|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 00:42 | |
| |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 13:53 | |
| vage klasgenoten zitten achter mij mee te kijken naar mijn tumblr |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 15:19 | |
| Meh, ben moe X_X Maar wel blij dat ik weer thuis ben, ben echt kapot van al dat lopen |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 15:52 | |
| Ik heb een dagje vrij gescoort voor dinsdag. Moet dan namelijk een afspraak maken voor mijn operatie, maar kan eigenlijk nog naar school in de voormiddag. Omdat het toch alleen maar nutteloze vakken zijn dan mag ik thuisblijven. |
|
| |
Tomoe .
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 155 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire x DarkKlas: Partner: If you loved me.. why'd you leave me?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 18:40 | |
| Vanavond eens proberen te antwoorden :3 En Tomoe afmaken~~
|
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 18:59 | |
| En toen had ik mijn papier van de aanvraag voor bij mn vriend te wonen binnen, toch nog stressy though |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 21:39 | |
| Ik hoop voor je dat je problemen snel over zijn, vind het zo rottig voor je D: ik zou willen dat ik iets kon helpen doen... |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 22:39 | |
| OMG een tomoe O.o awesomeness
anne : awtsh zo k*ttig voor je meid al die ellende :c |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 22:53 | |
| @Anne: Verstandig van u. Misschien is het inderdaad beter om even weg van huis te zijn en rust in uw hoofd te krijgen. - Kasumi schreef:
- Master Savador schreef:
- Kasumi schreef:
- Master Savador schreef:
- Kasumi schreef:
- Ik ken het gevoel Saf Waarvoor neem je die pillen dan?
Capsules, lieverd, ik moet ze nog omruilen ;c Als dat nog kan tenminste. Maar ik neem ze voor rugklachten. Geloof 't of niet, maar dat zijn één van de real life dingen van mezelf die ik Saf ook heb gegeven
& OH NOES. Florence heeft iets weg van Diva [img]http://media.tumblr.com/tumblr_lp8huiFw9U1qe31u9.gif[./img] Naww, Ik heb pillen voor hooikoorts en mn knie tegenwoordig The tree's all hate me Maar gaat het wel goed met je rug? :O Aah, ja dat zit er weer aan te komen he Pollenseizoen. Hoop dat het niet al te erg voor u gaat worden hurr. *pat pat* En met mijn rug gaat het goed, no worries about that Ik ben ook geen achttien meer (a) Haha. Was 1 dag mn medicatie vergeten new record sneezing! Xd 47x =.=" Ik zag het je word binnen kort 20. Gefeliciteerd alvast, ik ga het geheid vergeten denk x.x * smiles * maar moet gwn mn medicatie niet vergeten. Anders worden een paar persoontjes niet vrolijk... ^^" Blij dat het wel goed gaat met je Ja poepsels mijn moeke ook he potverdorie. Ik zeg mens ge hoeft geen eten voor mij te maken vandaag, doe het zelf wel Mja, dan gaan we de twintig maar in ._. over ongeveer tien uur. Ik zat gisteren kwart voor twee 's nachts al stiekem aan de chococake ohoho. Nu weer.. (´∀`) Pwaa de halve middag in PS zitten derpen, maar het was het waard. Mijn Art-Trade dingetje is af |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 23:06 | |
| @Savador: Nice :3 Ik heb een paar schetsen liggen ondertussen, straks maar verder ^^' Wou dat ik PS kon hebben =.= Stomme laptop ziet het als virus. Ben wel benieuwd wat iedereen heeft Denk dat het Art trade nog wel een leuk iets word En oh boy, Misschien was de liter koffie geen strak plan! Laat ik maar even wat anders gaan doen voordat ik SSA volspam! ( Als je me ooit ziet op een meet of dergelijk. Geld ook voor andere, Voer me geen caffiëne... ) ( ja ik spelde caffiëne fout Dislectie TT~TT ) |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 23:16 | |
| oh Godjes, dat gaat nog wat worden met de meet .__. ik moet nog beginnen aan mijn art-trade, maar heb het zo druk D: als ik terug op internaat ben heb ik waarschijnlijk toch weer tijd zat... compenseerd goed ^^ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 23:30 | |
| Succes Nes~ Aniekske toch. Dan druk ik Mitch even op het hart dat hij moet voorkomen dat u als een hyperactieve stuiterbal rondsjeest - Tomoe schreef:
- Vanavond eens proberen te antwoorden :3
En Tomoe afmaken~~
Splendid Dat plaatje in je os doet me aan dat stukje uit Inuyasha denken :'D Y'know, als hij aan die boom gepind staat en Kagome aan zijn oren zit |
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 23:31 | |
| Ik ga dit weekend beginnen met mijn art-trade thingie. Ik moet even uitvogelen hoe ik het moet gaan doen xD @Noah: Ik zag vandaag een Saffie look-a-like. Sluik zwart haar, hele bleke huid en hij liep rond met zijn paraplu alsof het een walking cane was xD Ik miste alleen de goudkleurige ogen. Ik wilde nog vragen of ik een foto van hem mocht maken. (But I was a bit shy ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 23:39 | |
| - Master Savador schreef:
- Succes Nes~
Aniekske toch. Dan druk ik Mitch even op het hart dat hij moet voorkomen dat u als een hyperactieve stuiterbal rondsjeest
- Tomoe schreef:
- Vanavond eens proberen te antwoorden :3
En Tomoe afmaken~~
Splendid Dat plaatje in je os doet me aan dat stukje uit Inuyasha denken :'D Y'know, als hij aan die boom gepind staat en Kagome aan zijn oren zit Begin maar bij Melle. Word namelijk wakker om 5. Zodat ik de trein haal van 6:25. En dan reis ik met hem mee =3= en, die rust medicatie van mam... begint effect te hebben *yawn* En saf, daar dacht ik ook aan. Met Tomoe. En... Dat Ic met die doos... is me trouwens IRL ook gebeurd =.= Het was uit het niets! Poef jij in doos! ik zat echt zo van wuuuuuuuuut. Dacht eerst dat jij het was. Tot Mitch zei dat het niet kon. Vond het wel eng o.O Edit: Le me is tired =.= can;t see right from yawn tears. Gomenasai... *loopt duf naar kamer en ploft op bed en is zo weg door een deken * |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 23:49 | |
| @Ani, slaap zacht, goede nacht en droom maar lekker over noedels :3 @Noah, bedankt... zal het nodig hebben denk ik |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 12 2013, 23:57 | |
| U kunt het @Anique: IK WAS HET NIET Deze keer niet. En mijn innerSaf evenmin. Maar jij laat je zomaar in een doos stoppen, honestly? Tsk tsk xD Nightie~ @Linn: Wut really? Toch spijtig dat u geen foto hebt, dat had ik wel willen zien owo Op mijn oude school liep er een Shong rond, zo'n klein mannetje. En één van de buschauffeurs in mijn streekbus lijkt op Norwood.. xD En dan hebben we nog de Madeline-Eva Jinek resemblance *wenkbrauwwiebel* |
|
| |
Tomoe .
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 155 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire x DarkKlas: Partner: If you loved me.. why'd you leave me?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 13 2013, 00:00 | |
| @Rani: Yeaaay Tomoe, he's cute huh? c: Kon het niet laten nadat ik de serie gezien had ^^'
@Noah: haha, nu je het zegt.. inderdaad. o.o
En nu.. nu is het al bijna 12 uur en heb ik nog steeds geen van de dingen gedaan die ik wilde doen. Dus.. Dat word waarschijnlijk morgen. In ieder geval m'n kader kunnen maken :3
En ik moet ook nog beginnen aan m'n Art Trade dingetje ~ Weet nog niet helemaal wat het gaat worden maar ach.. xD |
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 13 2013, 00:03 | |
| Ik zat met hem in de trein. Ik durfde hem de hele tijd niet aan te kijken omdat ik bang was dat hij het als staren zou opvatten. (Ik voelde me echt zo dom vanmiddag) Wel lachen dat de Norwood nou net weer de buschauffeur moet zijn. (Poor Mitch xD) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 13 2013, 00:06 | |
| - Master Savador schreef:
- U kunt het
@Anique: IK WAS HET NIET Deze keer niet. En mijn innerSaf evenmin. Maar jij laat je zomaar in een doos stoppen, honestly? Tsk tsk xD Nightie~
@Linn: Wut really? Toch spijtig dat u geen foto hebt, dat had ik wel willen zien owo Op mijn oude school liep er een Shong rond, zo'n klein mannetje. En één van de buschauffeurs in mijn streekbus lijkt op Norwood.. xD En dan hebben we nog de Madeline-Eva Jinek resemblance *wenkbrauwwiebel* Zal het je morgen wel PM uitleggen nu moe. Laten we zeggen dan ik verrast was. Weet nu wel achteraf wie het was... Lang verhaal heb zelfs foto........... Meh. Mn zinnen slaan nergens op. Ik ga naar bed voordat het echt erg is =~=" Seeeeeya* hugs and shes gonna sleep * |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 13 2013, 00:08 | |
| @Noah; A HAPPY BIRTHDAY!!!!! I wish you lots of rainbows and unicorns and stuff~ hopelijk komen er nog veel jaartjes bij! |
|
| |
Tomoe .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 13 2013, 00:10 | |
| |
|
| |
Celia .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 13 2013, 00:17 | |
| Ow ja, Happy Birthday Noah |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 13 2013, 00:20 | |
| Gracias mensjes! MIDNIGHT PARTEEH @Linn: Aww. U hebt dus niet gekeken of hij wijn bij zich had? (a) Maar anderzijds zou het ook best awkward zijn geweest om te vragen of je een foto mag maken. Die vent moest eens weten.. xD @Anique: Dat is goed dear Als ik dan de toestemming heb om te mogen lachen om uw doos-moment want dat zal toch wel gebeuren, probably |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| |
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 13 2013, 09:48 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|