|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:08 | |
| Hehe ze zouden elkaar nog mogen xD mogen ze tegen elkaar irritant zijn XD |
|
| |
Renji .
PROFILEReal Name : Tiny ~ Posts : 264 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Master SavadorPartner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:11 | |
| - Nathan schreef:
- Oh, je char is een annoying brat?
WELCOME BY THE CLUBZ~ Nate is ook strontvervelend =w= *chainsaw* Hello dude's & dudettes c: |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:24 | |
| Hellow Tiny |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:31 | |
| *baseball-bat* Hiii Tiny c: |
|
| |
TJ .
PROFILEReal Name : Kaatje Posts : 41
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:36 | |
| Leraar heeft dus de macht om alle computers in dit lokaal te blokkeren. *Pakt computer vast* Stay away from it D= |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:37 | |
| Ze kunnen dat hier bij mij ook, maar ik geraak door de beveiliging |
|
| |
Renji .
PROFILEReal Name : Tiny ~ Posts : 264 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Master SavadorPartner: You can try, but i can't guarantee that i won't kill you slowly.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:39 | |
| Beveiligingen zijn te gemakkelijk. @Nathan; Ready for round two? *chainsaw on* |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:42 | |
| Wat coderen en ik ben er :') Hebben ze vorig jaar eens geprobeerd, ze hebben gefaald na de tweede keer sinds heel de klas opeens wist om door de beveiliging te geraken xD
Meh moet ik al mijn eindwerkjes gaan bijeen zoeken straks X_X |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:47 | |
| @Renji: ''Oh, you bet, chucklehead~'' //spins bat around in his hand
Okeoke, ik weet denk ik hoe ik mijn cosplay van Zacharie waar ga maken o3o Een masker van dun karton wordt te zwak, een masker van dik karton kan heel lelijk buigen, dus ik gebruik gewoon twee lagen karton en geef ik er diepte in door in de ene laag ogen en een mond te boren en de andere niet, zodat je diepte krijgt~ Pruiken hebben we in de fopshop hier dichtbij. Ik moet nog een witte trui met een kolkraag vinden en er een zwart hartje op doen, maar dat doe ik gewoon met een sjabloon en textielverf. Witte handenschoenen zijn een must. Zwarte broek en zwarte schoenen heb ik wel. En mijn gezicht ga ik compleet wit verven en mijn mond krijgt zo'n ragdoll-look.
Laatst aangepast door Nathan op wo jun 05 2013, 11:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
TJ .
PROFILEReal Name : Kaatje Posts : 41
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:48 | |
| De mijne is nog nooit geblokkeerd gewest, dus ik zou niet weten hoe je erdoorheen moet raken xd Hopelijk hou ik het nog twee weekjes vol om braaf te zijn en dan zijn het examens... |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:54 | |
| Ik ben echt slecht. Heb onder werktijd uto no prince sama (als ik het goed typ) net afgekeken. Ik kan seizoen 2 niet vinden omdat de zoekbalk niet werkt But I want to see more |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 11:55 | |
| Ik ben ook erg bezig, moet al mijn eindwerken nog gaan zoeken >_> |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 12:07 | |
| Neen nein jnet nopes no nee nada nai nej * blaast als kat * Geen dokters!! *ani haalt uit naar mensen die dichtbij komen * |
|
| |
Nathan .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 13:23 | |
| LAAT MAAR ZITTEN, MCDONALDS. IK VROEG ME AL AF WAAROM IK UBERHAUPT SOLLICITEERDE BIJ JULLIE. STELLETJE IDIOTEN. //weer afgewezen asdfdasdfsdfas |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 13:59 | |
| Don't you worry don't you worry Ruuz, het lukt je zeker wel een keeer~ |
|
| |
Nathan .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 14:01 | |
| Waarom las ik jouw bericht net met de melodie van Don't You Worry Child erbij? Herpaderp. |
|
| |
Chester .
PROFILEReal Name : uhhh Peer? Posts : 447 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light MagicKlas: /Partner: *blush* um... *cough* I mean I don't need one!!!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 14:11 | |
| - Nathan schreef:
- Waarom las ik jouw bericht net met de melodie van Don't You Worry Child erbij? Herpaderp.
+1 |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 15:02 | |
| *Watching Game Of Thrones when she actually has to me homework*
<3 GoT |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 16:53 | |
| - Nathan schreef:
- Waarom las ik jouw bericht net met de melodie van Don't You Worry Child erbij? Herpaderp.
Missie gelukt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 18:18 | |
| - Lie schreef:
- *Stares back*
Game of Thrones is everything for me!
(Like, I have to go to bed and I am still watching it) Heb je episode 9 van season 3 al gezien? |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 18:39 | |
| - Felix schreef:
- Lie schreef:
- *Stares back*
Game of Thrones is everything for me!
(Like, I have to go to bed and I am still watching it) Heb je episode 9 van season 3 al gezien? Ik zit net bij episode 1 van season 3, maar ik weet wat er dan gebeurd xd |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 19:13 | |
| Ik heb tumblr uitgevonden... Zoooo cute~ * kijkt naar allemaal verschillende plaatjes van haar FC x3 * |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 19:31 | |
| |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 19:36 | |
| - Lie schreef:
- U HAVE TUMBLR?
Ik ging net hetzelfde vragen, lol. |
|
| |
Tomme .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 05 2013, 19:50 | |
| aye... en zoooo veeel plaatjes *3* ->> Vexxile <<- |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|