|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 16:25 | |
| Ze zou morgen toch met mij mee gaan? Komt ze nu doodleuk aan dat ze niet mee komt, wat dus betekend dat ik weer een gezellige ruzie met mijn ouders krijg.. En zoals je weet haat ik het als je iets een dag van te voren afzegt.. Ik ben nu een heel klein beetje boos |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 16:39 | |
| Begrijpelijk, ik haat het als mensen wat beloven en dan zo op het laatste moment afzeggen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 17:40 | |
| oe die film c:
jup de vorige was bagger maar naar het schijnt is deze een stuk beter
but sttt niets verklappen ik ga hem dinsdag kijken xD |
|
| |
Mizuki .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 356 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light/DarkKlas: Partner: I wanna be a butterfly...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 18:19 | |
| Ja de deze is beter, maar dat was met harry potter deel 1 ook, dat ie bagger was en dat de tweede beter was. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 19:43 | |
| |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 20:47 | |
| Ohh, ik mis Rhae hier eigenlijk wel. Als het had gekund dan had ik haar terug gebracht als een van de nieuwe leraren. Had een hele verhaallijn voor haar bedacht. Maar dat kan dus allemaal niet. |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 20:59 | |
| Waarom kan dat niet, Marit?? |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 21:11 | |
| |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 21:14 | |
| - Allen schreef:
- Waarom kan dat niet, Marit??
Dan heb ik sowieso teveel rangen, denk ik. En ik heb haar eerst uitgeschreven. Om haar dan weer aan te melden is nogal raar. |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 16 2012, 21:19 | |
| Ah, das waar... Jammer ;] Zo, nog een post met Allen en dan boek lezen |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 13:40 | |
| Nu alleen nog de tekening digitaliseren en ik ben klaar Ze kijken beiden best derpy |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 13:56 | |
| Komaan, nog een vak leren en ik ben klaar x3
Al gaat dat vak waarschijnlijk pas voor vanavond zijn, know yourself |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 13:59 | |
| Ik moet ook nog maar een vakje c:
maar dat ga ik lekker leren als mijn vader er is moet ik geen klusjes doen xD |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 14:08 | |
| Ik heb geen examens en heb voor de rest van we week vrij |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 14:22 | |
| Nog twee klusjes, dan kan ik eindelijk gaan reageren op alle topics die ik nodig eens bij moet werken xD. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 15:41 | |
| Meh, en ik zit deze week weer zonder pc. Dus vanaf vanavond rond 8 uur, kan ik pas weer in het weekend antwoorden T_T
Naja. Shit happens. |
|
| |
Malekith .
PROFILEReal Name : Donja Posts : 286 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and Air MagicKlas: Mentorklas van Master SavadorPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 15:51 | |
| OMG MENSEN IK GA ZO NAAR MUSE! *dies* |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 15:51 | |
| Poor you Pomme Zack is eigenlijk best leuk nu om mee te RPG'en Wat is Muse? |
|
| |
Malekith .
PROFILEReal Name : Donja Posts : 286 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and Air MagicKlas: Mentorklas van Master SavadorPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 15:53 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 18:14 | |
| Oeeh lucky you! And I know right? Naja x_x Ik ga om 8 uur, dus.. nog 2 uurtjes. Ach ik zal het op papier zetten wat ik wil schrijven dan gaat het van het weekend veel sneller |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 18:32 | |
| Pff ik wil ook op pc Pomme doe dat ook altijd xd
|
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 18:44 | |
| Haha Sander geniaal! xD
En idd, dan kun je tenminste iets typen in het weekend. x_x Het is jammer dat SSA zoveel MB's in beslag neemt anders kon ik op me telefoon chatten enzo. xD Maarja. |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 18:48 | |
| Hhahah de MB's geen last... gewoon wifi aan,, maa ik moet zegen op com is de chat fijner |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 17 2012, 19:04 | |
| Aah, ja waar ik dadelijk heen ga hebben ze geen wifi dus vandaar. xD En dat is inderdaad zo. :'] |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|