|
Auteur | Bericht |
---|
Shira .
PROFILEPosts : 6 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light Klas: Miss EresPartner: do you really love me?
| Onderwerp: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 14:15 | |
| Mijn naam is Tessa. Eigenlijk vind ik het niet echt een mooie naam. Ik ben 13 jaar. Ja nu voel ik me klein.Ik woon in belgië, West-Vlaanderen. Familie; ik heb de ergste broer zeker weten !!!!! ik heb dan nog een katje ; mijn alles van de wereld poesje noemt MINOE XD Ik wil ook nog een hond maar dat mag NIET. Vorig jaar heb ik begonnen met een verhaal te schrijven samen met mijn vriendin. maar ik ben de blaadjes kwijtgespeeld. Ik schrijf nu nog kleine verhaaltjes in school. Veel beter dan studeren !!! Mijn hobby is KARATE <3Ik doe ook mee aan wedstrijden dus pas maar op!!! Ik heb blauwe band. Ik volg Moderne Wetenschappen. het ergste vak op school; Wiskunde het vak dat ik nie goed kan; Wiskunde vak dat ik haat; Wiskunde Ik praat veel. hééél veel. Maar als ik iemand nog maar pas ken zeg ik dus geen woord. Bang dat ik iets verkeerd zeg. ik lach ook enorm veel vooral wanneer dat dat niet de bedoeling is. Ik ben dus op deze site terechtgekomen dankzij mijn lief nichtje ---> Noelani XD dat is het dus ongeveer, als je nog iets moet weten ofzo vraag maar raak. TESSA xxx (Shira) |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 14:19 | |
| ja dat ben ik
ghhehe ben blij dat je er eindelijk eens op komt >:3 ik hoop dat je heel veel plezier gaat hebben nichtie en je broer is echt neit zo erg *.*
maar HEEL veel schrijf plezier tessa ^^ |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 14:19 | |
| Welkom Tessa. Ik ben Zoë~ Hopelijk ga je het naar je plezier hebben hiero. |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 14:25 | |
| Hoi Tessa en welkom op SSA~~ Ik ben toevallig net aan het leren voor mijn wiskunde-se morgen en ik ben het volkomen met je eens; verschrikkelijk ;] Heel erg veel plezier gewenst en als je vragen hebt is volgens mij zo ongeveer iedereen hier bereid te helpen ~~Emma |
|
| |
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 14:43 | |
| Hallootjes Welkom op SSA You don't like maths? Dat vind ik net het mist erge/makkelijkste theorie vak xD ach ja iedereen zijn eigen mening kortom veel plezier! greetz Rani x |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 15:02 | |
| WOOHOO! Mede belg en mede sportgenootje. Ik ben Anne en ik heb derde dan (bijna, ben volop bezig met het examen) jiu-jitsu <3 Veel plezier op SSA Groetjes |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 15:21 | |
| hai noedeltje en welkom ^^ ergens... doe je me verdomd hard an mezelf denke... best eng... (heb ook een kat, wil ook een hond maar mag niet, heb wiskunde allergie, lach om alles...) ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben hier ^^ btw, Anne, wist niet dat je jiu-jitsu deed? Was overlaatst aan het denken dat ook te doen omdat ik een gevechtsport wil doen mar niet weet welke |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 15:44 | |
| Well Hellow,, Veel plezier hier! En iemand die veel praat? Neu je bent vast niet de enige! Xxx Sander |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 16:40 | |
| Welkom/welcome/wilkommen/bienvenu/benvenuto (nu weet je gelijk welke talen ik spreek),
Hallo. Ik ben Marit en ik heb als chars: Miss Keira, Cat, Dante en Nenúfar. Al het andere ontdek je vanzelf wel. |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 18:01 | |
| Heey Tessa, van harte welkom op SSA Let maar niet op alle gekjes hier, ze bijten soms, maar alleen als je ze voert *Kuch Kuch* Anyway, ik hoop dat je heir nog vele jaren moge blijven, en dat 1 van mijn chars jouw misschien wel tegenkomt in de RPG ~Melle~/Jake-Nocte-Saturi-Kuro |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD wo nov 21 2012, 20:18 | |
| Herro Tessa, welkom c: U zult zich vast wel op uw plek voelen hier, als u iets niet snapt is dat niet erg <3 Hier mag ook geen hond komen, so I feel ya. Al kan een kat ook goed gezelsschap zijn~ Blauwe band, dat is best ver c: Dan zullen we beter maar geen ruzie met u zoeken o3o Ik had zo'n ontzettende hekel aan die kata's, ook de reden waarom ik uiteindelijk ben gestopt. Dat, en die mensen in die dojo waren gewoon.. fft. En lachen is gezond, dus blijf dat vooral doen =w= Met verdere vraagjes en dergelijke kunt u gewoon een PB naar mij of Master Norwood sturen. Of u stalkt Noelani, is ook een optie. Veel plezier~ // Noah |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: HALLO IEDEREEN !!! XD | |
| |
|
| |
|