Converse .
PROFILEPosts : 168 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen - NovaKlas: VijfdePartner: Allen, even if you've betrayed me in the past, you're my guy.
| Onderwerp: Tekst typen wo feb 20 2013, 14:47 | |
| Kent iemand hier een online site waarop je kunt typen en het programma telt de woorden? Mijn Word is naar de knoppen o.O
Bedankt alvast! |
|
Keito .
PROFILEReal Name : Sasha Posts : 198 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire magicKlas: Master KanaPartner: Who can heat up my frozen heart..?
| Onderwerp: Re: Tekst typen wo feb 20 2013, 15:38 | |
| http://www.wordcounttool.com/Alsjeblieft. Edit; je kunt ook altijd even kijken of je toevallig via internet Word opnieuw op je computer kunt zetten. Wees hier wel voorzichtig mee, want downloaden op niet officiële sites, brengt een kans op virussen met zich mee! |
|
Converse .
PROFILEPosts : 168 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen - NovaKlas: VijfdePartner: Allen, even if you've betrayed me in the past, you're my guy.
| Onderwerp: Re: Tekst typen wo feb 20 2013, 20:08 | |
| Dank u wel En ik kan ook gewoon met Spell reageren, dat weet ik, maar ik heb een belofte naar mezelf toe gemaakt om alleen RPG-berichten met haar te maken, hahaha Rare uitdagingen die ik toch ook altijd verzin |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Tekst typen | |
| |
|