |
|
| |
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 20:26 | |
| Ook zo fijn als je aan je char wilt werken, maar je broertje duikt voor je achter de pc iPad waarom type jij zo vervelend? Anyway, hello poeple on earth~ |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 20:27 | |
| Ello Kenai is fine with me. Wat ben iknweer eens lekker dom bezig vandaag, xD |
|
| |
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 12 2013, 20:29 | |
| Neen, mijn naam is gewoon moeilijk. Dat is het probleem o3o Maar hoi cx |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |