MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 25 2012, 22:02
Ik heb ontdekt dat ik ADD heb en dat was de enige manier hoe het ophield. Toen las mijn moeder in blaadjes dat het weghalen van de computer alleen maar demotiverend werkt
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 25 2012, 22:02
Well, I'm going to sleep (: Good night (:
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Partner: Love, another word for Suicide
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 25 2012, 22:04
Heee, ik heb ook ADD. XD
Cat .
PROFILE Real Name : Marit Posts : 1877
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 25 2012, 22:06
Bam. Highfive. Al vind ik het niet heel plezant, want nu heb ik het gevoel dat het mijn hele karakter heeft gevormd.
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Partner: Love, another word for Suicide
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 25 2012, 22:08
Mwah, het verklaart wel wat. Eerst dacht ik altijd dat het aan mij lach dat ik niet goed presteerde op school en zo. En ik heb er ook wat ADHD door heen gemixt en ik kan dus echt heel druk zijn.
Maar ik ga slapen. Byez!! <3
Master Kana
PROFILE Real Name : Anne Posts : 889
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud en lucht Klas: My own Partner: I guess this was all part of your plan
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 25 2012, 22:14
Slaapwel meid
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 25 2012, 22:32
Zeeeeuww,,, beginnetje aan Cassandra's voorsteltopic gemaakt. Nu ga ik maar eens slapen voordat ik omval... Morgen weer een lange dag school
EDIT: Kan er iemand randjes om plaatjes heenzetten? Vind Cassa's ava zo raar zonder randje
Master Kana
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud en lucht Klas: My own Partner: I guess this was all part of your plan
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 26 2012, 19:15
Jij had mij een topicje beloofd Cassie En welke kleur moet dat randje hebben? En hoeveel pixels? Verwacht wel niet speciaals
Miss Nannete
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 26 2012, 19:24
Woesh, Cass is zo anders om mee te schrijven dan Do of Moyra..~ :] Ik zal kijken of ik nog een topic kan maken vanaaf, eerst eten c: Eeuhm, van pixels heb ik geen verstand Kleurtje donkerpaars//indigo ofzo.. als het mooi staat En anders is zwart ook al helemaal goed hoor, ben allang blij als het rare effect van de witheid weg is
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 26 2012, 19:44
OMG DX Heel de school wil dat ik dingen voor hen maak met Gimp xD
Master Kana
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 26 2012, 19:59
Okay komt er zo aan na mijn monsterpost XD
EDIT: ziezo ;D
Alsjeblieft
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 26 2012, 21:14
Wat een prutwerk DX
Yosh .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 167
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: I can see the Light! Klas: Master Kana Partner: Can you eat that?
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 26 2012, 21:20
Ugh, iemand in voor een topic met Yoshi?
Moyra .
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1406
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire-&-Air Klas: Master Savador's Class Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 26 2012, 21:21
@Yoshiiii: Sawry, me no have time Maar anders kan je hem ook nog in een of twee lessen laten joinen ^-^? Ook leuk
Master Kana
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 26 2012, 21:35
Lie schreef:
Wat een prutwerk DX
Als jij het beter kan met gimp mag jij het altijd doen hoor :'D
Ronodan .....
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 27 2012, 11:56
YES, ik heb eindelijk mijn voorstel topic van Reá af. Goden wat heeft dát lang geduurd xD
Master Kana
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 27 2012, 13:09
Een postje gepost dus ik ben alweer content
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 27 2012, 13:17
Omai look what I found. Een cosplay van de oude faceclaim van Miss Madeline ;D Ze was dus niet faceclaimloos xD
Spoiler:
@Reá: Ik heb trouwens nog een ava voor u klaarliggen in mijn sig shop want dat was ik glad vergeten o 3o'
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 27 2012, 14:00
Lie's voorsteltopic >.< Damn.
Ronodan .....
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 27 2012, 14:21
@Safske: OMFG. Waar komt ze vandaan dan? Ik vond die ava altijd al geweldig xD. En ik had het gezien. Ik had in de tussentijd zelf geprobeerd iets te maken dus ik ga even kijken wat ik mooier vind. (De ava die je hebt gemaakt is btw wel heel mooi)
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 27 2012, 15:15
Aya Brea uit Parasite Eve. Yush, Madjes oude ava was hot stuff o3o Deze ook wel, daar niet van~ En danku c:
Miss Nannete
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 27 2012, 15:28
Twijfel voor Cass d'r stem... Misschien deze;;
Hmm, mening, anybody? Twijfels ;x
Master Kana
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 27 2012, 15:36
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.