Hallo bezoeker Ik zag van een vriendin van me op een andere RPG dat zij meestal post met kaders. Ik vond het wel leuk en heb er zelf eentje voor Roakes gemaakt en vond het leuk om te doen, dus nu open ik een shopje ervoor Het verschil tussen kaders&sheets is dat er bij kaders geen scrollbalkje is en bij sheets wel. Maar buiten dat zijn ze ongeveer hetzelfde. Meestal maak ik gewoon een kader met een kleurtje en een randje errond, maar als je dat liever hebt, kan ik ook een achtergrondplaatje met een randje doen, hangt ervanaf wat je het liefste hebt. Ik zet meestal nog een plaatje van mijn char in het kader en daaronder een klein versieringetje, omdat het dan wat meer op een sheet lijkt ^^ De sheets zijn meestal 450 pixels breed.
Eerst even een voorbeeldje...:
Hier de tekst!
Nevermind that c: Ik weet dat het voorste plaatje niet zo mooi is uitgesneden maar de dag dat ik het gemaakt had werkte ik met een derpy muis
Ik heb er nog geen met achtergrond gemaakt maar als ik daar een aanvraagje voor maak dan komt dat wel.
En hier is het lijstje
Code:
[b][u]Sheet[/u][/b] [b]Achtergrond:[/b] kleur/plaatje [b]Indien kleur:[/b] welke kleur of kleurcode: [b]Indien achtergrond:[/b] plaatje (zorg wel dat je de tekst nog kan lezen als hij erop staat, en zorg ook dat het een 'repeat' achtergrond is)/wat moet erop staan? [b]Soort randje:[/b] je kan kiezen tussen solid (een gewone lijn), dotted (gewone stippen, zoals bij het voorbeeld) en dashed (lange stippen, zoals de kader waar dit instaat) [b]Kleur randje:[/b] [b]Aantal pixels randje:[/b] [b]Extra:[/b] [u][b]Plaatje[/b][/u] [b]Naam:[/b] [b]Plaatjes:[/b] 1 à 2 [b]Faceclaim:[/b] Voor als de plaatjes niet goed zijn of je er geen hebt c: [b]Soort randje:[/b] gewoon/met ronde randjes (in het voorbeeld zijn er ronde randjes gebruikt, voor als je niet zou weten wat ik ermee bedoel) [b]Kleur randje:[/b] [b]Extra:[/b] [u][b]Versiering[/b][/u] (Enkel invullen als je er wil natuurlijk, anders laat je het gewoon weg~) [b]Nummer versiering[/b] Zie afbeelding in spoiler onder dit lijstje c: [b]Welke kleur?[/b] [b]Herhaald?[/b] Moet het herhaald worden? Zo ja, hoe vaak, en hoe moeten ze staan, bv. in een driehoek of een rijtje... [b]Extra:[/b]
Ik heb 3 slots, als die vol zijn neem ik geen aanvraagjes meer aan ~ 1; Vrij 2; Vrij 3; Vrij
Al gemaakte kaders:
Zorax
[center]
Hier de tekst~
Jojo
TEKST HIER
Laatst aangepast door Miss Florence op za mei 11 2013, 12:28; in totaal 2 keer bewerkt
Zorax
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 106
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth Klas: Master Norwood Partner: Derpy dude and derpy doman is dubble derpness. Can you handle that?
Onderwerp: Re: Talita's Kadershop do mei 09 2013, 21:18
Het voorsteltopic van Zorax bestaat uit twee delen. De eerste is er al en dat is het rapport van de Erdse Jeugdzorg. Nou leek hij mij dus handig als dat in een kader komt te staan dus hierbij:
Sheet Achtergrond: een beetje papierachtig Indien kleur: grijzig of bruinachtig Indien achtergrond: Misschien een soort logo van de Erdse Jeugdzorg? Zonder herhaling graag Soort randje: de gewone lijn Kleur randje: zwart Aantal pixels randje: niet zo veel Extra: Kan het lijken op een formulier of een stuk perkament?
Misschien een beetje simpel of saaïg, maar ik hoop dat je er wat moois van kan maken ^^
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Talita's Kadershop vr mei 10 2013, 14:21
Zorax
Hier de tekst~ Als er iets niet goed is - de achtergrond, het logo, de breedte,... - dan moet je het maar zeggen en dan maak ik een nieuwe. De klant is koning
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side) Klas: - Partner: You make me shine like a star in the sky
Onderwerp: Re: Talita's Kadershop vr mei 10 2013, 18:49
Ik vind hem super Bedankt darling Ehm wat is de code eigenlijk?
Jodaline .
PROFILE Real Name : Lizz Posts : 195 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. Klas: Partner: ~ It's to difficult to live with something that already has my heart. ~
Onderwerp: Re: Talita's Kadershop vr mei 10 2013, 19:04
b]Sheet[/b] Achtergrond: iets...Aardeachtig Indien kleur: Bruinachtig of ietswat erbij past ^^ Soort randje: Normale Kleur randje: zwart,bruin, grijs een van de ^^ Aantal pixels randje: not to much Naam: Jojo Faceclaim: Kaganime Rin.
Versiering Nummer versiering G4 is wel mooi ^^ Welke kleur? Ehm...Iets aardachtig Herhaald? eh ja, steeds in de hoeken 1.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur met een beetje licht Klas: Partner: How can I love someone if I can't trust anyone?
Onderwerp: Re: Talita's Kadershop do jun 27 2013, 11:55
Ik vind het maar eens tijd worden voor briefpapier voor mijn chars, dus hierbij komt de eerste aanvraag.
Sheet Achtergrond: papierachtig Indien kleur: grijzig of bruinachtig Indien achtergrond: Hoeft niet hoor ^^ Soort randje: de gewone lijn por favor Kleur randje: zwart Aantal pixels randje: just one Extra: Tja, het word briefpapier hea ^^ Misschien kan er af en toe een opgedroogde traan erop?
Plaatje Naam: Reese Elvira Dust Extra: Eigenlijk wil ik alleen haar naam bovenaan hebben. Het lieftst in het lettertype Lucida Handwriting. De kleur mag oranje zijn. Als dat niet past mag het een andere kleur zijn.
Versiering Nummer versiering G6 Maar als je een blauwe vlinder vind mag het ook ^^ Welke kleur? lichtblauw/azuurblauw Herhaald? Gewoon in iedere hoek één ^^ Extra: Een bannertje die je naast de versierinkjes ziet hoeft er niet bij hoor ^^
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Talita's Kadershop do jun 27 2013, 19:12
Reese
of
Ik kon geen Lucida Handwriting gebruiken, PicMonkey en Ribbet hadden het allebei niet, heb die font ook niet staan bij Paint en ik kan geen tekst invoeren met Gimp, dat faalt gewoon. Dus ik heb maar twee vervangers gezocht. Als ze niet goed zijn hoor ik het wel, dan verander ik het met plezier. Ik hoop ook dat de vlinders oké zijn, dat de achtergrond goed is [kleur, de opgedroogde tranen, tralala],... Zeg het anders maar ^^
Indien kleur: Een Donkere Kleur. Indien achtergrond: <-- achtergrond staan de plaatjes, een van die 3 ^^. Soort randje: Solid. Kleur randje: Donkerrood/Rood/Zwart. Ik geef zoveel keuze's xd Aantal pixels randje: 1 of 2, welke mooier staat. Extra: x Plaatje Naam: Razina. Plaatjes: Faceclaim: Chaosringen. Soort randje: http://s4.zerochan.net/Chaosringen.full.1532845.jpg http://s2.zerochan.net/Chaosringen.full.1476232.jpg
[b style="font-family: Courier, CourierNew, sans-serif; color: rgb(138, 134, 128);"]Kleur randje: ehm.. zou je hem er misschien zo in kunnen voegen dat hij doorschijnend is tussen de bomen ofzo? iets in die geest.[/b] Extra: Versiering Versiering: Ehm iets van een zwarte veer onderaan die de lijst aflsuit of een rode roos die ligt. Welke kleur?: <-- staat er al. Herhaald?: Nee. Extra: x
Onderwerp: Re: Talita's Kadershop vr jun 28 2013, 21:10
Razina
Razina
Hoop dat het goed is ^^ Met een achtergrond zou het niet zo mooi zijn, en ik heb ook een ander plaatje genomen omdat dat er beter bij paste (: Als ik iets moet veranderen, zeg het dan maar
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.