| Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA | |
|
Welke nieuwe gebied(en) moeten er komen? | Krot | | 43% | [ 10 ] | Heksencirkel | | 30% | [ 7 ] | Les Fabioles | | 22% | [ 5 ] | Markt | | 4% | [ 1 ] |
| Totaal aantal stemmen : 23 | | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA vr nov 23 2012, 13:20 | |
| Eerder deze week tussen de inkomende post aan het schoolhoofd van Starshine Academy:
Beste Heer Sathandiai,
Ik stuur deze brief naar aanleiding van de huidige ontwikkelingen in Oak’s Field. Het oude woongedeelte, dat nu momenteel gigantisch leeg staat, gelegen in het zuidelijke deel van het dorpje zorgt voor veel problemen en onnodige kosten in onderhoud. Om zomaar dat stuk van Oak’s Flied plat te gooien voor we een goed plan hebben lijkt me geen goed plan en het kan ons alleen maar extra kosten opleveren. Oak’s Field is hard aan een uitbreiding toe en we zoeken nog een aantal innovatieve plannen om uit te breiden.
Ik schrijf deze brief niet zomaar aan u. Uit onderzoek blijkt dat een grote massa van de bezoekers van ons dorp, daarmee ook een hoop geldzaken door deze groep wordt uitgegeven, afkomstig is van uw school. Leerlingen en docenten blijken regelmatig terug te komen vanwege de korte loopafstand tussen uw school en het dorp. Ik stel voor om met een handvol studenten uit te nodigen in de raadszaal van het gemeentehuis om samen met uw personeel en deze leerlingen eens te brainstormen over de mogelijkheden. Wij vinden namelijk dat uw school hier een belangrijke rol in kan gaan spelen.
Aankomende zaterdag bent u welkom met uw team aan docenten en maximaal 20 leerlingen. We zullen u ontvangen met een kop koffie of thee en vervolgens zullen we kort onze plannen toelichten. Daarna zal een brainstormsessie volgen van maximaal twee uur. In de meest beste ideeën van de leerlingen zal ik met een team gaan investeren, jut ze dus maar een beetje op als een soort wedstrijd.
We horen graag of u in ons voorstel ingaat.
De huidige burgemeester van Oak’s Field
|
________________________________ Na grondig overleg hebben Noah en ik besloten dat het tijd wordt om extra gebieden aan de site toe te voegen. Nu kunnen wij wel met zijn tweeën opties aandragen aan jullie maar het leek ons geen succes om te doen. In tegenstelling daarvan gaan we jullie mening vragen.
Hoe pakken we het aan? We laten dit topic uiterlijk 2 weken open staan zodat tevens mensen die afwezig zijn de kans krijgen om hier ideeën aan te dragen. Niet alleen daarom, het kost gewoon wat tijd om op nieuwe gebieden te komen. En met zijn tweeën, zoals hierboven vermeld, gaat dat alleen maar langer duren. Na deze 2 weken openen we een enquete waarin je een x aantal keuzes mag aanklikken. Uiteindelijk zullen, dit wordt nog overlegd, de meest favoriete er uit worden gehaald en aan de site woren toegevoegd.
Hoe stel ik mijn gebied voor? Vul het lijstje in wat hieronder staat en het gebied is een van de genomineerden. Er is geen maximum aan aantal ideeën dat je mag vormen. Al kom je er met 5 aanzetten, dit is bewijze van spreken. Voel je vrij om je ideeën te delen en wie weet wordt jou gebied wel toegevoegd
________________________________ - Code:
-
[b]Naam van het gebied:[/b] Hoe heet het gebied? [b]Locatie op de site[/b] schoolgebouw / schoolterrein / buitenterrein [b]Korte uitleg van het gebied:[/b] ________________________________ Aangedragen ideeënSchoolgebouw~SchoolterreinKrot Heksencirkel Les FabiolesBuitenterreinMarkt________________________________ Met vriendelijke groet________________________________
Laatst aangepast door Master Norwood op zo dec 02 2012, 11:24; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA zo nov 25 2012, 14:28 | |
| Naam van het gebied: De markt. Locatie op de site buitenterrein Korte uitleg van het gebied: Heel veel kleine kraampjes, vol met -soms waardeloze en slechte kwaliteit- spullen. Zakkenrollers zijn hier vaak actief, vooral omdat het er druk is en de mensenmassa dicht op elkaar zit. Het ruikt er naar kruiden en t is een beetje exotisch achtig. Je kan er fruit, kleding etc kopen, zoals een gewone markt.
Naam van het gebied: Het krot Locatie op de site schoolterrein of buitenterrein Korte uitleg van het gebied: Een oud, verlaten huis. Krakende planken en een stoffige vloer. De ruiten zijn grotendeels gebroken en de wind jaagt door de ruimtes. Er staan nog wat oude meubels. Dit is een goede plek voor schimmige ontmoetingen of illegale bezigheden, maar ook voor de jeugdige tieners die bijvoorbeeld willen roken of drinken, vandaar ook de peuken die je overal vindt.
Naam van het gebied: De heksencirkel Locatie op de site schoolterrein Korte uitleg van het gebied: grote stenen die in een cirkel bij elkaar staan. Er hangt meestal een soort [paarsachtige] mist en als je goed luistert kan je de spreuken en liederen die hier vroeger door heksen gezongen werden nog horen. Een duistere plek dus. Als de zon goed staat valt er een straal licht precies in het midden, waar een altaar staat. Hier werden eeuwen terug de oude goden vereerd door magiërs.
[Derp, random... maar misschien dat iemand anders erdoor geïnspireerd raakt of ook iets leuks bedenkt xO Want nieuwe gebiedjes zijn cool~!] |
|
| |
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Re: Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA zo nov 25 2012, 22:40 | |
| In principe is er al een zwarte markt en een winkelstraat in Oak's field. Dus of het echt toepasbaar is kan over worden gediscussieerd.
Ik besef nu dat Noah en ik op het einde toch nog even gaan kijken welke opties echt toepasbaar zullen zijn, dus in feite kun je dit berichtje negeren. Ik heb ze er bij gezet. |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA zo nov 25 2012, 22:54 | |
| Naam van het gebied: Les Fabiolosa Locatie op de site buitenterrein Korte uitleg van het gebied: Een kleine kennel, om je huisdieren te trainen, van draken tot zeepaardjes, alles is er welkom en er is natuurlijk voor elk beest wat te doen en te leren. Een groot grasveld, met obstakels, een heldere vijver met also obstakels, een vlieg-parcour voor de gevleugelde vrienden, en een uitlaat veld, met bankjes zodat ook de baasjes kunnen socializen.
|
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA do dec 06 2012, 21:51 | |
| Beste mensjes, Een kleine reminder; u kunt tot morgen nog uw ideetjes voor mogelijke nieuwe gebieden plaatsen~ Daarna zal er een enquête geopend worden en kunt u uw stem uitbrengen. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA vr dec 07 2012, 23:17 | |
| Beste mensjes, De poll is geopend. U mag uw stem uitbrengen op het gebied dat er volgens u moet komen. Dinsdag zal de poll ergens in de avond worden gesloten en wordt het nieuwe gebied(en) bekend gemaakt. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA vr dec 14 2012, 00:19 | |
| Beste mensjes, Jullie hebben kunnen stemmen. Gezien de poll komt het Krot er sowieso, en omdat de Heksencirkel op de tweede plek is komen te staan ga ik in overleg met Master Norwood of we dit nieuwe gebied ook invoeren. Bedankt voor alle moeite! |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA vr dec 14 2012, 13:46 | |
| Fu, Mijn idee niet. Fu. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA | |
| |
|
| |
| Klein prijsvraagje: Nieuwe gebieden op SSA | |
|