PortalIndexAkio Akiyama HpD5UwnAkio Akiyama 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Akio Akiyama

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akio
.
.
Akio

Akio Akiyama UTL8oxA PROFILEReal Name : »Miss Unknown«
Posts : 32
Akio Akiyama UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: x
Partner: You look so sad in photographs, but I absolutely love you when you smile

Akio Akiyama Empty
BerichtOnderwerp: Akio Akiyama   Akio Akiyama Icon_minitimedo mei 09 2013, 22:11

Words; xxx || Tags; xxx || Notes; xxx

Name; Akio Akiyama
Meaning; Akio means Bright ~ Akiyama means Autumn
Nickname; Aki
Age; Sixteen years old
Parents; Mom and Dad you disappeared when I was just a baby. Viana, thanks for taking care of me.
Siblings; I'm only child
Children; No
Former Partner; Winoa, I loved the way you smile, it's a pity that you had to die. I still miss you.
Current Partner; No-one.

Planet; Razen
Magic; Fire
Language; Japanese//Italian
Rank; Student
Class; Fifth Class
Profile; Zwarte Magie & Offensief
Skills; Dual Wielding [Daggers]

Hair Color; Black
Hair Length; Half-Long
Eyes; Blue
Length; 1.80
Weight; 75 Kilo
Built; Just fine
Extraordinary Things; Always wears black and his trade-mark is his long black coat.

Personality; Lazy | Relaxed | Calm | Clever | Like-Able
Lazy; Akio leeft met een duidelijke "liever lui dan moe" mentaliteit. Daarom heeft hij ook vaak last van uitstel gedrag. Hem aan het werk zetten heeft enige moeite nodig, maar daarna werkt 'ie wel in een keer door.

Relaxed; Door het feit dat hij zo lui is, is Akio een heel erg relaxte jongen. Hij maakt zich nergens druk om en leeft bij de dag, niet voor uit en niet in het verleden. Hij zal er ook altijd voor zorgen dat andere mensen zich ontspannen.

Calm; Akio wind zich niet zo snel op. Hij is heel rustig en heeft een ijzeren geduld. Je moet heel veel uithalen om hem kwaad te maken, maar als 'ie kwaad is, komt het ook niet meer goed.

Clever; Akio heeft best een goed brein en met zijn fotografisch geheugen pikt hij snel dingen op. Daarom is hij ook best slim, maar hij moet even een duwtje in de goede richting krijgen.

Like-Able; Door zijn voorkomen en gedrag kan Akio het goed vinden met bijna iedereen. Hij maakt makkelijk vrienden en wordt vaak bestempeld als "Like-Able".
Likes; Music - Games - Sword Fighting - Sneaking Around - Fire - Company - Friends
Dislikes; Snow - Cold Weather - Being Alone - Annoying People - Reading

Topics; [* = Finished | / = Active | ~ = Stopped]
» Coming «

People I have met;
Akio Akiyama Bulletpurple = Family
Akio Akiyama Bulletwhite = Dead

Akio Akiyama Bulletblack = Uncertainty
Akio Akiyama Bulletblue = Friend
Akio Akiyama Bulletgreen = Good friend
Akio Akiyama Bulletyellow = Crush
Akio Akiyama Bulletpink = Love
Akio Akiyama Bulletred = Dislike

Familie:
Akio Akiyama Bulletpurple/Akio Akiyama Bulletwhite Mom: Ik weet niet eens je naam. Je bent dood, of tenminste dat denk ik. Maar ik heb het verleden achter me gelaten, je stikt maar.
Akio Akiyama Bulletpurple/Akio Akiyama Bulletwhite Dad: Hetzelfde liedje als voor mam. Ik weet niet waar je bent en of je nog in leven bent, maar ik hoef je niet meer te zien.
Akio Akiyama Bulletpurple Viana: Ik mag van geluk spreken dat je me vond toen mijn ouders me in de steek lieten. Bedankt daarvoor, ik hou van je. Het gaat je goed, lieve nanny <3

--

Others:
Akio Akiyama Bulletpink/Akio Akiyama Bulletwhite Winoa: Ik hielt van je, ik mis je nog steeds. Je had niet hoeven sterven, ik had je kunnen beschermen. Als ik nou sterker was geweest. Het spijt me. Zo erg.

--

Students:

Dark:

-

Light:
-
-

Water:
-
-

Air:
-
-

Earth:
-
-

Fire:
-
-

Wood:
-
-

History:
Wat er precies gebeurd is tussen de geboorte van Akio Akiyama en de dag dat hij op een stoep werd achtergelaten weet niemand. Hij was toen net drie weken oud. Niemand heeft het gezien, niemand weet wie zijn ouders waren. Er was helemaal niets bekends, buiten het feit dat het zwart harige jochie Akio genoemd zou worden en dat hij Akiyama met zijn achternaam heette, vernoemd naar zijn opa. Een vriendin van zijn moeder, die was aangesteld als nanny, genaamd Viana, heeft hem toen in huis genomen en opgevoed.

Akio was altijd al een rustige, relaxte jongen. Toen hij begon te praten, was dat goed te merken, want hij praatte tegen alles en iedereen. Wat nog wel eens tot rode oortjes leiden bij Viana, als de jongen weer een van de vreemdste verhalen tegen een onbekende ging vertellen. Toch was hij een schatje en al snel geliefd in de buurt waar hij woonde. Niemand vroeg hem ooit naar zijn ouders, niemand deed ook maar een poging om naar ze opzoek te gaan. Akio zelf had er vrede mee, hij had zijn nanny en van zijn part mochten zijn ouders ergens wegrotten. Ze hadden hem in de steek gelaten, dat was al erg genoeg. Hij hoefde geen contact meer te krijgen.

Toen Akio de leeftijd van 12 bereikte, kwam er een meisje in beeld. Hij had genoeg vrienden om mee te spelen, maar toch gleed zijn blik altijd naar het meisje van de hoe. Haar naam was Winoa, ze was een half bloed, haar vader was Razen, haar moeder was van Cassia. Akio was altijd al in haar geboeid geweest, maar had nooit de moed om het haar te vertellen. Onder lichte dwang van zijn beste vrienden, had hij haar uiteindelijk toch verteld.
Winoa had het niet van hem verwacht, maar met een rood hoofd vertelde ze hem dat ze ook van hem hielt. Zo doende kregen de twee kinderen verkering, onder het wakende oog van Viana en de ouders van Winoa, die trouwens allemaal dachten dat het maar een fase iets zou zijn.

Maar dat was het niet. De liefde hielt stand. Akio groeide op en bleek een gedreven Fire Mage te zijn, terwijl Winoa zich meer thuis voelde in de Water magie die ze van haar moeder had geërfd. Tevens was de jongen op zwaard vechten gegaan en leerde zichzelf allemaal trucjes met twee daggers, die hij altijd bij zich hielt, voor het geval dat. Toch ging het mis. Voor Winoa's zestiende verjaardag, had Akio haar meegenomen uit eten en ze waren nu op weg naar een park om nog eventjes bij elkaar te zijn, voordat hij haar naar huis toe zou brengen.
Onderweg werden ze echter aangevallen. Winoa werd had op haar hoofd geraakte en zakte ineen. Akio probeerde zich te weren, maar hij was te geschrokken om ook maar iets uit te halen. Later in het ziekenhuis, bleek dat de klap ervoor had gezorgd dat Winoa een gescheurd hersenvlies had. De kans dat ze het zou overleven, was dan ook klein. Akio bad tot de doktoren om zijn vriendin te helpen, maar het mocht niet baden. Nog geen week later was ze overleden.

Met de dood van Winoa in zijn geheugen gegrift is Akio naar Starshine Academy verhuist om zijn magie beter onder controle te krijgen, hij had hier al eerder les gevolgd, maar kon het niet om te lang weg te blijven van Razen. Nu is hij terug gekeerd, met een gebroken hart en een gebroken glimlach. Opzoek naar een beetje geluk in zijn leven. Opzoek naar de zon, die ooit in zijn ogen scheen. Weg van de pijnlijke herinneren, maar met een optimistische blik in de toekomst, want zo iemand is en zal Akio altijd blijven.
©Owners
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorax

Zorax

Akio Akiyama UTL8oxA PROFILEReal Name : Autimuts
Posts : 106
Akio Akiyama UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Master Norwood
Partner: Derpy dude and derpy doman is dubble derpness. Can you handle that?

Akio Akiyama Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio Akiyama   Akio Akiyama Icon_minitimevr mei 10 2013, 09:55

Aaw wat een droevige geschiedenis. Sad Maar Zorax is dus niet de enige vondeling hiero. Mischien een leuk idee om ze tegelijk op Starshine aan te laten komen? :3 Een kleine waarschuwing: Zorax is wel een beetje derpisch. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Akio
.
.
Akio

Akio Akiyama UTL8oxA PROFILEReal Name : »Miss Unknown«
Posts : 32
Akio Akiyama UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: x
Partner: You look so sad in photographs, but I absolutely love you when you smile

Akio Akiyama Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio Akiyama   Akio Akiyama Icon_minitimevr mei 10 2013, 11:45

Possible~
Akio kan soms ook nogal vreemd overkomen hoor x'D Dus dat Derpish is juist leuk~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Akio Akiyama UTL8oxA PROFILE
Akio Akiyama UTL8oxA MAGICIAN

Akio Akiyama Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akio Akiyama   Akio Akiyama Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Akio Akiyama

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Shinobu Natsuki Akiyama

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Fire Magicians-