MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 22:38
Ik heb gereageerd c;
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 22:40
ik moet er denk ik ook maar eens heen hopelijk vind ik nog een gaatje c:
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 22:41
Jippie, twee happy hyperactieve leerlingen Haha, me happy c:
Eodan
PROFILE Real Name : Melle Posts : 810
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: That's a long time ago.. Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 22:43
lol misschien dat ik Jake laat komen..nee dat kan ik hem niet aan doen xD (Hij veracht Novanen en lichtmagie xD)
Master Kana
PROFILE Real Name : Anne Posts : 889
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud en lucht Klas: My own Partner: I guess this was all part of your plan
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 22:43
*Kana comes and stalks the topic* Ik denk dat Cassie zou flippen ofzo XD
Miss Nannete
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 22:45
Haha, dan zou iedereen meteen denken dat ze mental is. xD Don't you dare doing that Hhaa ok.. NU moet ik echt verder met mn post
Faline .
PROFILE Real Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 22:55
I <3 megashare lekker films kijken c:
Master Kana
PROFILE Real Name : Anne Posts : 889
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud en lucht Klas: My own Partner: I guess this was all part of your plan
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 22:57
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 23:18
Zo.. zie dat Eo al geantwoord heeft xD Moet nog topic maken met Eu voor Tom, en topic maken met Night. Druk druk. Dan wil ik ook nog graag the game of thrones kijken.. *sigh*
Misschien dat ik met Night wel naar de light-les kom x] Weet niet of je dat wel wilt overigens.. x_x
Eodan
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: That's a long time ago.. Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 23:19
Ja, ik had opeens een inspiboost voor dat topic xD (Wat de juiste muziek al niet kan doen..)
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 23:20
haha, ik had ook goede muziek tijdens dat topic opstaan. Bovendien was ik wel heel erg inspvol met Eu. 2110 woordjes maar liefst :]
Ik dacht, daar kan je vást wat mee. Nu ben ik wel nieuwsgierig welke muziek je er onder had? xD
Tom .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 190
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht en lichtmagie Klas: - Partner: Don't try and change me, because you'll never succeed.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 23:23
YEAH we named our raft in Kingdom Hearts Troll, YEAH! Ik en Tom zijn toch zo origineel XD
Eodan
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 23:23
Deze ^^ Overige liedjes van die channel gebruik ik trouwens ook als inspi muziek voor mijn chars
Miss Nannete
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 23:24
@Pomme: Alle leerlingen zijn welkom [Ik ben allang blij als er mensen willen reageren] En ik geloof dat Night met z'n darkmagic wel wat leuks kan veroorzaken xD Alleen als je het zelf wil of course~
Bah ik ben zó sloom nu
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 23:25
Allen x Idris, ohmai ginger love Nieuwe ship
Herro~ Excuseer me voor vertraging met posts o3o.. Ik heb zelfs nu alleen tijd voor een enkel topic, echt sad.
Tom .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 190
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht en lichtmagie Klas: - Partner: Don't try and change me, because you'll never succeed.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 23:26
Noah, als je tijd hebt, wil ik wel eens een topic tussen Sasuke en Saf xD
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 11 2013, 23:34
Goodnight c: Ik heb niet echt een inspiratieliedje, maar ik kan het best posten als ik de post op een blad papier schrijf terwijl ik in mijn bed lig als ik eigenlijk hoor te slapen Dan typ ik 'm gewoon later over xd
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.