|
|
Auteur | Bericht |
---|
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 15:57 | |
| @Moyra, *schaamt zich voor Saturi**kijkt verbaasd naar Mel* @Mel, Jìj, hebt alcohol gedronken? O.O |
|
| |
Master Miotas
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 352 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ωσσ∂Klas: -Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 15:59 | |
| //Moyra Maar jij bent ook gewoon een suikerspin, dus dat is anders. *haalt even haar schouders op* En je vergeet er dingen door, daarom.
//Saturi *poket even tegen zijn voorhoofd* Ga naar je bed en slapen en hopen dat je als je wakker wordt geen kater hebt |
|
| |
------
PROFILEPosts : 317
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:00 | |
| @Lune: Origami...darling I missseeedddd you.. *Kruipt naar Lune toe*
@Eve: Don't tell me what to do.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:01 | |
| Ro : weet ik niet precies meer...Een een 6de jaars geloof ik...Mevrouw Romance. Moyra : *wordt meegesleurd* Saturi : alcohol?! Maar...maar...*is nogal overdonderd* Reno : Maar...maar ze stond erop *sad puppy face* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:01 | |
| @Ro: En ik herinnerde me weer wat meer van mijn vorige leven. |
|
| |
Timothy .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire//AirKlas: Miss RoxannePartner: 'There's a floppy disk on the floor'
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:02 | |
| Lune:nee wordt maar weer lekker sober Mel: Niet iedereen is zo vriendelijk als ze eruit zien..
Moyra: jij bent echt een springboon O_o
Laatst aangepast door Reno op zo nov 18 2012, 16:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:02 | |
| @Saturi: Jij moet niet meer drinken ಠ_ಠ
@Lune: Hoe heet jij trouwens?
@Eve: Hmm... *still confused* Waarom zou je dingen willen vergeten... Drink jij weleens drank? *logische zin enzo*
@Mel: *haalt huppelend een glas water voor haar* Zo. Dit is wél echt water. |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:04 | |
| @Moyra: Shaddap boozegirl..*Schiet een vuurbal naar Moyra*
|
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| @Mel: Weet je nog hoe ze eruit zag?? Je moet nooit iets aannemen van vreemden Melody.
@Kanda: *hoeft net geen magie te gebruiken om over zijn hoofd te aaien* Wat herinnerde je je? |
|
| |
Faline .
| @Saturi, Origami? O.o' *duwt hem weg* Je stinkt uit je bek... wacht, geef me wat alcohol, dan ruik ik dat niet meer... anders is het een hel om een converstatie met je te voeren... @Moyra, Lune... |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:05 | |
| |
|
| |
Master Miotas
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 352 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ωσσ∂Klas: -Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:05 | |
| //Saturi Wel als je in een bui zoals dit bent *staat met een zucht op*
//Moyra Als het geen leuke dingen zijn, zodat het minder pijn doet *is even stil en kijkt de andere kant op* En ja. Maar ik laat het niet uit de hand lopen zoals sommige sukkels *kijkt kort naar Saturi* *ziet de vuurbal en duwt Moyra aan de kant*
//Saturi You. Id.i.ot. *haalt twee dolken te voorschijn en sluipt op hem af* |
|
| |
Timothy .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire//AirKlas: Miss RoxannePartner: 'There's a floppy disk on the floor'
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:06 | |
| Lune & Saturi: En ik dacht dat ik erg was, jullie zijn nog ergere zatlappen dan ik |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:08 | |
| @Lune: No...it's mine @Eve: She has the right to tlak when she got booze.. *Ziet de dolken* O..now we're talking..*Staat met moeite op, en gaat in gevechtshouding staan* @Reno: Hmpf I'm juuust a little drunk
Laatst aangepast door Saturi op zo nov 18 2012, 16:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:08 | |
| @Saturi: *gilt verschrikt en steekt tegelijk in een reflex haar hand naar voren en vangt het vuur op met haar eigen vuurmagie* What was that for... D:
@Eve: O, als het pijn doet... *wil een manier vinden om haar te troosten, maar weet niet goed hoe* Sorry dat ik zo veel vraag, meisje.
@Lune: Hoi Lune, ik ben Moyra~ :3
|
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:09 | |
| @Moyra: I just felt like it.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:09 | |
| Reno : Maar...maar... *kruipt naar hem toe en gaat op zijn schoot zitten* Hoe *hik* herken ik de niet vriendelijke mensen dan?
Saturi : Hou...hou die enge fles maar...
Lune : Niet expres gemeen meisje mevrouw.
Moyra :E...echt waar?
Waarom beweegt alles toch....vreemd.... |
|
| |
Master Miotas
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:10 | |
| //Saturi *felle ogen, kleine glimlach op haar mond* Ey, boy. You sure about this? I won't go easy on you.
//Moyra *haalt der schouders op* Praten heeft niet veel nut. *aait der haar even* Maak je maar geen zorgen. |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:11 | |
| @Eve: I'm death serious girl..bring it on! *Rent naar haar toe, struikeld over een lege drankfles, en beland weer op de grond* Damn it..*Slaat met zijn vuist op de grond* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:12 | |
| @Melody: *loopt op twee poten in zijn panter vorm op haar af en tilt haar op* Idiot. Ik zei nog, geen alcohol. |
|
| |
Moyra .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:13 | |
| @Saturi: Jij wordt echt gek van drank... >__> Ga lekker vuurballen schieten op niet-levende dingen, wil je?!
@Eve: *kijkt verlegen naar haar op en knikt* Ok. En doe hem geen pijn... *kan nog steeds geen geweld aanzien* Hehe, Moyra ziet haar nu als heldin yay~
@Mel: Ja, echt waar. *pakt het glas en neemt zelf een slokje* See? En het zal je helpen om minder duizelig te worden... Denk ik... Hoop ik... |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:14 | |
| @Kanda: *geschokte blik en aait verder* .. |
|
| |
Master Miotas
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:14 | |
| //Saturi *loopt rustig op hem af en zet der voet op zijn schouder* Dat bedoel ik nou. Niveau van een kleuter..
//Moyra Geen zorgen, hij doet zichzelf al meer dan genoeg pijn. lol en Eve wilt der zo waar beschermen xD |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:15 | |
| @Ro: Het is raar. Ik hoorde mijzelf maar ik was het niet. Ik zag mezelf doodgaan. |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 18 2012, 16:17 | |
| @Saturi, hmpf... *grist drank uit zijn hand en drinkt er van* Beter, nu valt het tenminste niet op dat je adem stinkt naar drank... *neemt nog een aantal grote slokken* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|