|
Auteur | Bericht |
---|
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Help? ;A; ma jun 03 2013, 18:18 | |
| Kay, ik was dus een postsheet aan het maken voor Nathan, zegmaar die ene fancy met het fade-in effect die ik ook in mijn dump heb staan voor een toekomstig karakter. Maar het probleem is: NIKS WILT AANGEPAST WORDEN. Like, ik wou de kleur aanpassen, maar de kleur bleef gewoon grijs in plaats van het lichtrode dat ik wou. Ook de grootte van het tekstvak kon ik niet aanpassen, dat bleef maar op dezelfde grootte, ook al zette ik 1px neer bij de width. Kan iemand me misschien helpen? ;A; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Help? ;A; ma jun 03 2013, 20:48 | |
| Words; xx || Mood; xx || Notes; xx
Kleuren zijn even fugly maar het gaat om het idee. Um. ik kan je wel uitleggen waar het aan ligt. maar het is nogal en gedoe om uit te leggen x_x
- Spoiler:
- Code:
-
<style type="text/css">.daisy3 { opacity: 0.0;transition-duration: 0.6s;-moz-transition-duration: 0.6s;-webkit-transition-duration: 0.6s;-o-transition-duration: 0.6s; overflow: auto; width: 400px; height: 358px; padding: 50px; color: #000; background-color: #bb1818; }.daisy3:hover { opacity: 0.9; }</style><center><div style="font-family: times; font-size: 76px; letter-spacing: -8px; line-height: 100%; color: #A95968; text-shadow: 1px 1px 1px black; text-align:center"></div><div style="width: 500px; text-align:center; background: #77888f; color: #000000; font-size: 9px; text-transform: uppercase; word-spacing: 5px; line-height: 100%"> [size=8]Words; xx || Mood; xx || Notes; xx[/size] </div><div style="width: 500px; height: 458px; background:url(http://oi42.tinypic.com/aebb55.jpg);font-size: 11px; font-family: ; letter-spacing: 0px; text-align:justify; color: #77888f; line-height: 100%"><div class="daisy3"> [color=black] Kleuren zijn even fugly maar het gaat om het idee. Um. ik kan je wel uitleggen waar het aan ligt. maar het is nogal en gedoe om uit te leggen x_x [/color]</div></div></center>
|
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Help? ;A; ma jun 03 2013, 20:52 | |
| OHMYGOD THANK YOU SO MUCH <3 Ik weet serieus niet waar het aan lag D: Ik ga ermee klooien zodra ik op de pc zit~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Help? ;A; ma jun 03 2013, 20:53 | |
| Nou, om je geklooi te besparen. Laten we het er nu maar op houden dat je bij elk níeuw kader wat je wilt gaan maken je het 'daisy2/3' stukje even moet veranderen in 'daisy4' . En dat verander je voor álle 'daisy' stukjes. Vervolgens, als je de keer daarop weer een nieuw kader wilt gaan maken dan moet je 'daisy 4' vervangen voor 'daisy 5' etc. etc. etc. Geen probleem. |
|
| |
Nathan .
| Onderwerp: Re: Help? ;A; ma jun 03 2013, 20:56 | |
| Lolwhut, dat is vreemd. Maar thanks anyway |
|
| |
| Onderwerp: Re: Help? ;A; ma jun 03 2013, 20:59 | |
| Naja; dat komt omdat hij anders het verward als die zelfde komen. Komt omdat je van externe CSS gebruikt maakt. Altijd als je dat doet moet je dit gebruiken. ;]
Maar dat daisy gedoe kun je door elk willekeurig woord veranderen wat je wilt. |
|
| |
Nathan .
| Onderwerp: Re: Help? ;A; ma jun 03 2013, 21:02 | |
| Html genieën hier Ik heb er nooit een ruk van gesnapt, alleen een paar dingetjes xD Maar goed, nu weet ik dit en hoef ik nooit meer te ragen en mijn sheet uit het raam te gooien~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Help? ;A; ma jun 03 2013, 21:56 | |
| Haha yep~ And if you ever need help, lemme know |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Help? ;A; | |
| |
|
| |