|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 25 2013, 17:44 | |
| Muhahaha...Me loves horror >3 Let there be blood everywhere! Al had ik laatst wel een of andere film moeten kijken en daar kon ik niet van slapen...Ik was er hyperactief van geworden en ook heel vrolijk...Ik haat verlaten psychiatrische ziekenhuizen waarin idiote Amerikanen dan een nacht verblijven |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 25 2013, 18:02 | |
| Ik houd van Horror, zolang je maar niet ziet hoe een buik wordt opengereten en de darmen eruit komen c: |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 25 2013, 18:06 | |
| Ik hou niet van horror. Maar carnivorenvoer maken (waarbij ik soms dooie beesten bij moest opensnijden op mijn stage) vind ik weer niet eng. |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 25 2013, 21:14 | |
| Komt denk ik omdat horror extra creepy word gemaakt. En omdat het horror is gaan je hersenen sws al denken 'Oeh dit is eng'...
Ik heb buikpijn, ugh |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 25 2013, 21:57 | |
| Heerlijk om even te posten als ik ziek ben c: |
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 25 2013, 22:02 | |
| - Miss Sugar schreef:
- Muhahaha...Me loves horror >3 Let there be blood everywhere!
Al had ik laatst wel een of andere film moeten kijken en daar kon ik niet van slapen...Ik was er hyperactief van geworden en ook heel vrolijk...Ik haat verlaten psychiatrische ziekenhuizen waarin idiote Amerikanen dan een nacht verblijven Was dat bij enig toeval Grave Encounters? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 25 2013, 22:10 | |
| Yep. - Lightning schreef:
- het is gewoon moeilijk om het zo te blijven denken,
iedereen weet dat het niet echt is, dat ze dat gewoon via computer enzo maken allemaal fake. Toch zou ik het niet durven kijken xd ben blij dat ik jou niet ben ik kijk wel supernatural, maar dat is nog niet zo mega eng behalve dat van bloody mairy ofzo, van dat meisje in de spiegel, maar die heb ik meteen overgeslaan xd Yea, ben er toch niet zo blij mee. Ze maken van die 'haunted places' gewoon attracties waar je op tour kunt gaan onder begeleiding van een gids. Nogal respectloos voor de mensen die er zijn gestorven. |
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 25 2013, 22:14 | |
| Ik ben net zo slecht met namen als met titels en nummers... Ik kijk zo wel de trailer, then you'll know |
|
| |
Kyo .
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 177 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air and fireKlas: Miss Nannete.Partner: Never durst poet touch a pen to write Until his ink were temper'd with Love's sighs;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 26 2013, 00:54 | |
| .. Toch maar een nieuw personage aangemaakt, ik kon het simpelweg niet laten. T_T Meet Layth :3 |
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 26 2013, 10:52 | |
| En toen kon je niet naar school omdat iemand voor de trein sprong en jouw trein daardoor niet meer rijd |
|
| |
Nariko .
PROFILEReal Name : - Posts : 375 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud & LightKlas: Miss AbigailPartner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 26 2013, 11:24 | |
| Layth heeft geen gezicht D: |
|
| |
Tsunami .
PROFILEReal Name : ~-Emma-~ Posts : 246 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water//AirKlas: Ex-leerlingPartner: Tidal waves and hurricanes can't make my love for you change
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 26 2013, 13:26 | |
| Twee dagen achter elkaar the Lorax gekeken... Ik moet oppassen dat het geen verslaving wordt x'D @Jinte;; stalk Layth's schoolprofiel >D dan zie je een gezicht |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 26 2013, 14:08 | |
| Eindelijk weet ik waarom ik mijn polsen zo abnormaal kan plooien, kreeg ik niet zo'n fantastisch nieuws.... |
|
| |
Nariko .
PROFILEReal Name : - Posts : 375 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud & LightKlas: Miss AbigailPartner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 26 2013, 14:48 | |
| |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 26 2013, 14:49 | |
| het klinkt niet echt gezond anne o.O |
|
| |
Keito .
PROFILEReal Name : Sasha Posts : 198 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire magicKlas: Master KanaPartner: Who can heat up my frozen heart..?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 26 2013, 15:01 | |
| @Anne: What's wrong? D: @Noelani: Mooi OSje. Yay! Een nieuwe leraar is on his way. ^^ Ik had het al een tijdje in mijn hoofd om 'm aan te maken en nu is hij goedgekeurd! Maar ik moet hem nog even perfectioneren. Iemand nog leuke ideeën voor de leraar waarzeggerij? -moet eigenlijk aan haar huiswerk, maar heeft ongeveer 0,0000001% concentratie op het moment- ------- https://staracademy.forumtwilight.com/viewtopic.forum?t=4186 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|