|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 18:51 | |
| - Mitch schreef:
Sneeuw is echt poep. Meer dan de helft vd kinderen bij ons op school is op weg naar school gevallen. Serieus, ik ook v_v En dat deed pijn T.T Wij hebben like, 5mm sneeuw gehad.. |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 18:53 | |
| Wij wel iets van 10 cm? en dan komt er morgen het dubbele X____________________________X |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 18:57 | |
| - Master Mihalj schreef:
- Wij wel iets van 10 cm? en dan komt er morgen het dubbele X____________________________X
Ruilen? Ik wil mensen op hun mond zien vallen XD |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 18:58 | |
| Dan mag je naar onze school komen Daar zijn alleen vandaag al zes mensen onderuit gegaan en dan heb ik het nog niet over de vorige dagen.. |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 18:59 | |
| Als jij daar zomer hebt? Vind ik het best :3
Hihihi XD
*zou nu enorm graag naar Afrika, Australië of Zuid-Amerika willen voor warmte. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 19:37 | |
| En ik heb het geweldigste cadeautje ooit gekregen ._.'' |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 19:38 | |
| En toen lag mijn ma in het ziekenhuis met bloedarmoede.. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 21:10 | |
| |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 21:22 | |
| Iemand al opgevallen dat we een hele grote online-list hebben? |
|
| |
Raion .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ғιreKlas: miss KeiraPartner: тнє σтнєя ηιgнт, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє ∂яєαм ι נυѕт нα∂ αвσυт уσυ αη∂ мє. мαη, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє мσѕт αмαzιηg тнιηgѕ тнαт cαη cσмє ƒяσм ѕσмє тєяяιвℓє ℓιєѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 23:24 | |
| Een ex van me blijkt dus gay te zijn, lol, die zat er heel erg aan te komen. |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 23:25 | |
| Hmmm... leuke jongen? Hahah nee niet aan beginnen ik heb een vriend |
|
| |
Raion .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ғιreKlas: miss KeiraPartner: тнє σтнєя ηιgнт, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє ∂яєαм ι נυѕт нα∂ αвσυт уσυ αη∂ мє. мαη, уσυ ωσυℓ∂η'т вєℓιєνє тнє мσѕт αмαzιηg тнιηgѕ тнαт cαη cσмє ƒяσм ѕσмє тєяяιвℓє ℓιєѕ.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 23:32 | |
| Als je van emo's/rockers houdt is ie leuk? En ik nu ben ik mijn enige echt relatie die ik ooit gehad heb kwijt 16 uur met een jongen hebben, kan je niet tellen als een relatie en vijf maanden met een gay ook niet. Nou, nu voel ik me weer onervaren. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do dec 06 2012, 23:56 | |
| Vandaag twee keer dezelfde preek op stage gehad. LOL. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 07:43 | |
| Zoveel sneeuw DX en ik moet er doorheen fietsen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 07:55 | |
| Meh sneeuw, overal sneeuw Oo ik ga zo freaking laat zijn |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 07:55 | |
| Hier valt het nog wel mee..
|
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 10:53 | |
| Natte Sneeuw... Heerlijk als je op de fiets moet. Vanmiddag toch maar een kwartier eerder op pad gaan voor de zekerheid. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 11:29 | |
| pech bij ons is het meer pap dan dat je het sneeuw kan noemen T.T
en heb daarstraks sneeuwbal in mijn warme chocomelk gekregen T.T was zo kwaad dat die meid een nieuwe drankje mocht betalen voor me xd denk niet dat ze bij nu als een leuke meid beschouwd o.O maar had koud en de chocomelk was zo lekker warm |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 12:30 | |
| Ik heb gewoon 3/4 de van mijn eerste uur gemist xD
en ik krijg die verdraaide zwarte strepen maar niet fatsoenlijk van mijn armen af xc |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 12:44 | |
| ik sloeg tilt bij mijn spreekexamen T.T |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 13:16 | |
| ik moet dus van 1 tot 6 uur (8:35 tot 14:20) naar school en niks geen sneeuwvrij
en ik ben echt van grrrrr ik wil vrij.. achja over een uurtje klaar en dan nog op m'n zusje wachten .____. |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 13:34 | |
| Mijn ma moet zeker nog het hele weekend blijven, hopelijk is mijn vader thuis vandaag, dan kan ik in mijn eigen bed slapen ._. *heeft tot twee uur 's nachts in hospitaal gezeten* Bijna elke les liggen slapen |
|
| |
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: I can see the Light!Klas: Master KanaPartner: Can you eat that?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 15:50 | |
| ER IS ZOOOOOOOOO VEEL SNEEUW BIJ ONS!!! Ik ga zo sleeën!!! YAY |
|
| |
Gaia .
PROFILEPosts : 44 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en aardeKlas: Partner: Do the impossible and try to catch me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 15:53 | |
| Bij ons is het allemaal gesmolten X_X |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 07 2012, 15:59 | |
| @ Iris, ik wordt gek als ik nog een sneeuwvlok zie. Gewoon echt.. Toen ik thuis kwam moest ik door die sneeuw naar de bieb en geloof me, ik kwam er amper -,- Hier ligt veel te veel sneeuw |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|