|
|
Auteur | Bericht |
---|
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 18:40 | |
| Ik twijfel er zelf heel hard over... Dus daarom vroeg ik het hier maar even Ik hoop dat ik ze zal kunnen onderhouden... Over het algemeen moet ik niet enorm veel posten maar soms zijn er wel dagen dat ik erg veel moet posten c: Ik denk dat ik nog even ga nadenken... |
|
| |
Tsunami .
PROFILEReal Name : ~-Emma-~ Posts : 246 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water//AirKlas: Ex-leerlingPartner: Tidal waves and hurricanes can't make my love for you change
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 19:22 | |
| Hmm, voor mij is het gewoon te veel als ik nieuwe zou maken en ik heb er nu ook 6. Wilde deze dude aanmaken, dus heb mezelf moeten laten kiezen om een andere weg te halen :'] Dus als ik jou was zou ik kijken of er een char is waarmee je gwn minder graag wil posten dan met je nieuwe not yet excisting dude/girl c: Je kan er idd aan gehecht zijn, i know how you feel, maar als hij/zij alleen staat te verstoffen heeft t geen zin Want 7 lijkt me wel erg veel hehe ^^'' |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 19:29 | |
| Inderdaad XD Ik wil Valeria eigenlijk wel weg doen maar ik had net een vriendin voor haar gevonden in dat topic en dan is dat zo van 'Oké, Val gaat weg dus jij bent niet meer nodig' en dat wil ik niet D: |
|
| |
Aloiysius ..
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 273 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en woudKlas: geenPartner: We are all broken. That's how the light gets in
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 19:29 | |
| Ik deed hetzelfde met Hélène, al houd ik mijn maximum op 4 |
|
| |
Tsunami .
PROFILEReal Name : ~-Emma-~ Posts : 246 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water//AirKlas: Ex-leerlingPartner: Tidal waves and hurricanes can't make my love for you change
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 19:32 | |
| - Roakes schreef:
- Inderdaad XD
Ik wil Valeria eigenlijk wel weg doen maar ik had net een vriendin voor haar gevonden in dat topic en dan is dat zo van 'Oké, Val gaat weg dus jij bent niet meer nodig' en dat wil ik niet D: Hmm, maar anders kun je kijken of die vriendschap ook met de nieuwe char zou kunnen ofzo? Dat je het verhaaltje houdt, maar jouw char wordt anders.. :3 Dunno, random thought xD |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 19:34 | |
| Ik denk dat ik het gewoon ga aanmaken, en dat ik nog wel zal zien of ik Val wegdoe of niet. Maar ik beloof mezelf dat ik geen enkel account meer aanmaak na die. En Emma, denk dat dat vrij moeilijk zal zijn omdat dat nieuw acc autisme gaat hebben... Idee komt uit een boek, dus ik kan me wel een beetje inleven in zo iemand. Denk ik/hoop ik... Maar anders zou het wel een goed idee zijn~
|
|
| |
Tsunami .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 19:39 | |
| Okaay ben benieuwd naar hem/haar c:
&Verder: Wie wil er een topic met Tsu als ik klaar ben met zn geschiedenis etc? c: |
|
| |
Aloiysius ..
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 273 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en woudKlas: geenPartner: We are all broken. That's how the light gets in
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 20:02 | |
| Oeh, ik wil met Hélène wel. Als jij daar ook trek in hebt natuurlijk. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 20:04 | |
| Tsu lijkt me echt awesome. (Wat voor een smiley zet ik er toch weer bij? Lol) |
|
| |
Paige .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 18
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 20:24 | |
| Here she is c: Ik begin zo snel mogelijk aan haar voorsteltopic~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 20:52 | |
| meh godjes ik denk dat ik morgen ga posten, ben veel te moe nu en mijn grootouders komen dus kruip ik maar mijn bed in xD |
|
| |
Tsunami .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 20:54 | |
| - Hélène schreef:
- Oeh, ik wil met Hélène wel.
Als jij daar ook trek in hebt natuurlijk. Nyaah lijkt me leuk ^-^ - Mei schreef:
- Tsu lijkt me echt awesome. (Wat voor een smiley zet ik er toch weer bij? Lol)
Hihi, tja, ik vind hem zelf epic met zn roze haar enzo, surfers<3 Maar leuk dat jij hem ook leuk vind *herpderpzin* |
|
| |
Paige .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 18
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 21:18 | |
| Paiges voorsteltopic vlot niet echt ._. |
|
| |
Tomoe .
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 155 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire x DarkKlas: Partner: If you loved me.. why'd you leave me?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 21:24 | |
| Meh. Ik weer aan het tekenen geslagen . Sorry voor het (mis)bruik van je oc's emma xD
Meh. Me gaat nu misschien posten. o.o Ja dat lees je goed posten. Misschien.. XD |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 16 2013, 22:13 | |
| grrrr, school slorpt al mijn energie en tijd op... heel misschien post ik morgen bij wachtende mensjes... |
|
| |
Órelinde
PROFILEPosts : 266 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Equally earth and fireKlas: Mastertje Kana ~Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 17 2013, 05:11 | |
| En dan was je wakker gemaakt omdat dronken mensen het complex binnen kwamen en wilden ze niet stil zijn dus ging je maar je post afmaken. Yeey ~ After all.. waar hebben we die goedverdiende heerlijke uren van rust toch eigenlijk voor nodig? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 17 2013, 07:16 | |
| Ik heb heel actief gedroomd, ik was een draak.. En toen weer een mens en toen weer een draak.. En ik heb veel gevlogen, en geklommen.. En dus heb ik vokgens mij in mijn slaap veel bewegen, waardoor het voelt alsof ik maar twee uurtjes slaap heb gehad. Gelukkig is mijn beste vriend er: KOFFIE. <-- Dit is net een steen met oogjes en stuff. |
|
| |
Tsunami .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 17 2013, 09:34 | |
| @Charlotte;; Dat klinkt niet eens als een hele slechte droom :O ik droomde iets heel vaags over een zwembad en er was een leger van Chinese goud/zilvergeverfde soldaten.. En mijn zus woonde er en toen moest ik iets gaan halen en vroeg mensen de weg. Dat waren bitches die me een dom blondje noemden xD .. oh zodra m'n wekker afging dacht ik dat het m'n mobiel was en reikte naar m'n broekzak O.o Het is jammer dat ik vage dromen slecht onthoud :']
|
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 17 2013, 10:09 | |
| School en mijn humeur slorpt mijn inspi op, ik post straks vast wel, als de laptop opgeladen is en straks ook maar eens mijn vriendje aanzetten tot aan zijn char werken |
|
| |
Tsunami .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 17 2013, 10:42 | |
| @Anne: Sterkte c: Hope you feel better soon ^^ & I like gifs&I adore Tsu Yeaah dit is zo veel beter dan Grieks |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 17 2013, 11:41 | |
| Toch nog één post kunnen afmaken, zo drie mensjes mogen héél trots zijn op hun eerste vaaridgheid |
|
| |
Grim..
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 160 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Lazy-ass bum class?Partner: She's like music in my ears and oxygen for my longs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 17 2013, 14:35 | |
| @Emma: cuteee~ Z'n haar is awesome.. x'D Ik had ook een aantal leuke voor Tomoe, voor als avatar, maar de kb's zijn te groot xD Heb alles al geprobeerd lol. Zelfs als de kwaliteit uberlelijk is heeft het nog 100 mb >.< Te grote en scherpe gifs... :']
zometeen met treintje richting eindhoven, hopen dat er wifi is. dan kan ik lekker door typelen aan m'n post..
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 17 2013, 15:00 | |
| Tijd voor wiskunde, bah. Ik snap er niks van want ik had de les van gisteren niet gehad, en van die vrouw moest ik eerst zelf kijken en als het nogs eteds niet lukte het dan pas vragen. -.- En dat zegt ze dan tegen iemand die verschrikkelijk slecht is in wiskunde. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 17 2013, 15:01 | |
| eigenlijk meot ik nu toch echt aan mijn mondeling engels werken en huiswerk voor volgende week maken zodat ik zaterdag weg kan...
maar.
ik.
ben.
zo.
lui.
moe. |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| |
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|