|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:20 | |
| Ik ga woensdag pas bellen voor stage, want dan is de werkneemster die over de stagiaires gaat er pas. Maar de mijne begint pas 22 april dus ik heb nog wel even xD |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:22 | |
| - Yosh schreef:
- Toshiro schreef:
- Yosh schreef:
- Tári schreef:
- Toshiro schreef:
- Zoo~ Stage op het nippertje geregeld, nu eens kijken waar ik nog moet/wil posten c:
Dankje, dankje, dankje! Je herinnerd me eraan dat ik mijn verslag nog moet herschrijven en nog foto's moet vragen.. *Gaat op zoek naar het telefoon nummer van de fotograaf*
DAMN thanks Manoontje Danoontje, dat was ik ook vergeten. Ahem, wat moet ik nu weer als stage doen... Waarom help ik iedereen herinneren aan dingen? Geen idee maar ik ben een zeef de laatste tijd... Is het raar om dingen te vergeten als psycholoog en yoga waar je ELKE week zo ongeveer heen moet? Of bijles. Of paardrijden. Of school. Ja ik vergat school, ik dacht dat het weekend was... @ Manon, je bent altijd al een geheugensteuntje geweest XD Trouwens, ik en Michelle missen je steun bij het hand opsteken en als leraren weer is niet opletten en je een hele les je vinger omhoog hebt -,- @ Iris, heb jij die yoga les? |
|
| |
Kaelan .
PROFILEReal Name : Nonnetje Posts : 134 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & AirKlas: Partner: Everyone wants to be your sun, but not me. I want to be your moon so I can light up your darkest moments when your sun isn't around.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:24 | |
| || Iris Ik vergeet school ook hoor XD
|| Ayelinn Die van mij begint 5 maart, maar morgen moet ik al het spul inleveren op school Ik heb echt zin in stage >< Hoef pas om 10 daar te zijn en het is zo 3 min fietsen dus ik kan uitslapen 8D
|| Betsie Ja, ik moest zo nodig naar een andere school >D |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:27 | |
| nee, ik moet alles 12 april inleveren. en lekker, ik moet morgen om 10 over 6 m'n bed uit. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:27 | |
| Meh |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:30 | |
| Oke, ik ben werkelijk de enige in de hele wereld die haar stage al in de zomervakantie helemaal heeft gedaan, he..
@ Manon, het was niet nodig! Je had ook minder tijd kunnen besteden aan tekenen en computeren en naar t of havo zijn gegaan :3 Wij hebben ook verzorging weet je.. *Kijkt haar boos aan* Ga jij deze vakantie trouwens ergens heen? |
|
| |
Kaelan .
PROFILEReal Name : Nonnetje Posts : 134 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & AirKlas: Partner: Everyone wants to be your sun, but not me. I want to be your moon so I can light up your darkest moments when your sun isn't around.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:35 | |
| - Tári schreef:
@ Manon, het was niet nodig! Je had ook minder tijd kunnen besteden aan tekenen en computeren en naar t of havo zijn gegaan :3 Wij hebben ook verzorging weet je.. *Kijkt haar boos aan* Ga jij deze vakantie trouwens ergens heen? Je snapt het punt niet... HELICON IS GEWOON VEEL BETER XD Nee echt, ben wel blij dat ik daar nu zit, tis alleen jammer dat ik jullie nu zo weinig zie... & Nee, zover ik weet niet. Ga alleen nog met een paar kindjes van school naar de bios en logeren :') |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:37 | |
| - Tári schreef:
- Yosh schreef:
- Toshiro schreef:
- Yosh schreef:
- Tári schreef:
Dankje, dankje, dankje! Je herinnerd me eraan dat ik mijn verslag nog moet herschrijven en nog foto's moet vragen.. *Gaat op zoek naar het telefoon nummer van de fotograaf*
DAMN thanks Manoontje Danoontje, dat was ik ook vergeten. Ahem, wat moet ik nu weer als stage doen... Waarom help ik iedereen herinneren aan dingen? Geen idee maar ik ben een zeef de laatste tijd... Is het raar om dingen te vergeten als psycholoog en yoga waar je ELKE week zo ongeveer heen moet? Of bijles. Of paardrijden. Of school. Ja ik vergat school, ik dacht dat het weekend was... @ Manon, je bent altijd al een geheugensteuntje geweest XD Trouwens, ik en Michelle missen je steun bij het hand opsteken en als leraren weer is niet opletten en je een hele les je vinger omhoog hebt -,-
@ Iris, heb jij die yoga les? Yup ik heb Yoga. 'K kom er net van terug... |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:38 | |
| - Toshiro schreef:
- Tári schreef:
@ Manon, het was niet nodig! Je had ook minder tijd kunnen besteden aan tekenen en computeren en naar t of havo zijn gegaan :3 Wij hebben ook verzorging weet je.. *Kijkt haar boos aan* Ga jij deze vakantie trouwens ergens heen? Je snapt het punt niet... HELICON IS GEWOON VEEL BETER XD Nee echt, ben wel blij dat ik daar nu zit, tis alleen jammer dat ik jullie nu zo weinig zie... & Nee, zover ik weet niet. Ga alleen nog met een paar kindjes van school naar de bios en logeren :') Goed punt.. Elke school is beter dan die van ons.. *Heeft de grootste oorlog met haar mentor* Ik kan dat mens gewoon niet uitstaan! Maar goed.. Dan kom ik jou in de vakantie nog een keertje stalken. Weet dan alleen nog niet wanneer.. @ Iris, Liona wilde me mee slepen bij de yoga les op school.. Ik weet al hoe ik dan uit die les kom.. Niet, ja misschien, met alleen maar gebroken botten XD Ik en yoga gaan echt niet samen |
|
| |
Ronodan .....
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:41 | |
| Wij hebben het ook 5 weken met gym op school gedaan. Ik moet zeggen dat bij ons was niet zo verkeerd. Het baalde alleen dat we direct daarna een les hadden waar je heel actief en oplettend bij moet zijn. Niet handig als je net relaxt uit de yoga les komt. |
|
| |
Eodan
PROFILEReal Name : Melle Posts : 810 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: That's a long time ago..Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:48 | |
| - Toshiro schreef:
HELICON IS GEWOON VEEL BETER XD
Oeh, op welke Helicon zit je? Ik zit op die in Geldermalsen |
|
| |
Kaelan .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 04 2013, 21:50 | |
| || Betsie Ja, ja dat moet Moeten we nog maar een keer afspreken :') || Melle Ik op die in Nijmegen c: weer ergens anders dus XD |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 07:05 | |
| Bah.. een uur te vroeg wakker (5:30) en dan ook nog noodweer... daar moet ik dus doorheen fietsen naar school -_- Dit begint al als een pech dag... Bah.. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 07:11 | |
| Grom
ouders kunnen toch vervelende wezens zijn kom ik speciaal vroeger uit mijn bed omdat ze zeggen dat we vandaag om een of andere reden een halfuur vroeger gaan vertrekken, liggen ze zelf nog lekker in bed en krijg ik te horen dat het plan toch veranderd is >.< en dat vervelende weer, wedden dat mijn arme frou straks weer tegen mijn hoofd kleeft T_T
Ow ja sterkte Sander, ik zou zeggen probeer een bus ofzo vast te krijgen, en anders duimen dat het weer wat beter word c; |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 09:36 | |
| Bwa ach, dan was je tenminste op tijd wakker, beter te vroeg dan te laat. Man, ik heb barstende hoofdpijn.. >_< |
|
| |
Eodan
PROFILEReal Name : Melle Posts : 810 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: That's a long time ago..Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 13:02 | |
| Same here Anne xD Maar goed, het gaat nu weer .__. |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 13:49 | |
| Dit blijft maar duren ._. domme hoofdpijn ._." |
|
| |
Kaelan .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 14:43 | |
| Gelukkig was het droog toen ik naar school moest.. anders was ik niet gegaan Ben niet gek genoeg om 11 km door die regen te fietsen/lopen Maar oke, ik ga mijn moeder eens proberen over te halen om Gerbils te nemen >:3 |
|
| |
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energyKlas: Who needs a class?!Partner: I'm way too GOOD for you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 15:02 | |
| heb jij eventjes veel geluk zeg, ik ben in de regen naar stage gemoeten ._. |
|
| |
Malekith .
PROFILEReal Name : Donja Posts : 286 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and Air MagicKlas: Mentorklas van Master SavadorPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 16:22 | |
| Waaah ik ben zo blij!! Ik ga misschien op Kung Fu ^^ Owke, randomheid ._. c: |
|
| |
Ezreal .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 560 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energyKlas: Who needs a class?!Partner: I'm way too GOOD for you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 16:28 | |
| Ik doe nu al eventjes Kungfu en het is echt leuk Donja |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 16:49 | |
| Weet iemand Gthic-metal-bands? |
|
| |
Miss Ayuka
PROFILEReal Name : Ines Posts : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire Klas: don't have onePartner: nobody can replace him
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 20:34 | |
| Ik had nooit gedacht dat spiegels eng konden zijn O.o' |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 20:44 | |
| Woehoe mijn persoonlijke twitter heeft 383 followers <3 En mijn 1D fan account [net nieuw] 47 <3 |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 05 2013, 20:47 | |
| Mijn twitter account heeft 83 volgers c: Mijn tumblr heeft er 13. En mijn 1D tumblr heeft 1 volger. En toch ben ik er trots op x3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|