|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:18 | |
| @girl: Ok. Het is niet bepaald spraakzaam. Het is vandaag wel erg gezellig hier joh. *draait met zijn ogen in zijn kassen* |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:20 | |
| @night, *opent ogen en staat recht* vind je? *kijkt rond en ziet dat bijna iedereen weg is of wel slaapt* Jou definitie van gezellig is wel erg... vreemd |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:23 | |
| @girl: *schud hoofd en trekt wenkbrauw omhoog* Sorry, ik zal er de volgende keer voor zorgen dat het sarcasme nog meer van mijn woorden afdruipt. *zucht en grimast dan speels* |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:28 | |
| @Night, Hmm, ik was gewoon erg druk met mediteren... *gaat op tafel zitten* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:29 | |
| *komt naar binnen, kijkt even rond en zucht dan* Eindelijk rustig... *glimlacht dan naar Night* Hee Nighty. Hoe gaat het? c: |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:30 | |
| *gaat naar deur* Wel... ik moet maar eens gaan... |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:33 | |
| @Alan: *Richt zijn ogen op Alan zodra hij binnen komt en glimlacht breed* Het gaat wel met mij, en met jou? *nieuwsgierige/ liefdevolle blik* Ah, ik ben echt blij dat je er bent want ik verveelde me dood. *smirk*
@girl: *zucht en haalt zijn schouders op* Je moet doen wat je niet laten kan. En wat je zal moet doen zal geschieden dus. *grin* Het was erg gezellig en tot de volgende keer maar weer.... girl. *snorts* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:38 | |
| @Night: Het gaat goed met me, thanks for asking <3 *cheerful smile* Hihi, ik verveelde me ook. En ik heb geen zin om bij die zuurpruim te zitten. *ploft op de bank* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:41 | |
| @Alan: *smirk* I'm glad to see you're alright. Zuurpruim? Welke Kanda..? *grin* En er is niet veel voor nodig om je je te vervelen hier, letterlijk. *twijfelt even of hij op moet staan maar zet zijn nagels vast in de bank.* We willen niet hetzelfde tafereel als de vorige keer hmm..? |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:47 | |
| @Night: Ja, die zuurpruim. *grinnikt zacht* Klopt. Maar ik verveel me nooit bij jou~ *aait dan over zijn hoofd* Sawry, ik heb je te lang niet gezien. Nog iets gebeurd of... hetzelfde saaie gedoetje? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:50 | |
| @Alan; *smirk en knikt* Nee, daar zou ik ook niet bij willen zitten. *grinnikt zachtjes en kijkt even van hem weg wanneer hij dat zegt* Dat komt omdat ik gewoon magische krachten heb die mensen naar me toe trekken. *haalt zijn schouders op en lacht dan* En dat klopt. *kijkt hem even beledigd aan* Maar aangezien er niets gebeurd is had ik je ook niet echt iets te vertellen denk ik. *glimlacht op deze manier meteen zijn vraag beantwoordend* En bij jou? Nog steeds dat.. hele moeilijke gedoe-tje? *smirk* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 13:53 | |
| @Alan: *komt binnen met Tsuki achter hem aan en hooft dat Alan zuurpruim zegt* Oi. Nee-chan zei dat ik drastisch ben veranderd, moyashi.
|
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 14:01 | |
| @Night: Je bent gewoon lief. En lieve mensen zijn fijn om bij te zijn. *glimlacht, luistert dan naar hem en hoort hem vragen over hoe het bij hem gaat* Meh, het is irritant. Ik probeer er van te ontsnappen. We doen elkaar alleen maar pijn en het werkt gewoon niet. Bovendien zijn Ro en Kanda verdacht close en doen nogal klef. Ze zeggen dan wel dat het puur vriendschappelijk is, maar bijten in andermans oor, iemand de kamer uitdragen om samen te gaan drinken... Nee, en daarom ben ik boos op ze. *trekt benen op, slaat armen erom heen en kijkt licht pruilend naar de grond* I'm trying to forget about him. It's just not working.
@Kanda: *kijkt op na zijn hele gepraat* Don't care. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 14:03 | |
| @Alan: Ro-nee is just helping me changing myself. (Fuuu Alan. Hij noemt Ro zijn zus. Get it you airhead!) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 14:08 | |
| @Alan: *rolt met zijn ogen bij het zien van Kanda en staart weer verveeld voor zich uit* Lief? Ik? *snorts* Whatever. *geirriteerd gezicht maar word weer zacht wanneer hij naar hem geluisterd heeft* a-ah. Ik .. *grimast* naja als ik jou was had ik het hem niet vergeven en hem gedumpt. *knikt instemmend met hemzelf om vervolgens door Alan's zachte haar te gaan* Everything's gonna be alright. Tenslotte heb je mij nog altijd als een tweede keuze.*kijkt even nors naar Kanda om vervolgens weer een kleine glimlach aan Alan te schenken* Is hij dan zo onvergetelijk? *fluistert en staart even doelloos voor zich uit* Hm, misschien moet je gewoon meer rond andere mensen hangen. *smile* |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 14:16 | |
| @Kanda: Well, I haven't seen progress so far. And for years I've been telling you that you should not act like you do, that you'll only annoy or hurt people! And after all those years, after all the shit we've been through, you decide to change now? Very clever of you, Kanda, wanting to change when it's already too late! *growl*
@Night: Je bent lieeeef. Deal with it :3 *knijpt in zijn wang* Nou... *krimpt wat ineen* Redelijk onvergetelijk, ja... Maar dat komt omdat we elkaar al jarenlang kennen. Dan is het lastig om van iemand te scheiden. *fluistert ook* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 14:24 | |
| @Alan: *snorts again en schud zijn hoofd* Ik ben niet zo lief als je denkt,.. Niet dat jij dat zou weten, en hopelijk ook nooit hoeft achter te komen. *zucht bij zijn woorden en schud zijn hoofd* Het enige wat ik van Kanda onvergetelijk vind is zijn hoge irritantheids factor. *grin* Ik denk.. *denkt terug aan vroeger* dat ik ergens wel weet wat je bedoeld. *small smile* Still, you need to smile more. *haalt zijn schouders op* Ik weet niet of ik nog lang langs de zijlijn kan blijven staan als het enige wat Kanda je te bieden heeft ongeluk is. *sigh* Alsof ik dat zou zeggen. *zucht* Dat is waarom je liefde beter een spel kunt laten. *sharp voice* |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 14:36 | |
| @Night: Ik weet het, moet meer glimlachen. *glimlacht dan eventjes* Beter? *kijkt hem dan aan als ie zucht, zucht dan zelf ook* Ja... Of gewoon niet lief moet hebben. In het eind doet het alleen maar pijn. En dat weet ik als geen ander. *gaat dan normaal zitten* Meh, laten we het over iets anders hebben. Dit is deprimerend. *laat zichzelf omvallen en ploft met zijn gezicht in het kussen* *veert dan overeind, haalt zijn iPod uit zijn zak* Niiiight, ik heb nieuwe nummers voor op de piano geschreven. Maar uhm, ik wil je mening erover. Dat vind ik vaak wel fijn. *stopt een dopje in Night's oor, zet muziekje op* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 14:46 | |
| @Alan: *schud zijn hoofd en zucht weer* Nee. Dit is nog erger, deze geforceerde glimlach. *knikt op zijn woorden* I guess you're right. Maar.. *kijkt even naar de puntjes van zijn op dit moment fel gele sjaal* Als je zo begint te denken is het misschien maar beter om helemaal geen contacten te leggen, omdat alles een keer eindigt.. *valt even stil en denkt kort na voordat er weer een smalle glimlach terug komt* Maar, dit zijn geen gesprekken voo- *hoort zijn woorden en grimast* We zitten op een lijn. Sure, laat maar horen. *luistert naar de muziek en knikt dan enthousiast* Klinkt goed Alan! It's.. kinda sad though. At least that's how it made me feel. Ah, wij tweeën moeten nog steeds een duet spelen een keer ! *smirk* Heb je hier lang over gedaan? *haalt het oortje uit zijn oor en kijkt hem afwachtend aan* |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 14:57 | |
| @Night: *pruilt als Night zegt dat de geforceerde glimlach erger is* Sorry... :c *staart naar de grond en luistert naar hem, zucht dan diep door zijn woorden* Dat is... waar. *laat hem dan het liedje horen en glimlacht als hij zegt dat het goed klinkt* Echt? En oh, we moeten echt een keer een duet spelen! Dat lijkt me fantastisch. *enthousiast, happy like a puppy* Ik heb er ongeveer drie dagen over gedaan. Had toevallig inspiratie C: |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 14:58 | |
| @Alan: Yes. Now. Because now someone woke my head. And I'm getting help from nee-chan. *Heeft door Alans geschreeuw een rustige sadface vol spijt* En er is nog iets. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 15:01 | |
| @Alan: *reageert niet tot nauwelijks op zijn pruillip en duwt twee vingers tegen het gezicht van Alan aan om een glimlach te creëren.* Je weet toch dat pruilen niet werkt op mij hé? *smile om vervolgens te klikken* Blij dat je er zo enthousiast over bent. *haalt zijn vingers weer vlug van Alan's gezicht af* Ik zal eens diep in mijn inspiratie graven om iets nieuws te schrijven. *smirk* 3 dagen maar? *knikt* Dan is het liedje dubbel zo goed. *grin en valt dan stil niet wetend waar hij over moet praten* It's always about him so.. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 15:03 | |
| *komt binnen met een klein dik boekje en gaat in een stoel zitten lezen* @Kanda: Goeiemiddag C: Heb je je bed gisteravond nog kunnen vinden? *grinnik*
@Alan: Heey schat C: @Night: Heey (: |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 15:05 | |
| @Ro: Ik ben terug gekomen in mijn kamer. Waar ik een aanval had... |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za nov 17 2012, 15:10 | |
| @Kanda: Wat? Welk belachelijk excuus ga je nu weer uitkramen?
@Night: *giechelt als zijn mondhoeken omhoog worden geduwd* Ah, jammer. Puppyogen wel? *kijkt hem aan met puppyogen* *glimlacht dan* Misschien kunnen we samen eens pingelen? Want kom op, twee pianisten. Daar moet toch iets goeds uit komen rollen? *speelt met Night's haar* Hoe lang speel jij eigenlijk al? Ik ongeveer negen jaar.
@Ro: Hii~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|