MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Ice Klas: Partner:
Onderwerp: Re: Memori do jun 27 2013, 15:30
Duisternis binnen in haar, in haar gedachten die altijd groot was. Zodra ze even haar ogen dicht deed zag ze de bloeddoorlopen rode kraaloogjes van de demon. Ze vond dit nooit leuk, het deed haar vaak alleen maar pijn. Naar haar vader toe zou ook nooit meer een oplossing zijn, die deed nog meer pijn voor haar dan iets anders in het hele universum. Moeders was er niet meer, daarom had zij de demon gekregen. Niemand van haar familie was er nog, op de vader na. “Ik… moet me perfect gedragen.. moet volgens de regels leven..” Stamelde ze zachtjes. ‘Life the rules, life the live of a cursed person. For as long as you have me~’ Begon de verdomde vos weer binnen haar. Het was waar, het was net een helse leven voor haar geworden sinds dat ze die ‘vloek’ op haar had gekregen. Ze zou er met liefde vanaf willen komen. Master Savador ging weer wat door zn hurken. ‘Dat zeg je verkeerd’ Sprak de man zacht. ‘Hij vond dat je dingen fout deed. Maar was dit daadwerkelijk ook zo?’ Kasumi keek hem geschrokken aan en wilde al snel nee knikken tot hij weer verder ging. ‘Nee, hé?’ hij klonk zacht. Ter bevestiging schudde ze weer haar hoofd, Links en rechts. Dit deed ze even tot hij weer ging staan. Ze keek naar haar thee dat gelukkig niet over het randje was gegaan met haar bewegingen. 'De enige regels waar jij nu op het huidige moment volgens zou moeten leven zijn de regels in het Schoolregelement. Hij is hier nu niet en hij kan je hier ook niets maken.' Het laatste klonk wat anders, iets waar ze moeite had om het te herkennen, het klonk haast vaderlijk zoals Master Savador geklonken had. Toen hij een paar passen weg liep bracht Kasumi het thee kopje voorzichtig naar haar mond. Blaaste zachtjes en nam vervolgens voorzichtig een nipje ervan. Het vloeistof vond der weg naar beneden, het voelde warm aan. Het was stil en kasumi keek even kort vanuit haar ooghoeken naar de man. Hij bleef even rustig lezen, Kasumi nam voorzichtig nog een klein slokje en zette het kopje weer terug op het schoteltje. ‘Tick tock goes the time, goes the clock. When will it all stop?’ Het riedeltje zat in haar hoofd vast. Zwijgzaam had ze dit met haar lippen nagedaan tot ze hem iets zag ophouden. ‘Is dit hem?’ Vroeg hij. Het was geluk bij ongeluk dat ze het kopje had weggezet want ze was in een haast opgestaan, struikelde half over de stoel toen ze achteruit liep. Ze had niet verwacht zijn gezicht te zien. ‘Otosan!’ sprak ze snel, gehaast in haar eigen taal. Vanuit haar positie had ze gezien dat de hoofd op dat van Master Savador zat. Het was stom van haar om het zo te zien, nu ze pas zag dat het een poster was slaakte ze een kleine zucht. Haar handen rusten op de rugleuning van de stoel. De demon binnen in haar had ook naar de posten geblaast binnenin. Ze waren beide niet dol op hem. De grijz zwarte tint was weer even bij haar in der ogen maar verdween alweer snel. Terwijl ze leunde op de rugleuning liep ze weer terug naar de stoel op erop te kunnen zitten. ‘Spijt me van dat… Maar ja.. dat is m’n vader. Ik weet… nu net…. Ook pas van die poster….. spijt me… ‘ De verontschuldigingen kwamen weer een voor een haar mond weer uit. Ze ging op de stoel zitten met knieën hoog opgetrokken, haar armen zachtjes om haar benen geslagen en haar hoofd verstopt. “Ik kan U wat laten zien… Trouble Vision heet de spell… Ik weet het… maar, zo weet u wie hij precies is…” Sprak ze klein voorzichtig maar zelf verzekerd. Ze weet dat het een zware spell is voor haar, Lichamelijk en geestelijk. Maar het was een manier om dingen te laten zien, als praten moeilijk werd. Ze had alleen niet altijd geluk met het moment uitkiezen dat ze wilde laten zien. Zoals bij Aressuka, dat ze het vuur ongeluk liet zien, wat vele mensen de kop kosten. Allemaal dankzij de verdomde vos.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Memori za jul 13 2013, 17:53
» Does my haughtiness offend you? O, how awfully. Such agony.
V o i c e ;;
Het bleek maar weer dat kinderen werden gevormd door gebeurtenissen in hun jeugd die hen nog lang bij zouden blijven. Net als bij hem. Persoonlijk vergat hij zijn kindertijd liever - een oud stoffig boek, gesloten en geketend en diep weggestopt in een la van zijn herinneringen om nooit meer tevoorschijn te halen. Het vormde een zwakte, en zwaktes moest je zo goed als mogelijk verbergen. Het was alsof je je rivaal direct vertelde: 'Hé, laat me je een tipje van de sluier geven; ik kan absoluut niet tegen dit en vlieg je in de haren om dat. Dus laat het achterwege, oké?' en dan verwachtte dat het daadwerkelijk ook niet tegen je werd gebruikt. Ergens kon hij het dan ook niet ontkennen dat hij ervan walgde om een simpel individu weerloos te zien; zo mat, zo breekbaar, zo.. hulpbehoevend. Gadverdamme. Alsof ze zich in geen andere positie konden wringen dan een eeuwige slachtofferrol. Anderzijds bood het hem een mooie gelegenheid om vertrouwen te winnen door zijn verplichte rol aan te nemen als behulpzaam leerkrachtje en het kind te kalmeren. En wie was hij om die kans niet met beide handen aan te nemen? Het was ook nog eens extra mooi meegenomen dat hij haar mentor was en het dus ook niet zo vreemd zou zijn als hij zich als een schaduw steeds vaker in haar kielzog zou begeven.
Buiten bereik van haar inzicht was het demonstratieve ophouden van de gezocht-poster een troef geworden, met exact de reactie die hij had willen zien. Quasi-versteld van haar geschrokken reactie trok hij zijn wenkbrauwen op, wierp een blik op de poster alsof hij wilde nagaan dat het niet slechts uit emotioneel reflex was geweest maar er een afzichtelijk monster op stond afgebeeld waar hij haar een halve hartaanval mee had bezorgd en liet de poster uiteindelijk langzaam zakken. Ze had iets geroepen in een taal waarvan hij wist dat het een Shadraans dialect moest zijn en was zowaar gestruikeld over de poten van haar stoel bij het achteruit deinzen. 'Klaarblijkelijk zat ik juist,' concludeerde hij zacht terwijl hij de poster oprolde, zijn wenkbrauwen nog opgetrokken. Nog nabevend zocht Bell haar plekje op haar stoel weer op, en toen ze weer zat liet hij haar even de tijd nemen om nog bij te komen van de schrik. Kennelijk ging dit wat moeizaam, want Bell zat ineengedoken op haar stoel, met haar hoofd verstopt achter haar opgetrokken benen alsof haar belager hier op dit moment in de ruimte was. Hakkelend deed ze een poging een verklaring af te geven waarin ze hem stamelend liet weten dat het haar vader was geweest. Uiteraard - wie anders? Vaders bleken wel vaker stiekeme losse handjes te hebben die ze botvierden op hun kinderen. De rol was perfect, want ze maakten deel uit van het gezinsleven en waren als hoofd ervan het vaakst bij hun slachtoffers. Niemand van buitenaf die zich zou kunnen indenken dat die zorgzame man zijn dochter sloeg, zoals ze wel vaker een maskertje voor de buitenwereld opzetten. 'Ach,' veinsde hij meelevend. Met de opgerolde poster nog in een hand stapte hij op het ineengedoken meisje af en bleef vlak naast haar stoel staan. In een haast sierlijk beweginkje plaatste hij een hand om haar schouder, die zich vinger na vinger als een grote klauw om haar bovenarm sloot en haar langzaam tegen de kakkerige pofachtige cravat van zijn colbert duwde. Zelf bleef hij in galante rechte positie staan, zijn kin iets opgeheven en zijn blik vanuit zijn halfdichte ogen op haar kruin tegen zijn borst neerkijkend. 'Wat een schrik,' zei hij op een mierzoet toontje. 'Wat een angst. Maar geen grief. Geen plaats voor smart. Ik ben hier en ik zal je beschermen. Bij mij ben je veilig. Volstrekt, daar zweer ik op met mijn hand op mijn hart.' Om nadruk te leggen op die woorden tikte hij een aantal keer met een smalend glimlachje met de opgerolde poster bovenop haar hoofd. Maar zoals hij haar echter tegen zijn bovenlichaam drukte leek het er eerder op alsof hij haar had ingesloten en nooit meer zou laten gaan. 'Laat mij die spreuk van je maar eens zien,' stemde hij met haar voorstel in terwijl hij voor haar plaatsnam en haar beide handen in de zijne nam. 'Dan kan ik je beter begrijpen - en als ik je beter begrijp kan ik je beter beschermen.' Een klein geheimzinnig glimlachje volgde - Joost mocht weten welke betekenis erachter school.
Surry voor de laatheid!
Shinon .
PROFILE Real Name : Dubbledot Posts : 624
Onderwerp: Re: Memori ma jul 22 2013, 20:09
Haar ogen werden groter toen Master Savador haar tegen hemzelf aandrukte. Dit… was ze niet gewend, ze was rake klappen gewend en alles. Maar zoals dit, omhelzingen of iets in die zin niet. Ze knikte op zijn woorden, zag de geheimzinnigheid niet. Ze ging voor hem staan. Nu was ze groter dan Meneer Savador. Lichtjes door haar knieën te buigen kwam ze ook met haar gezicht dichterbij, ze keek hem kort aan. Blosjes hadden op haar wangen gevormd en langzaam aan kwamen ze steeds erger. Ze slikte kort, het was een man en hij was nu zo dichtbij. Haar hoofd kantelde iets zodat haar voorhoofd de zijne zou gaan raken. Haar lippen maakte een paar woorden terwijl ze haar ogen sloot. “ San Ten Vision.” Ook hij zou nu in een donkere put vallen, waar Kasumi op hem wachtte. haar armen dicht om haar heen, bang, bang voor wat zich hier kon schuilen. Maar langzaam, langzaam kwam er een dof gekleurde herinnering naar boven.
“Papa papa!” Klonk er een klein, vrolijk stemmetje. Een meisje met rood oranje haren kwam aangerend, dwars door de meneer heen, naar de vader toe. De man die ze papa noemde had ijzige kille ogen. “ Kijk papa! Ik kan het! Ik kan het!” Ze opende haar handen en hield daar een klein schaduw slangetje in vast, het vervormde naar een bal en de blik van Oni leek zich steeds minder vrolijk te stellen. “ Zie je? Ik kan het!” herhaalde ze. Een harde klap was hoorbaar, een meisje dat op de grond viel. “ kasumi oni Bell. “ Klonk de man. Zijn stem was koud, kill en niet te vergeten vervaarlijk. “ Papa! Ik kan het to-“ Verder kwam het meisje niet, ze kruiste haar armen nog net op tijd voor haar gezicht toen er een voet erop lande. “ Doe dat NOOIT meer in het openbaar! GEHOORD?! “ De stem was boos, geïrriteerd en woest. De ogen van Kasumi werden groot en de kleine tranen prikte in haar ogen. Dit was de eerste keer dat hij haar sloeg de eerste keer dat dit zo gebeurde. Ze zat op haar achterste en begon langzaam te snikken. Ze snapte het niet, ze kon het nu en ze werd ervoor gestraft. “maar… papa?” kwam er schel uit, langzaam stond ze op met dichtgeknepen ogen. Als er nog een klap aankwam, zou ze het niet zien. “ Wat moet je?” klonk de man, statig. Voor hem was Kasumi niks waard, ze was maar een omhulsel. Het ging erom wat in haar zat. “ We just… want to play. We want to have fun with. Daddy.” De klemtoon daddy was te zoet. De grijns die op het kinder gezichtje kwam was duivels. De ogen opende zich en ze waren in en in zwart. ‘ Just get lost before i kill you.’ Sprak Kasumi, haar stem was lager, gevaarlijker geworden. De vader keek hem uiterst rustig aan. “So…. You dont mind, even if someone else dies?” De stem van hem was verbaasd. Hij wist dat Kasumi de controle makkelijk kon verliezen, maar dit was wel te gemakkelijk. “She was scared, that makes it easy.” So I cant kill you like I did to her, because, I don’t have a new host for you yet. “ Zijn ogen waren scherp en het leek het kleine meisje te negeren ergens, alsof hij er gewoon doorheen keek. “Just… like “mommy?” ‘ er stond een duidelijke klemtoon op de mommy. Alsof er iets bij Kasumi zelf iets knapte. Viel de herinnering als stukjes scherven uit elkaar en loste zo in het niets op, alleen de kleine Kasumi bleef. Het liep op Master Savador af. “So… your him… Hope you will enjoy, the show~ I know for sure, that she won’t. “ De toon was listig, gemeen en achterbaks. De hele herinnering was vervaagd. De demon had de controle en ergens diep binnen haarzelf was de echte Kasumi opgerold, bang met handen om haar oren heen geslagen. Tranen, vielen naar beneden.
The Nightmare(complete):
She sneaked to the basement, even though it was forbidden. Someone else came down the basement and she made sure to hide fast somewhere between some pots. A man came in, he had brown spiked hair, This was familiar to Kasumi, ‘where did I recognize that from? She thought hard. (walked a bit more to the back, silently listening. Someone else came pulled down, It appears to be a women chained with robes. When there was enough light she saw who they were. Her eyes got bigger when she realized. [i]mom! How? Where did she got from? Isn’t she sick in bed? What is that person doing to her?! She saw what the other person did, she heard her mom pleading. For her life. The man didn’t gave a inch, he only slapped her to be silent. You don’t want your children to wake up, do you? that man grinned like a evil one. He stabbed Micki, blood was getting everywhere. Kasumi got further in the back, something fell and broke on the ground. She looked at it, It was a glass from the look of it, the man turned around. WHO IS THERE? Kasumi tried to run for the stairs but the man was faster.) He had grabbed her. She screaming in the hope someone would find them. But a lot of people came and did nothing. They started to speak some strange language. Almost singing It made her feel anxious. She lost consciousness and woke up. Her neck was feeling heavy just like her wrists and ankles. She had trouble breathing, something cold was around her neck. When she moved she heard chains. Looked around and her eyes caught up to a huge pool of blood. She feared directly it was her blood. “ This… isn’t your blood… But the owner of this blood is dead… ‘ The man also started to call strange words and pain was going through her shoulder. The pain was almost too intense and she screamed and yelled but the pain didn’t stop. She fell in to a deep darkness and saw a room inside herself… What she had never seen. She opened the door of a prison. Where she saw a 2 meter 3 tailed fox. This one was white and had a symbol on his hip. ‘Who are you?’ She asked. The fox only grinned. “ I see, so you are my new toy.”
[/i]
“ May be the smile upon… ”
Het was een stem, een warme stem. Het was een deel van de herinnering dat als een echo verspreide. Het echode erg alsof het elk uithoekje kon halen. Alsof het veel hielp, brak de spell vanzelf. Kasumi viel achterover op de stoel. De demon was een vuur type. Het had haar lichaamstemperatuur zo danig omhoog gehaald dat haar wangen rood waren en lichtjes zweten. Haar ademhaling was snel, het had zo veel geëist van haar dat ze gewoon de kracht niet meer had op het moment. Haar zicht werd steeds beetje bij beetje waziger terwijl de buitenste lijnen steeds zwarter werden. Langzaam maar zeker gingen haar ogen ook dichter en dichter tot ze helemaal gesloten waren en haar gedachtes een groot gat was.
( Nu van mijn kant een beetje laat denk ik ^^" hopelijk kan je er wat mee :)En zal waarschijnlijk pas na de vakantie erop reageren of je moet natuurlijk daarvoor gereageerd hebben x'3 de herinnering bevat de doffe kleuren. Kasumi. Vader. Chuubin. )
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Memori vr jul 26 2013, 04:14
Womanizer, tranqualizer
the wolf thought to himself: 'what a tender young creature! what a nice plump mouthful - she will be better to eat than the old woman. i must act craftily, so as to catch both.'
and so he did. the society, as old and narrow-minded as it acted. and the world, still young but withered by warnings of so-called wisemen. 'not hard,' he said, giving it his foulest grin. 'that was not hard at all.'
Act III; doen alsof je neus bloedt, zo stond hij immers ook met Bell tegen zich aan, vaderlijke arm om haar ranke schouders en haar hoofd rustend tegen zijn borst. Laconiek en niet zo barmhartig als zijn mooie woordjes klonken star voor zich uit kijkend. Ja, hij merkte de ontzetting heus wel, de kleine spieren die hij onder zijn armkracht voelde verstijven als dat van een klein vogeltje, een prooi. De verschrikking die des te groter leek te worden door deze onvoorspelbare handeling, de grote ogen die naar hem op werden geslagen. Of het hem iets deed? Nee - niet zozeer. Daar was hij het al te gewend voor. Ze was immers niet de enige, niet tot op heden en ook niet de laatste in de toekomst. Dat ze één van vele was die toestemming kreeg om steun en toeverlaat bij hem te zoeken wanneer nodig had baatte nu niet. Het feit dat hij geen star standbeeld was - zoals zijn kille ijzige uitdrukking tot zover liet blijken - maar een levend menspersoon bleek pas weer toen hij voor het meisje neergeknield zat, zijn handen gesloten om de hare en zijn smalle lippen verwrongen in een zuinig glimlachje. Eentje die zich op sinistere wijze verbreedde op het moment dat Bell van haar stoel overeind kwam en haar gezicht nader tot het zijne bracht. Wat, kreeg hij zijn beloning nu al? How very precious. Goed zo. Heel goed. Luister naar de meester. Dat was hoe het moest, hoe het hoorde te zijn. Hoe hij het graag wilde zien en waar hij met smacht op wachtte, keer op keer. Zo kalm als stil water hadden zijn ogen zich al gesloten, alsof hij niets anders verwachtte dan dat ene ogenblik waarop hun lippen zich met elkander verzoenden, zijn handen zich om haar schouders sloten en de getrimde haartjes van zijn sikje haar huid zouden kriebelen opdat ze het zich met alle nervositeit van dien zou beseffen dat ze zo'n intimiteit niet zomaar met iemand deelde, maar met een heuse man. Wat volgde was geen voorzichtige zoen of omhelzing, maar een handeling waardoor hij grimmig zijn kaken op elkaar klemde. Ze legde haar voorhoofd tegen het zijne. Onvoldaan openden zijn ogen zich om haar in haar behoorlijk dichte nabijheid kil aan te staren. Durfde ze te weigeren? Maar hij realiseerde zich dat dat het niet was. De spreuk - natuurlijk. Niet dat hij zodanig geïnteresseerd was in haar zielige achtergrondverhaaltje.
Het moest vast ook daarom zijn dat er totaal geen expressie van bevreemding op zijn gelaat stond toen de zwaartekracht met hem speelde en hij de wind zijn zwarte lokken voelde verwarren bij het vallen door - wat leek - op een eindeloze diepe put. De grond kwam weer in contact met zijn herenschoenen, veel zachter dan dat je je bij zo'n lange val kon inbeelden - en daar zat ze. Armen om haar opgetrokken benen geslagen, hoofd verborgen tussen haar knieën. Zielige eenzame ikke, verslonden door alle zonden in mijn nog zo korte leventje. Hij keek berekenend toe, verscholen in de schaduwen als een of ander hongerig beest dat rondcirkelend om zijn prooi inschatte wanneer het beste moment was om toe te slaan. Enkel zijn goudkleurige ogen lichtten zwakjes op in het duister. Het enige moment waarop er even een glimp van verwondering op zijn gezicht af te lezen was, was op het moment dat hij zijn kalm over elkaar geslagen armen uit hun positie haalde en even met een hand langs zijn maagstreek ging. Er liep een klein jong meisje dwars door hem heen, alsof het hem niet zag staan. Hij begreep dat het een jongere versie van Bell moest zijn, vrolijk en opgelaten over iets dat ze blijkbaar kon en haar nieuwe talent aan haar vader wilde demonstreren. Onmiddellijk zag hij de angst in die het meisje tot het schrikachtige persoon dat hij kende had gemaakt, de machteloosheid en het onbegrip. Vader had inderdaad losse handjes - en vader kon het blijkbaar ook niet laten om zijn frustratie met bruut geweld te botvieren op zijn dochter. Voor Savador leek het eerder alsof hij op een doodnormale rustige zondagochtend de Shadraanse krant las, zo koelbloedig als dat hij met zijn armen voor zijn borst over elkaar geslagen langzaam om de twee liep - misschien om het tafereel vanuit alle perspectieven te kunnen bezichtigen. Veel meer dan toekijken kon hij toch niet doen. Het was immers maar een herinnering.
Er leek iets te gebeuren wat op slag de gehele situatie vervormde. De verstoorde stem die uit het kleine meisje naar boven kwam klonk veel te diabolisch, veel te haatdragend om uit zo'n tere jonge ziel voort te komen. En hij kende deze monsterlijke stem, dezelfde monsterlijke stem die voorheen ook tegen hem gesproken had. Hem beledigd had, sterker nog. Puntje kwam bij paaltje en het verhaal werd glashelder toen bleek dat ook de moeder van het kind als een soort container had gefungeerd voor het monsterlijke wezen dat nu in haar dochter huisde. Plotseling brak de herinnering. Vader was verdwenen, kleine Kasumi Bell was verdwenen. Alhoewel; niet helemaal. Ze was er nog, maar niet in de vorm van het onwetende meisje. Het was de demoon die nu op dit moment de controle over haar lichaam had, dit lichaam in beweging zette en met een grote grijns in zijn richting bracht. Savador vertrok geen spier terwijl het gedrocht hem naderde en hem zelfs leek toe te spreken. In plaats daarvan bleef hij stokstijf staan en staarde nors op het monster neer, eerder alsof het hem niets kon maken. Want wat kón het hem ook maken in een herinnering?
Het begon plotseling, als een kleine wervelwind die zich voedde met de lucht om zich heen en zo steeds alsmaar groter werd. Later besefte hij dat niet hij het was die razendsnel om zijn as draaide, maar de omgeving zelf. Een misselijk gevoel maakte zich voor een paar luttele seconden van hem meester, zodanig dat hij even gedwongen was om zijn ogen te sluiten. Toen hij ze weer opende zag hij geen totale duisternis, maar een muffige kamer, een stoel - en Bell. Blijkbaar waren ze weer terug in de kamer waar hij haar eerder nog in een stoel had geduwd met een dampend glas thee en geruststellende woordjes. En blijkbaar was dat ook het enige wat ze met haar kracht kon opbrengen om hem in de vorm van een herinnering te laten zien. Hijzelf zat keurig in kaarsrechte houding op de stoel tegenover haar, lang niet zo onhandig terecht gekomen als zij. Alsof hij het zich eerst allemaal even moest laten bezinken staarde hij het meisje voor de eerste paar seconden alleen maar bewegingloos aan voor hij zich langzaam uit zijn stoel omhoog drukte. 'Dat was -,' hij drukte melancholiek een hand tegen zijn wang, trachtte met de meelevende frons de juiste woorden te vinden terwijl hij, zogenaamd peinzend en berouwend voor zich uit starend, een halve cirkel om haar stoel liep. 'Afschuwelijk.' Quasi-geschokt maakte hij half fluisterend zijn zin af waarbij hij op hetzelfde moment een hand op de armleuning van haar stoel plaatste om zich zo iets dichter naar haar toe te buigen. 'Geen wonder dat je zo getraumatiseerd bent, dunkt me.' Hij had zich inmiddels weer van haar verwijderd en nam, na een veelbetekenende blik met demonstratief kort opgetrokken wenkbrauwen haar richting toe te hebben geworpen na die opmerking die hij er tussen neus en lippen door uitperste kalm een slok van zijn eigen thee. Toneelspelletjes waren cruciale aspecten van zijn manier van doen, bleek maar weer - en soms zodanig dat er niet eens onderscheid kon worden gemaakt of het hem nu daadwerkelijk niets kon schelen en wat wel.
[ Trelele, slapeloosheid D; Humm - ik weet niet goed wat Saf meekrijgt van de herinnering en wat niet. Also, ik had begrepen dat tegen het einde van je post ze weer terug uit de herinnering zijn - Maar zoniet of als ik een foutje heb gemaakt in mijn post; zeg het gerust, dan pas ik het even aan Hoop dat je een fijne vakantie hebt! ]
Shinon .
PROFILE Real Name : Dubbledot Posts : 624
Onderwerp: Re: Memori zo aug 25 2013, 21:04
Kasumi was dichter naar savador gekomen en drukte haar voorhoofd tegen de zijne voordat ze de spel uitsprak. De herinnering die kasumi liet zien was van haar vader en hoe ze echt was, maar daarna nam Chuubin al snel over. Maar de woorden die richting savador waren, waren geen herinnering. De demon was in controle en gebruikte die ook om kasumi’s ergste nachtmerrie naar boven te drijven. Dit was een halve hell voor haar. De stem van haar moeder klonk, het was de goodluck charm dat zei altijd zei. De spel brak als puzzelstukjes uit elkaar, en liet Kasumi op de stoel vallen. Ze lag of zat er half op, het was doordat haar demon een vuur type was dat ze er nu zo rood en licht bezweet bijlag, ze kon het niet hebben dat haar zicht langzaam verdween. Al hoorde ze de woorden van Savador nog wel. Haar lichaam wilde niet meer, het was op. Op van de tijd dat ze het behaaglijke gevoel binnen moest houden, het was moe van de spell en de slapeloze nachten. Haar ademhaling dat zonet nog snel had geklonken werd al rustiger, gelijker en uiteindelijk was het hetzelfde als dat van een slapend iemand. Haar gedachtes waren leeg, net zoals de dromen die ze normaal hadden, ditmaal had ze gewoon een zwart gat waar ze in sliep als het waren.
Een uur of 2 werd ze wakker, zoals haar nachten steeds vaker gingen. “HHmmn…” Klonk ze duf terwijl ze tevergeefs wakker probeerde te worden, ze wreef met haar hand in haar oog en wist even niet wat te herinneren. Ze kwam rustig overeind en gaapte even met een hand voor haar mond. “ I’m sorry about that… That wasn’t planned…” Sprak ze klein. Ze durfde hem niet aan te kijken, maar toch deed ze het. Haar ogen waren nu compleet mooi helder roze, ze wist dat ze nu als mislukking gezien zou kunnen worden. Ze wilde het goedmaken voor haar blunder. “ How… Can I make it right? I mean… It wasn’t part of the plan…” Ze was bang dat hij haar ging slaan of toiletten zou laten poetsen of iets in die richting.
Master Savador
Onderwerp: Re: Memori ma sep 09 2013, 20:00
Yes, the girls are out there in the backyard - Playing dead
Ieder vist op zijn getij; hij had plaats kunnen nemen in de fauteuil van zachte kaki-gekleurde stof waar menig leerling zich na een lange schooldag ontspannen in weg liet zakken. Hij had het meisje dat in diepe slaap verkeerde op kunnen tillen en in zijn schoot kunnen leggen, de schoonheid van het andere geslacht nauwkeurig bestuderend met een strelende duim langs haar gezicht en overige vingers die hier en daar een roodoranje lok uit haar gelaat streken om niet ten koste te laten gaan van het aangename zicht. Hij had een bandje van haar schouder kunnen laten glijden, of een kous met slordige omslagen iets naar beneden kunnen trekken, al was het alleen om dat alles een sensueel tintje te geven. Hij had zoveel met haar uit kunnen halen in de tussentijd, nu ze toch van de wereld was en diezelfde wereld in het moment even helemaal aan hem had kunnen toebehoren. En hij had haar om haar schouders en onder de knieholtes gepakt en opgetild, ja - zonder het verdere te vervolgen. In plaats daarvan droeg hij haar naar de leerlingenkamer van de etage van de duistere magiërs en had haar in het kleine bankstel voor de haard gelegd, haar benen over de armleuning. Wat voor profijt haalde hij er immers uit als hij nu al te werk ging, nu ze elkaar pas hadden leren kennen en het vertrouwen nog nihil was? Tijd was geld, maar niet in dergelijke situaties waarbij het opbouwen van iets onontbeerlijk was. Toch, hij had niet verwacht dat het zolang duurde voor ze zou ontwaken. Maar als hij nu bij haar bleef - als hij haar niet zomaar nalatig daar op die bank achterliet in de leerlingenkamer (hij kon immers moeilijk de deur van de meisjesslaapzaal met een heup openduwen en haar op een bed leggen, zonder te weten welke aan haar toebehoorde, en niet zonder risico dat hij de dames de rust verstoorde en ze het idee gaf om er eens flink te donderjagen) - dan kon hij zich bijna garanderen op stelligheid dat het vertrouwen zou groeien. Dat hij niet zomaar een leraar of haar mentor was, maar dat ze veilig bij hem was en naar hem toe kon komen. Dat zou mooi meegenomen zijn. En hij kon van geluk spreken dat het tegen het einde van de week was, dat zijn wekker over een aantal uur niet zijn dienst zou doen zoals dat doordeweeks wel iedere godganse ochtend gebeurde. Als iedere puberale snotter zich nog eens drie keer omdraaide in hun warme nest, en hij zich chagrijnig in het licht van de aanbrekende dag in shirt en boxer voor de spiegel stond te scheren. Niet morgen. Of vandaag, beter gezegd. Het was eigenlijk al morgen. Hij had opzettelijk even gewacht tot twee uur na het avondeten in de Grote Zaal, als de meerderheid van de leerlingen al richting hun slaapzalen waren gestroomd om bij te kletsen of huiswerk te maken op bed, het rustig was in de leerlingenkamers en hij het rijk voor zich alleen had. En hij had Saethion met alle voorzorg als kinderjuffrouw op zijn kroost afgestuurd om over ze te waken zolang hij die taak nog niet aan kon nemen. Meestal kon hij er wel van op aan dat er niets zou en kon gebeuren; nogal een zelfmoordmissie om een meterslange Raziaanse Reuzencobra te willen trotseren. Hij bleef hier, had zijn eigen waaktaak. Als je het zo kon noemen. Een slecht idee om zijn broze rug de nodige rust te gunnen door even een pauze in te lassen op de fauteuil. Met zijn handen onder zijn oksels gestopt verloor hij knikkebollend bijna de strijd tegen de lonkende slaap. Niet zo vreemd; hij was alle dagen druk, en laten dat nu ook lange dagen zijn. Het was beter als hij actief bleef, als hij in beweging bleef. Geagiteerd wierp hij een blik op de klok die drie minuten voor twee in de nacht aangaf, toen op Bell's slapende gestalte. Egh. Wanneer werd dat nietige wicht nu eens wakker? Zijn wenkbrauwen werden naar elkaar toegetrokken in een norse frons terwijl hij bij haar neerknielde. Voorzichtig plaatste hij een vlakke hand tegen haar wang en nam de warmte van haar gloeiende huid daarin op. Dat had hij nu over verspreide tijdstippen voor de afgelopen twee uur al gedaan, naast zijn andere pogingen om de tijd te doden, het nakijken van huiswerk inbegrepen. Misschien niet zo goed om te doen - als ze ziek werd kon ze het er beter uitzweten - maar verkoeling zou ze ongetwijfeld ook niet verkeerd vinden. Wie weet werd ze er wel eerder wakker van, niet langer meer verdoofd door de soezeligheid. Alsof ze zijn gedachten kon lezen, zelfs in haar slaap, werd Bell juist op dat moment wakker. Hij zat nog geknield bij haar naast de bank, een hand nog op haar wang, de andere hangend over zijn bovenbeen, en keek zwijgend toe hoe ze geeuwend ontwaakte. 'I’m sorry about that… That wasn’t planned…' Ze klonk nog erg slaperig, en bovenal merkte hij op dat ze moeite scheen te hebben om oogcontact te maken. 'How… Can I make it right? I mean… It wasn’t part of the plan…' Nee - het was ook geen 'part of his plan' geweest om hier tot twee uur in de nacht te blijven niksen. Hij snoof in een lange langzame teug de lucht op en rechtte elegantjes zijn rug zodat hij nu op haar neer kon kijken. 'Je hebt me wel even laten wachten, inderdaad,' beaamde hij met een spottend aandoende nadruk op 'even', alhoewel zijn stem zorgvuldig die overvriendelijke mierzoete toon behield. 'Het baarde me zorgen. Maar er is geen nood om iets voor me te doen, dear, zoiets gebeurt. Ik was alleen.. heel erg ongerust.' Zijn gelaat spleet zich haast in tweeën bij de warme glimlach die moest bijdragen aan zijn poeslieve voorkomen, zelfs als zijn lachspieren zulke intieme bewegingen niet gewend waren en het giftige gevoel van wrok erdoor als een citroen in zijn binnenste uitgeknepen werd. 'Hoe voel je je nu?' Want bij Medusa; als ze nu ging aankomen met een zwak flauw antwoord als 'heb nog een beetje hoofdpijn, huil, huil' waardoor hij hier nog langer bleef plakken, vrat hij zijn schoenen op.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.