PortalIndexJulian Luchador. HpD5UwnJulian Luchador. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Julian Luchador.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Julian Luchador
.
.
Julian Luchador

Julian Luchador. UTL8oxA PROFILEReal Name : Maike
Posts : 11
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Light
Klas: Master Kana
Partner: ''become addicted is not in my blood'' - Julian Luchador

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitimevr mei 10 2013, 22:07

Julian Luchador. Juliannew

Algemeen:
Naam: Julian
Achternaam: Luchador
Nickname: Lion
Leeftijd: 17
Ras/soort: Half darklighter/Half whitelighter
Thuis planeet: Nova
Taal: Novaans (Spaans)
Status: Omdat hij zijn ouders nooit heeft gekend weet hij eigenlijk niet precies wat hij is, hoog waarschijnlijk heeft hij meer dan een gewone mens. Dit is en blijft een raadsel.
Geslacht: Man
Geaardheid: Heteroseksueel

Uiterlijk:
Half lang bruin haar waarvan de punten gebleekt zijn door de zon, bruine ogen en een getinte huid. Deze Spaanse jongen ziet er charmant uit, al doet hij niets aan zijn look. Hij stapt zo uit bed en neemt geen eens de tijd om zijn wilde lokken te borstelen. Hij is ongeveer 1 meter en 90 centimeter, tamelijk lang dus. Licht gespierd maar van nature, je zou hem niet in een sport school zien. Hij besteed zelfs geen tijd aan zijn kleding, trekt wat aan en klaar. Zijn looks zou je kunnen beschrijven als vintage, tenminste zo beschrijf je zijn style en look het beste. Het enige wat Julian nog doet is het strikken van de veters van zijn schoenen, nette heren schoenen met een nonchalante wijde spijkerbroek.

Karakter:
Lui, dat is het woord. Gewoon weg lui, hij houd er niet van om vroeg op te staan. Laat staan een tas mee slepen in de ochtend. Lui, stil maar niet oninteressant. Julian draagt een mysterieuze charmante sfeer met zich mee. Je zou hem charmant noemen, maar ergens ook weer niet. Charmante mannen doen meestal veel voor het vrouwelijke schoon, Julian echter niet. Hij komt wel charmant over met zijn looks en mysterieuze sfeer. Maar hij doet niets voor de vrouwen, dan moet hij bewegen en deze jongen beweegt het liefste niet. Het enige moment dat hij echt beweegt is als hij alleen buiten loopt. Daar houd hij van, rust, stilte en een sigaret. Verslaafd? Nee, nee dat dan weer niet. Eigenwijs? Ja, dat dan weer wel. Julian houd voet bij stuk dat hij niet verslaafd is aan roken. Terwijl andere daar hoog waarschijnlijk anders over denken. Je kan een afsnauwend antwoord verwachten als je daar over begint. Ongeïnteresseerd kijkt deze jongen om zich heen, hij heeft wel interesse zijn gezicht alleen niet. Als je hem zou zien zou je denken dat hij het totaal niet naar zijn zin heeft. Maar dat zou zo maar wel eens anders kunnen zijn.

Magische Vaardigheden:
Het leven uit mensen zuigen, zich er op voeden. Leven loze slaaf. - In ontwikkeling.

Verleden:
Voordat we iets te weten kunnen komen moeten we beginnen bij de ouders van Julian. Zijn moeder heeft jaren lang goede dingen gedaan, van het redden van dieren uit een brandend huis tot het helpen in een weeshuis. Na haar dood werd ze daardoor beloond om door te leven en goed te doen als whitelighter. Een whitelighter is een angel met magische vaardigheden. Ze krijgen een onschuldige aangewezen om die te beschermen, meestal hebben deze onschuldigen een grote toekomst. Zijn vader daar in tegen was het omgekeerde. Hij was een dief, moordenaar en oplichter. Na zijn dood werd hij daardoor gestraft of in zijn geval beloond door de duivel. Hij maakte hem een darklighter, eigenlijk zijn dit engelen van het duister. Darklighter jagen op onschuldigen omdat deze een grote toekomst te gemoed komen. Iets waar het duister niet op zit te wachten.

Als je het al geraden hebt, deze 2 komen elkaar tegen. Zijn moeder moest een belangrijke vrouw beschermen, een vrouw die op een zekere dag een hoge rang zou krijgen in het bestuur van een groot bedrijf dat veel levens zou redden. Maar dat zou alleen gebeuren als de vrouw de hoge rang daadwerkelijk kreeg. Whitlighters wormen zich in het leven van de persoon, ze doen zich voor als goede vriend/in en proberen zo veel mogelijk rond de persoon te hangen. Darklighter daar in tegen kijken van een afstand, zoeken een zwakke plek en vallen dan aan. Het eindigde in een groot gevecht waarbij niemand won, de vrouw was dan wel veilig. Maar ze was niet gered en ook niet gedood. De duistere engel en de engel van god werden 'verliefd'. Iets wat onmogelijk zou zijn, ze zouden elkaar moeten haten. Het duistere kan niet met het goede gaan. Misschien is verliefd niet het juiste woord, er was in ieder geval een seksuele spanning.

Niet veel later (door het magische bloed in de aderen van een whitlighter gaat de zwangerschap aanzienlijk sneller dan bij gewone mensen) werd er een jongetje geboren, daar boven werd haar verteld dat hij niet kon blijven en ze hem achter moest laten op een planeet. Ze wist dat ze geen keus had dus gaf ze hem aan een weeshuis, met als reden dat ze niet voor hem kon zorgen omdat ze geen geld had. Jaren lang heeft Julian in het weeshuis gewoond waar zijn moeder soms door het raam keek naar haar zoon. Julian deed aan kattenkwaad maar was soms zo zoet als een gekarameliseerde appel. Hij zelf wist ook niet wat hij moest voelen. Logisch als je ouders 'raar' zijn.

Op een dag kwam een jong stel die namen Julian mee, hij hield zich in bij hun. Soms kon hij de deuren wel het huis uit rammen maar hij bleef beleeft. Vooral nu, nu hij bijna volwassen is weet hij niet waar bij hij hoort.


Laatst aangepast door Julian Luchador op za mei 11 2013, 11:01; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorax

Zorax

Julian Luchador. UTL8oxA PROFILEReal Name : Autimuts
Posts : 106
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Master Norwood
Partner: Derpy dude and derpy doman is dubble derpness. Can you handle that?

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitimevr mei 10 2013, 22:24

'Onsterfelijk, kan gedood worden' die snap ik niet helemaal Razz Want een onsterfelijke kan niet gedood worden. En als je gedood kan worden ben je niet onsterfelijk. Hoe zit het nou?

Derpy vraag is derpy
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Luchador
.
.
Julian Luchador

Julian Luchador. UTL8oxA PROFILEReal Name : Maike
Posts : 11
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Light
Klas: Master Kana
Partner: ''become addicted is not in my blood'' - Julian Luchador

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitimevr mei 10 2013, 22:29

onsterfelijk maar kan wel gedood worden houd eigenlijk in dat hij niet dood kan gaan uit ouderdom maar wel kan sterven door bijv. overreden te worden door een trein of gedood te worden in een gevecht. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Julian Luchador. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitimeza mei 11 2013, 08:56

Dat vind ik iets too much voor een leerling. Alleen Legendarische Magiërs hebben die vorm van het eeuwige leven. Het concept bij Julian vind ik eigenlijk ook meer passen bij een Adviseur (dier of wezen dat advies aan een Legendarische Magiër geeft) dan bij een leerling, als ik eerlijk ben.

Julian Luchador schreef:
Het leven uit mensen zuigen, zich er op voeden. De mens gaat niet dood maar word een wandelende dode slaaf.
Gaat niet dood maar wordt wel een wandelende dode slaaf? ;o
Dus dan gaat diegene dus eigenlijk toch dood after all? Een jongen van zeventien kan niet zomaar het leven uit mensen zuigen en zijn slachtoffers tot zijn eerbiedige zombie-slaafjes maken. Dat zou hem sterker maken dan een stagiaire, sterker dan een leraar, zelfs sterker dan een Adviseur - want dan zit hij qua magie op dezelfde lijn met de scala aan vernietigende spreuken die een Legendarische Magiër tot zijn of haar beschikking heeft.

Ik denk dat het beter en ook eerlijker tegenover de andere leerlingen is als je Julian een beetje hier en daar aanpast. Laat hem bijvoorbeeld niet direct een engel zijn, maar laat die engel dan in hem zitten of iets dergelijks, als een kleine bron. Dan hoeven die krachten ook niet meteen zo overpowered te zijn dat er niet eens een hevig gevecht hoeft plaats te vinden om te winnen in Julians geval. Julian is immers nog altijd een leerling die les komt volgen op een magische school, dus als hij sterke spreuken wil kennen moet hij deze eerst leren :3

Excuse me als ik nu overkom als een enorme zagerd, only doing my job here ~ ^^

Julian Luchador. Eughns
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Julian Luchador
.
.
Julian Luchador

Julian Luchador. UTL8oxA PROFILEReal Name : Maike
Posts : 11
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Light
Klas: Master Kana
Partner: ''become addicted is not in my blood'' - Julian Luchador

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitimeza mei 11 2013, 10:35

dode slaaf, ja naja eigenlijk een levenloze slaaf. Ze zijn niet dood, maar gehoorzamen. Maar ik snap je punt, Zo drastisch vind ik zijn kracht nou ook weer niet hahahah, het is niet dat hij daarbij super geweldige perfecte aanvallen kan plaatsen. Tis eigenlijk het enige dat hij kan. Maar ik zal het wel weg halen.Hij is dus een engel maar met nog ontwikkelde krachten.

Ik kan dus niets veranderen aan het feit dat hij een engel is.. zijn ouders zijn beide een engel en het zou raar zijn als hij geboren wordt als mens of enig ander wezen, de ''kracht'' van het oneindige leven bezit hij dus al bij zijn geboorte. Het is niet dat hij onsterfelijk is, want hij is te dode door middel van een gevecht of ongeluk. Hij is er mee geboren en heeft het dus niet aangeboden gekregen na iets gedaan te hebben of what so ever. Ik kan dat dus niet veranderen maar je ziet het niet aan de buiten kant, tevens heeft het eigenlijk ook niets te maken met SSA zich zelf, het gaat over een school. Het feit dat hij het eeuwige leven heeft, beïnvloed niet hoe hij het doet op school of omgaat met andere leerlingen aangezien hij eigenlijk net zo sterfelijk is als een mens. -ik voel me net een ouder hahahaha die zijn kind verkoopt XD anyways-
Samengevat:
Krachten zijn dus weg te halen, of in ieder geval in ontwikkeling te laten zijn. Maar het eeuwige leven kan niet verdwijnen omdat hij als engel is geboren, hij heeft het niet aangeboden gekregen zoals zijn ouders. Ik kan er van maken dat hij het nog niet weet omdat hij zijn ouders nooit gekend heeft. Helaas gaat weghalen dus niet. Ik hoop dat we hier mee beide tevreden zijn Jump
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Julian Luchador. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitimeza mei 11 2013, 10:46

Algemeen gezien is het niet drastisch, nee, maar gezien het feit dat hij een leerling is is dit het in dat opzicht wel.
Ik verzoek u vriendelijk om dat ene puntje van het eeuwige leven toch te wijzigen naar dat van een normaal persoon :3 Het is immers wel tegen de regels. U kunt er altijd nog iets omheen verzinnen dat hij hoogst waarschijnlijk wel iets ouder zal worden dan de gemiddelde mens of iets dergelijks, wees zodanig creatief dat het niet tegen de regels ingaat. Desnoods kun je zolang je met Julian nog niet gestart bent in de RPG als leerling met hem een aanvraag doen op de rang van Adviseur. Ik geloof dat er nog één open staat.

Julian Luchador. Eughns
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Julian Luchador
.
.
Julian Luchador

Julian Luchador. UTL8oxA PROFILEReal Name : Maike
Posts : 11
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Light
Klas: Master Kana
Partner: ''become addicted is not in my blood'' - Julian Luchador

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitimeza mei 11 2013, 10:56

Oh ik wist niet dat dat tegen de regels in ging hahaha, zo veel topics vliegen hier rondjes. Zal er wel overheen gelezen hebben dan c: Ik verzin wel iets!

Alleen heer/vrouwe van het woud is over, is totaal niets voor Julian hahahah c: dus hij blijft gewoon leerling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Julian Luchador. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitimeza mei 11 2013, 11:13

Mijn excuses om zo vervelend voor u te moeten zijn, maar no hard feelings.
Ik weet zeker dat u iets kunt verzinnen! :3

Julian Luchador. Eughns
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Julian Luchador
.
.
Julian Luchador

Julian Luchador. UTL8oxA PROFILEReal Name : Maike
Posts : 11
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Light
Klas: Master Kana
Partner: ''become addicted is not in my blood'' - Julian Luchador

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitimeza mei 11 2013, 11:18

Ah don't feel sorry c: Julian kan het hebben. Misschien wekt het een lichte irritatie bij hem op maar dan heeft hij pech hahahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Julian Luchador. UTL8oxA PROFILE
Julian Luchador. UTL8oxA MAGICIAN

Julian Luchador. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julian Luchador.   Julian Luchador. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Julian Luchador.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Julian Caito
» Elliot Julian Suede
» Running in the dark || Julian
» Riley Julian Bentley Jackson
» [E-Missie] Frolic Currents (Julian)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Light Magicians-