PortalIndexI have to leave HpD5UwnI have to leave 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I have to leave

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lightning
.
.
Lightning

I have to leave UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
I have to leave UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

I have to leave Empty
BerichtOnderwerp: I have to leave   I have to leave Icon_minitimeza apr 13 2013, 12:42

Het werd haar teveel. Dagen lang moest ze faken. Een nep glimlach laten opdoen. Zodat niemand wist hoe ze werkelijk voelde. Maar dat begon stillaan erger te worden. Lightning kon gewoon hier niet meer langer blijven. Ze brach iedereen alleen maar nog meer in gevaar. Zoals Fwinn, het was allemaal haar schuld dat Fwinn blind was. Alleen maar haar schuld. Die mannen zaten achter haar aan. En achter haar vrienden, puur om haar te breken. Van de eerste keer hadden ze meteen al in actie geschoten bij fwinn. Iedere nacht liet zich al huilend in slaap vallen, waardoor tegen de morgen haar wangen vol met opgedroogte tranen zat. Gewoon simpel haar gezicht opfrissen met ijskoud water, wat make-up en ze kon weer de hele dag gaan faken, zodat het niemand zou opvallen. En dat hield ze goed vol. Nog niemand die het werkelijk was opgevallen, alleen kon ze dit niet voor eeuwig ophouden. Op een dag zal haar masker vallen en dan zouden er velen bezorgt worden op haar, iets dat ze juist neit wou. Lightning wou niemands hulp. Dit kan ze gewoon niet lang meer volhouden. Het werd teveel, beter gezegt het werd te lastig. De dagen gingen langzamer voorbij. Het werd lastiger o mhaar masker op te houden. Veekl kwam ze haar kamer nou ook niet meer echt uit. En als ze er toch uit kwam dan was dat 's avonds. Zelfs middennacht. Meestal kon ze dan gewoon niet meer slapen. Dan dwaalde ze wat rond in de school, vaak zelf buiten school; Frisse lucht hielp haar altijd. Het kalmeerde haar wanordelijke gedachten. Leek haar gedachten te bevriezen. Dan sloot ze altijd voor even haar ogen. Even genietend van de stilte in haar hoofdd, want vanaf ze weer in haar kamer was, kwam de warboel meteen terug. Dagenlang had ze het nog redelijk onder controle gehad. Alleen was er veel veranderd. De ontdekkig van die rune op haar schouer. De mannen die wisten waar ze was, Fwinn die dankzij die mannen blind was. het werd allemaal teveel. Het zou voor iedereen gewoon veiliger zijn als ze SSA zou verlaten; Kort gleden haar kristalblauwe ogen naar haar bureau. In het midden lag een witte formulier waarbij in mooie sierlijke letters "Erza Lightning Scarlet" stond. Die brief...een uitschrijvingsbrief. Die lag daarnu al voor een tijdje klaar. De hele tijd had Lightning gedacht dat dit triestige gevoel van eenzaamheid van haar wel weer zou verdwijnen. alleen was dat verkeerd gedacht. Het werd zelfs erger. Opnieuw gleden er enkele tranen over haar wangen die light dan ook meteen wegwreef. Langzaam stond Lightning nadat ze naar de klok had gekeken recht. Al haar kleren begon ze weer in de koffers te steken. haar vingers gleden naar het kettinkje dat ze van Fwinn had gekregen. Een korte kleine glimlafch kwam te verooschijnt, maar verdween al weer zo snel als het was gekomen. Daarna nam ze de kleine papieren briefjes van haar bed. De ene in een vorm van een bloem, en de andere met een gedichtje die had ze gekregen van Mini. Ook dat stak ze voorzichting in haar koffer."Kiara" Sprak Lightning triestig. De cheetah welp kwam meteen vaonder het bed vandaan."Het is tijd...om te gaan" Het was nu eenmaal de perfecte uur waar normaal gezien alle studenten naar de les moesten gaan. Zo kwam ze om dit tijdstip dus geen vrienden tegen en kon ze ongezien naar het kantoor van de headmaster sluipen. Met haar koffers in de ene hand en de uitschrijvings formulier in de andere, sloop ze door de gangen, nog proberend de volgende tranen te bedwingen, zonder enig succes. Lightning had geen zin om master Savador te spreken. Toch moest deze uitschrijvingsformulier worden afgeleverd; haar koffers zette ze dan naast deur van zijn kantoor en beveelde Kiara te blijven zitten. Zo stil mogenlijk sloop ze zijn kantoor binnen. het was verkeerd om het hem niet rechtstreeks te geven, maar Light durfde hem niet onder ogen te komen, net als bij haar vrienden...Stop met denken! het maakte niet uit. Vanaf dat ze uit school was zal iedereen veilig zijn. Dat is het enige dat nu telde, al de rest was niet belangrijk genoeg! Bij het bureau bleef ze even stilstaan. Haalde even diep adem en legde vervolgens haar formulier op het bureau van de headmaster."Het spijt me..." Snikte Lightning" Voor al de problemen die er door mij waren.." En dan had light het ook over de avond dat Fwinn blind was geworden en zij twee vervormde armen had gehad. Meteen draaide ze zich om en stapte naar de deur om hier weg te zijn voor Master Savador zou binnen komen. Haar hand lag dan ook juist op de deurklink toen Light een andere deur hoorde open gaan en de stem van de headmaster hoorde die een vraag aan haar stelde. Even slikte Lightning en draaide zich langzaam naar hem op, starend naar de grond. haar tranen zo proberen te verbergen. Ze mag niet nog eens huieln, dee dat mag zeker neit gebeuren. "Het spijt me meneer, ik bracht gewoon wat papier." kort wees ze naar zijn bureau."Zou ik mogen gaan meneer?" vroeg ze vervolgens. Lightning wou hier zo snel mogenlijk weg, haar ouder zaten nu waarschijnlijk al te wachten bij de shuttles..

cadeau voor de jarige Noah ^^:

(Saf, and people with permission)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

I have to leave UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
I have to leave UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

I have to leave Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have to leave   I have to leave Icon_minitimevr apr 26 2013, 02:55

I have to leave Raw1vd

Met een ferme ruk trok hij de inktzwarte gordijnen dicht om het felle schijnsel van de lentezon tegen te gaan. Meteen kreeg de zijkamer een duistere, lugubere sfeer. Hij liet een verachtende snuif horen om zijn ongenoegen over het nieuw aangebroken seizoen te laten blijken. Walgelijk. Als er iets was dat hij haatte dan waren het wel vrolijk zingende vogels, de brandende zon, spelende luidruchtige kinderen, dartelende lammetjes in de wei. Niet alleen deze kamer kwam aan de beurt - nee, ieder vertrek dat hij als zijn persoonlijke domein beschouwde werd handmatig verhuld in een verduistering die voor iemand anders als een ontspannend warm bad op een koude winterdag zou zijn. Zacht in zichzelf in het Shadraans murmelend frunnikte hij met de kin op zijn borst even aan de uiteinden van zijn stropdas, die hij zorgvuldig voor een spiegel schikte. De norse frons stond nog zichtbaar tussen zijn wenkbrauwen op zijn gelaat toen hij de hoofdkamer van zijn kantoor - waar hij alle gasten ontving en de nodige gesprekken hield - weer binnentrad. Ook de zoom van zijn stropdas hield hij nog tussen twee vingers om deze glad te strijken in zijn afwezige handeling, toen hij plots abrupt stilstond en tegen de rug van een ongewenste gast aankeek. Well, for god's sake. Ongewenst, want hij had geen afspraken staan voor vanmiddag en hij had haar ook niet horen binnenkomen, laat staan ook maar de toestemming gegeven om binnen te mogen komen. Roerloos bleef hij even op zijn plek staan. Starend naar de leerlinge - want iets anders kon het niet zijn - nam hij zich een oppervlakkige houding aan terwijl hij met verontwaardigd opgetrokken wenkbrauwen een hand op de leuning van zijn stoel legde. Alsof hij met blik en houding alleen al een verklaring voor haar stiekeme binnentreding eiste. 'Ik geloof niet dat wij een afspraak hebben staan?' vroeg hij op een zoet toontje alsof hij het tegen een klein kind had, maar waar het sarcasme van zijn semi-vriendelijkheid als dikke stroop van de woorden afdroop. Het viel hem later pas op dat de persoon Scarlet was, waarop hij zich opvallend stil hield. Ze was immers één van de leerlingen die hem blijkbaar nog wel kon waarderen. Er veranderde niet veel aan zijn gelaat of houding, maar zijn blik stond wat vragend toen het meisje zich naar hem omdraaide en terneergeslagen haar blik op de vloer vestigde.
'Het spijt me meneer,' verontschuldigde ze zich. 'Ik bracht gewoon wat papier.' Zijn blik volgde haar wijzende vinger naar een brief op zijn bureau. 'Gewoon' wat papier, jaja. Dat wilde hij eerst even zelf zien. 'Zou ik mogen gaan meneer?' Er trok even een bedenkelijke frons over zijn gezicht nadat hij een paar stappen richting zijn bureau had gezet en al met de brief in zijn handen stond, die hij op zijn gemakje openvouwde. Bit in a hurry, aren't we?
'Een momentje,' zei hij terechtstellend. In hetzelfde ogenblik maakte hij een beheerst knipje in zijn vingers waarna de deur achter Scarlet een zacht klik-geluid maakte. De schaduwen die zich op zijn commando in het sleutelgat hadden samengepakt deden de deur op slot. Het overrompelde hem allemaal een beetje, en het was ook een beetje verdacht om zijn kantoor op je tenen binnen te sluipen en een brief achter te laten. Wat moest hij daar nu weer van denken? Uiteraard dat hij dus allereerst het fijne hiervan wilde weten, of ze het daar nu mee eens was of niet.

[ Gracias nog voor het cadeautje, Noeleke, dats so sweet <3 ]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Lightning
.
.
Lightning

I have to leave UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
I have to leave UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

I have to leave Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have to leave   I have to leave Icon_minitimevr apr 26 2013, 17:08


Het was het beste dat ze vertrok. Al haar vrienden zouden veilig zijn, Light zou zich niet hele dagen ongezien ongerust moeten maken; dag in dag uit alles strak in de gaten houden wanneer niemand op haar lette. Het was vermoeiend. Putte haar uit. Dat zou bij iedereen ook op een dag teveel worden. Lightning had echt gedacht dat naar school gaan een heel goed idee was, mar mettertijd, hoe langer ze hier zat hoe minder ze hier nog wou blijven. het was gewoonlijk gevaarlijk. De mannen die achter haar zaten waren helemaal niet bang om een school binnen te sluipen. Dat was voor hen geen enkel probleem. Ze hebben Fwinn blind gemaakt..., wat zullen ze nog doen bij de rest van haar vrienden. dat wou light niet op haar geweten hebben. Daarom had ze haar moeder gebeld; haar verklarard dat ze al die tijd gelijk had en dat ze terug naar huis wou gaan. De jonge vrouw was er meteen mee akkoort gegaan, die was zowiezo al tegen light haar idee geweest om naar school te gaan. Dus vandaag zou haar moeder op het platform wachten; eigenlijk wou Light niet weg, maar dit was het beste voor iedereen ook voor haar. Dat was de reden waarzoem ze haar koffers had gepakt en het kantoor van de headmaster was binnen geslopen om het op zijn burea achter te laten. master Savador onder ogen komen was wel het laatste dat Lightning wou hebben. daarom kwam ze als een soort dief binne, iets waarbij ze nogal ongemakkelijk bij voelde, alleen had ze niet echt een andere keus; Zo snelals ze maar kon stapte ze weer naar de deur. Als bevroren bleef ze staan. 'Ik geloof niet dat wij een afspraak hebben staan?. hoorde Lightning de headmaster zeggen. Gewoon de deur open doen en weg was ze, maar nee ze was streng opgevoed en wegstappen van iemand hoger in rang was laf en zielig. Dus draaide ze met nergeslagen ogen naar hem om. Zwijgend keek ze toe hoe hij het papier openvouwde."een momentje" hij had het nog maar juist gezegt of ze hoorde hoe het slot van de deur draaide. Binnenmonds begon Light te vloeken. Dit had ze moeten zien aankomen."mag ik gaan meneer...mijn ouders wachten op me." Probeerde ze beleefd. Wat trouwens wel waar was. Alleen wou Lightning hier zo snel mogenlijk weg, uit de buurt van zijn doordringende blik die bijna door je heen kon kijken. Dat gevoel gaf zijn blik haar toch."het is niet zo belangrijk meneer..."Mompelde ze meer tegen zichzelf dan tegen hem. Ze had toch gelijk? Het gebeurde toch wel eens vaker dat een studen zich uit school schreef? Dat de deur opslot zat maakte haar licht nerveus..

(sorry flutje voel me niet echt goed *.*)
(graag gedaan ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

I have to leave UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
I have to leave UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

I have to leave Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have to leave   I have to leave Icon_minitimevr mei 03 2013, 02:03

Words; 551 || Mood; Mistrustful || OOC Notes; ((No matter ;3))

Such lack of knowledge



Het was opvallend om Scarlet te treffen in zijn eigen kantoor zonder voorgeplande afspraak. Het meisje ontving hij nauwelijks in zijn vertrek als een gevolg van slecht gedrag en verdere problemen deden zich ook niet gauw voor. Naast Duvessa dan, maar zelfs in die kwestie leek ze hem eerder te willen ontwijken dan vragen om zijn hulp. Dat was het enige wat hij haar wel kwalijk nam. Eens in de zoveel keer hervormde haar lichaam zich in de meest pijnlijke en onnatuurlijke houdingen en kwam een afschuwelijk beest vrij; datzelfde beest dat hem nota bene haast gedood had, zijn zoon verblind had en nog talloos andere slachtoffers had gemaakt waar het veel minder goed mee was afgelopen.
In langzame handelingen schudde Savador de brief uit de envelope en vouwde deze open. Vanuit de binnenzak van zijn nette colbert haalde hij zijn leesbril tevoorschijn, die hij op het puntje van zijn neus plaatste. 'Mag ik gaan meneer? Mijn ouders wachten op me..' Over de rand van zijn bril wierp hij haar een doodserieuze, ietwat ijzige blik toe. Een antwoord op haar verzoek volgde echter niet. In plaats daarvan leek hij het straal te negeren en had hij zijn blik alweer op de brief gevestigd. 'Het is niet zo belangrijk meneer...'

'Maar ogenschijnlijk belangrijk genoeg om me er persoonlijk over te contacteren,' zei hij luchtig zonder haar aan te kijken. Spijtig dat ze dacht dat hij zo snel op zou geven. Maar zij kon momenteel niet weg en haar ouders konden wel wachten. Hij wilde weten wat haar motief was om het zo ongezien te willen doen. De strenge ogen van de Hoofdmeester schoten over de regels, en naarmate hij de laatste alinea naderde, hoe dieper de kleine frons tussen zijn wenkbrauwen werd. Wat hij na iedere regel meer en meer te weten kwam, van haar motief tot de reden van het schrijven van de brief, zinde hem totaal niet. Spijtig dat ze hem nu ook liet denken dat zijzelf snel de handdoek in de ring gooide. Uitschrijven? Uiteraard, wellicht dat het veiliger was om gewoon je mond te houden, er verder niet meer over te spreken en te doen alsof alles wel was. Maar dat was het niet, en dat wist zij net zo goed als hij. Ze hielp zichzelf er niet bepaald mee door haar problemen te ontvluchten. Het beest ging overal waar zij ging, om vervolgens op de eerstvolgende locatie een hoop slachtoffers aan hun lot over te laten. Het zou geen enkel verschil maken. En dat ze het kennelijk hierbij wilde laten viel hem vies van haar tegen. Kalmpjes liet hij zijn blik de hare weer zoeken en snoof de lucht in een ademteug via zijn neusgaten op. Een gebaar dat liet lijken alsof hij zijn neus er nu al voor ophaalde. Binnen een paar beheerste passen stond hij pal voor haar, richtte zijn hoofd op en zette een hand vlak naast haar hoofd tegen de deurpost om haar te geboden in deze losse greep te blijven staan. Tamelijk kalm staarde hij op haar neer, onduidelijk wat hij nu van haar verlangde. Maar zijn blik oogde ijzig en zijn toon klonk onverbiddelijk toen hij de brief in zijn vrije hand demonstratief omhoog hield. 'En wat,' vroeg Savador zacht maar streng, 'heeft dit te betekenen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Lightning
.
.
Lightning

I have to leave UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
I have to leave UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

I have to leave Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have to leave   I have to leave Icon_minitimeza mei 11 2013, 15:00


Laat me gaan, laat me gaan. Deze woorden bleven maar in haar hoofd ronddraaien. Waarom liet hij haar nou niet gaan? Het was de bedoeling dat hij opgelucht zou moeten zijn, kom op het was nou niet dat Lightning iemand was zonder problemen. ze was een onveilige student met wat ze had. Iedere nacht moest ze ervoor zorgen dat ze helemaal alleen was in het bos. een keer was het mis gegaan, en wat nog erger was, was dat ze het zich niet kon herinneren. Het idee dat ze iemand had aangevallen was nou niet iets waar ze blij mee was. Het tergde haar. Het frustreerde haar. vooral de slapeloze nachten waren het ergste. De laatste tijd moest ze meer en meer de neiging weerstaan om niet naar de pilletjes te grijpen die duvessa dan voor een nacht gevangen hield waardoor ze dan wel kon slapen. Lightning droomd al jaren lang van om duvessa onder controle te kunnen krijgen. De man die ze om de week ziet leerd haar een eigen dierenvorm te maken. Want Lightning had er zelf ook een blijkbaar. Maar tot nu toe was het nog niet gelukt om samen met hem erachter te halen welk dier ze had. Alleen was het hier moeilijker in contact te geraken omdat hij niet op deze school zat en dus iedere keer stiekem in het schoolterrein moet sluipen. Maar wanneer ze weer thuis les zou krijgen zou ze wel haar ouders zover kunnen krijgen om hem in te huren om haar te helpen met haar dierlijke vorm. Dat zou inderdaad wel kunnen. Het zou haar wel lukken. Angstig beet ze op haar onderlip. Waarom had ze de headmaster niet zien zitten? Dat had ze wel moeten hebben gezien dan zou ze helemaal nu niet in zijn kamer zijn opgesloten. 'Maar ogenschijnlijk belangrijk genoeg om me er persoonlijk over te contacteren,' zei hij luchtig. Meteen sloeg ze haar ogen naar de grond. Daar had hij wel een punt. Lightning had het natuurlijk ook aan iemand kunnen doorgeven, maar die zouden het dan ook zelf hebben gelezen waarschijnlijk of erachter vragen en was er weer zo'n heel gedoe geweest. Misschien had ze dat toch beter gedaan want dan had ze nog kunnen weglopen, hier is dat nu onmogenlijk. Toen ze haar ogen weer naar savador oprichte zag ze hem op haar afstappen waardoor ze automatisch achteruit stapte en al snel de muur tegen haar rug voelde duwen. Iets geschrokken keek ze hem recht in de ogen toen hij zijn ene hand naast haar hoofd plaatste en met de andere hand iets opgeven hield waar hij haar uitschrijvingsformulier vast hield. Kort slikte ze maar bleef hem recht aankijken. ze was niet bang van hem. Nooit geweest ook. 'En wat,' vroeg Savador zacht maar streng, 'heeft dit te betekenen?' Kort beet ze weer op haar onderlip, begon de roeste smaak van bloed te proeven. Die domme gewoonte ook. Iedere week beet ze haar lip wel eens open, ene week meer dan een andere week. "euhm..." Haastig zocht ze naar de gepaste woorden. Waarom was hij toch zo dichtbij? Het maakte haar nerveus. Waarom wist ze er niks op te zeggen? Nogthans wou lightning hem alles vertellen, maar haar woorden leken vast te zitten in haar keel. "h-het is gewoon beter dat ik van school ga..." De hele tijd al zitten bijtend op haar onderlip keek ze savador recht aan."Iedereen rond mij word alleen maar gekwetst door mij...dat kan ik niet meer aan" Legde ze het dan maar zo goed mogenlijk aan."Dat...Het is veiliger voor hen, voor uw school dat ik ga." Mompelde ze dan. Waarom liet hij haar niet gaan? Dan had hij toch een probleem minder om voor te kijken? Een groot probleem minder...
.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

I have to leave UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
I have to leave UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

I have to leave Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have to leave   I have to leave Icon_minitimewo mei 22 2013, 04:45

Words; 794 || Mood; Captious || OOC Notes; xxx

» Voice