MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: welk liedje past? za feb 23 2013, 11:43
Geen idee of dit spel er al was (ik vond het in ieder geval niet ^^")
Nou het is simpel, je zet in je postje een liedje dat volgens jouw past bij de char boven je
bv.
Piet (hij begint dus) .... Marie : Ik vind dat het liedje (hier komt dan een link, youtube vakje,) goed bij piet past, en eventueel een korte verklaring waarom dan wel.
So have fun zou ik zeggen
Keito .
PROFILEReal Name : Sasha Posts : 198
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire magic Klas: Master Kana Partner: Who can heat up my frozen heart..?
Onderwerp: Re: welk liedje past? za feb 23 2013, 14:20
Oké, ik heb even wat onderzoek gedaan en kwam op dit liedje uit voor Rhine:
Het gaat dus om de tekst in het liedje.
Waarom deze keuze: Wat ik van Rhine weet, is dat ze een eigen wil heeft, redelijk uniek is en dat ze geen opgever is. Voorbeelden waar je dit terugziet in het liedje zijn: -"And if I have to fall, then it won't be in your line." -"Paint me in a corner, but my color comes back." -"I'm not here to please." -"Everybody's doing it, so why the hell should I?" -"I'm a bad woman to keep." Kortom gaat ze haar eigen weg, geeft ze niet snel op en moeten anderen zorgen dat ze haar in ieder geval maar niet tegen zich krijgen.
Ik hoop dat het een beetje klopt.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: welk liedje past? za feb 23 2013, 14:58
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.