|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 17:55 | |
| Zo beter? x'D Ik begrijp het wel hoor, zo gek ben je ook weer niet ;P [Of ik ben ook heel gek ] |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:06 | |
| ik vind van wel c:
nu lijkt ie minder op een misdienaar xD
sorry wil je niet beledigen heur c: |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:07 | |
| Haha, geen probleem hoor, maak je daar maar geen zorgen om. Ik weet dat mijn plaatjes-zooi-dingen mostly prut zijn, dus is alleen maar fijn als iemand er wat van zegt x]
|
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:09 | |
| prut?! ze zijn niet prutterig (of hoe je dat ook moet vervoegen) ik vind ze vaak net heel mooi |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:11 | |
| Meh, Rani, heb je nou die PB al gelezen? Ik heb zoveel moeite gedaan voor een prutpostje |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:11 | |
| Ghehe, dan denk ik dat je vooral aan de door-andere-mensen-gemaakte dingetjes denkt ;P Deze is wel zelf gemaakt en ik heb ook Cass d'r postsheet zelf gemaakt, maar verder is het meestal door mensen die wel Photoshop etc hebben gedaan hoor Ben ook pas een week of twee geleden begonnen met ermee kloten, dus still learning c: |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:16 | |
| anne : ik heb die pb toch beantwoord? Sorry dat ik nog niet geantwoord heb, rhine doet een beetje lastig en ik ben nu eigenlijk nog bezig met schoolwerk ^^''
emma : Nou ik vind jouw plaatjes nog steeds leuk,, nah xD Nee, nee maar ik begrijp wel wat je bedoelt ik zelf heb ps ook nog niet zo lang op mijn pc dus tja voor mij is het ook nog wat klungelen ^^" |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:21 | |
| - Natsu schreef:
- Elyon mag je er wel vanaf halen. Denk niet dat ik Zalvane nog actief ga houden.
Awh... Da's wel jammer. Maar dan nog, twee postjes, plus topicje openen. Ik post meestal maar 1 keer per dag, want ik doe echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang over postjes... |
|
| |
Natsu .
PROFILEReal Name : M'non Posts : 105 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: Did you just say something?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:34 | |
| - Yosh schreef:
- Natsu schreef:
- Elyon mag je er wel vanaf halen. Denk niet dat ik Zalvane nog actief ga houden.
Awh... Da's wel jammer. Maar dan nog, twee postjes, plus topicje openen. Ik post meestal maar 1 keer per dag, want ik doe echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang over postjes... Ik eigenlijk alleen maar als ik posten schrijf met Sucic. Met andere accounts gaat het de laatste tijd wat sneller. Dus ja, ik kan het wel begrijpen. c: |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:38 | |
| Rani: Zal ik nog eens moeite doen Sorry ben nog altijd niet al te happy |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:48 | |
| - Natsu schreef:
- Yosh schreef:
- Natsu schreef:
Awh... Da's wel jammer. Maar dan nog, twee postjes, plus topicje openen. Ik post meestal maar 1 keer per dag, want ik doe echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang over postjes... Ik eigenlijk alleen maar als ik posten schrijf met Sucic. Met andere accounts gaat het de laatste tijd wat sneller. Dus ja, ik kan het wel begrijpen. c: Ik begin ook pas echt morgen, want ik moet zo naar huiswerk dinges. En Touchi heeft nu van die zielige grote ogen... XD BTW: we zijn hier best wel heel erg een beetje een gesprek aan het houden over een soort van ander site... Wow "best wel heel erg een beetje - soort van" 0.o |
|
| |
Natsu .
PROFILEReal Name : M'non Posts : 105 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: Did you just say something?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 18:57 | |
| - Yosh schreef:
- Natsu schreef:
- Yosh schreef:
- Natsu schreef:
Awh... Da's wel jammer. Maar dan nog, twee postjes, plus topicje openen. Ik post meestal maar 1 keer per dag, want ik doe echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang over postjes... Ik eigenlijk alleen maar als ik posten schrijf met Sucic. Met andere accounts gaat het de laatste tijd wat sneller. Dus ja, ik kan het wel begrijpen. c: Ik begin ook pas echt morgen, want ik moet zo naar huiswerk dinges. En Touchi heeft nu van die zielige grote ogen... XD BTW: we zijn hier best wel heel erg een beetje een gesprek aan het houden over een soort van ander site...
Wow "best wel heel erg een beetje - soort van" 0.o Huiswerk dinges? Had je dat eerst ookal of ben ik nu gewoon stommig? XD & da's toch cute? o3o En zolang dat gesprek gezellig is maakt het toch niets uit? :') Btw, Ik ga hem gewoon naar hier slepen, want hij is gewoon mijn schat XD Maar dat doe ik morgen wel cx |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 19:30 | |
| Ik hoorde tijdens een random tv-show opeens een psychologische stoornis die zo goed bij Do past Depersonalisatie-stoornis, waarbij de patiënt zich totaal niet door emotie's etc laat leiden en leeft zonder echt emotie's door te maken xD |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 19:31 | |
| FML Ja ik meen het |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 19:46 | |
| Anne, niet depri zijn ik wordt zelf depri van depri mensen... vraag maar aan Rani, hé Rani |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 20:01 | |
| Meh Ik voel me echt niet goed in mn vel En dan heb ik nog eens vrijdag Chrysostomos |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 20:14 | |
| maar, maar, maar chrysostemos maakt mensjes happy |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 20:29 | |
| Nee, zeker niet als de hele klas zijn eigen ding gaat doen iedereen dus apart |
|
| |
Yosh .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 21:28 | |
| Awh, Anne. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Iedere seconde dat je verdrietig bent verlies je een seconde dat je blij bent... Dus: be happy Ok ik ben echt super slecht in pep-talks, sorry... En je hebt een leuke ava en OS |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 23 2013, 21:54 | |
| Vind je? Ik vind mn OSje niet zo goed gelukt.. Mn ava ben ik best blij mee. |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 24 2013, 16:46 | |
| Ik vind je OS juist heel leuk. (Moet nog steeds voor mezelf kijken of ik zelf ga aanklooien of iemand anders ga vragen hem te maken xD) |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 24 2013, 16:52 | |
| Ik maak setjes als je wilt. Dankje trouwens c: |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 24 2013, 16:55 | |
| Hmm, toch maar een aanvraagje plaatsen denk ik. Ik ben zelf zo slecht met dat soort dingen. |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 24 2013, 16:58 | |
| Meh, is iemand goed in faceclaims zoeken? Ik zoek een faceclaim voor dit nieuwe accje c: Moet lang stijl blond haar hebben en blauwe ogen ^^ |
|
| |
Miss Sugar
PROFILEReal Name : Suikerklontje Posts : 387 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air en DarkKlas: -Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 24 2013, 17:06 | |
| Hatsushiba Kisa: - Geen idee waar ze van is...ik kwam haar gewoon tegen door op zerochan te zappen:
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|