|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 18:56 | |
| Beterschap Zoë :'] Las net van je hoofdpijn ;[ En daar heb ik ook last van. Gewoon geen pil kunnen doorslikken Paracetamol kun je overigens ook oplossen in water. |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 18:59 | |
| - Night schreef:
- Beterschap Zoë :']
Las net van je hoofdpijn ;[
En daar heb ik ook last van. Gewoon geen pil kunnen doorslikken Paracetamol kun je overigens ook oplossen in water. En zo van die dafalgan bruistabletten ook ^w^ |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 19:03 | |
| OMG DAT HEB IK OOOOOOOOOOK!!! Dan probeer ik zo'n ding in te slikken maar mijn keel houd het tegen. Alsof er kleine marechaussee poppetjes in mijn mond zitten en die pil een bom is.
WTF doen mijn gedachten om drie over zeven 's avonds...? |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 19:19 | |
| I'm so sorry dat ik afwezig ben, maar ik ben eigenlijk alleen maar beneden en lig op de bank ivm met behoorlijk gekneusde ribben D; Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb dus echt zo enorm veel pijn dat ik amper boven kom, waar mijn laptop ligt, ik op de bank lig en 's nachts zo slecht slaap omdat mijn pijnstillers niet werken.
Ik hoop dat het eind volgende week wel weer een stuk minder is maar zoals het nu lijkt, lijkt het mij alleen maar erger te worden. Het is nu na 3 dagen na enorme rode kleur die op bloeduitstorting leek een beetje blauw geworden. D;
Echt I'm so sorry voor mijn inactiviteit D; |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 19:22 | |
| Het gaat hier zo te lezen echt weer fantastisch met de gezondheid van iedereen hier.. |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 19:30 | |
| Ik ben perfect gezond |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 19:38 | |
| Ik ook heur ^^ Maar beterschap verder Syk en Zooitje D: |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 19:59 | |
| dafalgan bruistabletten zijn walgelijk T.T mijn maaginhoud komt dan bijna altijd naar boven... en ik ben momenteel verkouden... best wel grappig want tijdens de examens kijkt iedereen me geïrriteerd aan ^^ |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:02 | |
| Haha ik vind het ook walgelijk, ik spoel die smaak direct door dan hab je daar geen last van |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:04 | |
| Ik heb banaantabletjes die ook nog echt naar banaan smaken. Ze smelten op je tong en zijn niet heel naar ofzo.
Hebben we het nou serieus over pillen? |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:10 | |
| Kingmuntjes zijn zo lekker Ik ben verslaafd denk ik XD |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:11 | |
| nog nooit gehoord over banaanpilletjes XD maar al wel van citroen voor de keelpijn maar ik hou niet zo van banaan dus njah... jakkes, king muntjes |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:13 | |
| Ohja, die banaandingen heb ik ook een keer gehad, die zijn idd ook niet verkeerd.
Tegenwoordig heb je volgens mij ook zalf die verdovend werkt, of je die in de winkel krijgt is een tweede. hmmm xD |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:18 | |
| man, een hele namiddag proberen geen ja of nee te zeggen is eigelijk best moeilijk... ik hield het niet vol XD je zou het ook eens moeten doen met mensen, echt hilarisch en dan moet je ja- neevragen aan elkaar stellen, maar als je ja of nee antwoord, ben je er aan... ik heb me ziek gelachen vandaag XD |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:24 | |
| Jij lacht je altijd ziek ....komt omdat je ziek bent xD |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:25 | |
| niet funny ik zal jou ook eens uitlachen als je ziek bent hoor!!!! Wacht, doe ik da al nie? Ach jah... jij niets altijd zo schattig |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:34 | |
| |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:40 | |
| haai ^^ @Rani, heb eindelijk gepost bij mel ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 20:41 | |
| Hello.. En weer doei xD
Moet gaan, huiswerk.. =.= Morgen weer pc en antwoorden~
Until then~ |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 21:04 | |
| Okay, ik ga wat tutorials van gimp bekijken
|
|
| |
Idris .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { Fire }Klas: { None }Partner: { Life is but a dream }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 21:05 | |
| Ik snap daar nooit iets van xD |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 21:24 | |
| All I want for christmas is youhouhou xD Verveling... |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 21:28 | |
| Mweh, school en gebeurtenissen slokken inspiratie op voor posts .__. Anyway, ik denk dat dit een mooi moment is dus om weer eens aan de slag te gaan met een topic, want ik ben eindelijk klaar met een grote achterstand xD Wie wil een topic met Jake? (A) |
|
| |
Idris .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { Fire }Klas: { None }Partner: { Life is but a dream }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 21:30 | |
| U moet posten met Nocte |
|
| |
Master Kana
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 13 2012, 21:32 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|