PROFILE Real Name : Sander Posts : 1406 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Miss Eres Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
Onderwerp: Doorverwijzen, di dec 04 2012, 17:48
Ik wordt vaak doorverwezen als ik op het SSA forum zit, Niet zo'n probleem normaal, totdat ik verwezen werd naar de pabo, ofterwijl, opgeblazen vrouwen in ondergoed waar minder stof aan zit dan aan mn air-max, voor mij niet heel prettig, kan hier iets aan gedaan worden? xxxjes, Sander
Moyra .
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1406
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire-&-Air Klas: Master Savador's Class Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone
Onderwerp: Re: Doorverwijzen, di dec 04 2012, 17:52
Hoe bedoel je~? Ik zie het zelf nergens staan ofzo... Of ik ben weer blind bezig, kan ook.. O.o
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Doorverwijzen, di dec 04 2012, 17:55
Hellootjes,
Kunt u iets specifieker zijn? Waar wordt u precies doorverwezen? Op welke pagina, en door middel van een advertentie of een link? De advertentieweergave bovenaan de index staat voor leden al op verminderd ingesteld, maar verder kan daar niets aan gedaan worden Dat is op ieder forum van actieforum helaas zo. Tenzij je voor je site een domeinnaam instelt, geloof ik - maar dat kost geld.
Moyra .
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1406
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire-&-Air Klas: Master Savador's Class Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone
Onderwerp: Re: Doorverwijzen, di dec 04 2012, 17:58
Verder heb ik trouwens addblocker, dus ik weet niet of dat nog verschil maakt Ben stiekem blij dat ik niet weet waar je het over hebt, die site klinkt eng o_o
Master Hale
PROFILE Real Name : Ji {JiYong} Posts : 478
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Magic Klas: -- Partner:
Onderwerp: Re: Doorverwijzen, di dec 04 2012, 18:12
Ik denk dat het ligt aan de advertenties. Bij mijn opa op de computer had ik dat ook eerst. Daarna had ik er een addblock op gezet en probleem was weg.
Ik heb ergens nog wel een topic staan die ik een paar maand geleden had gemaakt om voor Safari, Opera, Chrome en IE om daar addblocks op te gooien :3
Als je die wilt hebben, kan ik je die wel doorsturen via een prive bericht?
Light .
PROFILE Real Name : Sander Posts : 1406 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Miss Eres Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
Onderwerp: Re: Doorverwijzen, di dec 04 2012, 18:32
Graag als je dat zou willen doen, en savke, het gaat hetzelfde als op de telefoon, je wordt gewoon meteen doorverwezen naar een site...
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.