MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud Klas: - Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
Onderwerp: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop wo nov 14 2012, 22:17
Je hebt het vast wel eens meegemaakt, je bent bezig met het maken van een onderschrift. Bezig met het maken van een profielfoto en je komt maar niet op die ene uitspraak die jou personage zou kunnen maken. Of je bent bezig in een zekere situatie maar je komt maar niet op die ene opmerking die dat personage wilde maken. Nu is het mogelijk om een lichte hulp te krijgen in het zoeken naar de juiste quotatie.
Lijst met opmerkingen/quotes
Alphonse 'I've been through a lot, you can't judge me.' ~ 'My past has been rough, still I am alive......Am I?' ~ 'Will I lose control again? Or can I control it somehow?'
Kasumi 'Smile, keep smiling. It's just another day.' ~ 'Life is like playing the piano, it can swift from happy tunes to dramatic sounds.' ~ 'I do not always smile, but when I don't, I will smile it away.'
Lie 'You're just a pawn in my game of chess (with the headmaster).' ~ 'Laugh now, I'll laugh best at last.' ~ 'I don't care if I am adopted! As long as I can adapt, which you in the contray will never be able to!' ~ 'Tsk, don't worry about me. I am just not up.'
Lune 'Let's play a game shall we, I am the cat you are the trapped mouse.' ~ 'No no, don't worry. It does only hurt a bit.' ~ 'I am close to lose my mind. And boy, it doesn't look good for you.'
Moyra 'My prince will come!...Eventually.' ~ 'You can lock me in the highest tower you got. My prince will come and save me.'[/i]
Nocte 'Tell me, boy. Do you fear pumkins?' ~ 'I may be 900 years old and love apples. It doesn't make me that trusthworthy, now does it?'
Reno 'Trust me, I'll laugh at the face of danger.' ~ 'Adrenaline, it's a rush-giving thing I can't get enough from.' ~ 'Clumsy? Maybe, but I've seen different dangerous situations and survived them all.'
Sherbert 'Laughing is the best medicine you can get.' ~ 'One apple a day keeps the doctor away, One smile a day keeps frowns away.' ~ 'Happiness shows you’re pleased with your life. If you’re not happy, it’s your own fault for not making it right.'
Reà 'Will I succeed? Will I make the righteous choice? Ofcourse I will.' ~ 'I've grown, for god sakes! There is no reason to worry about something that small!' ~ 'I made mistakes, but I've learned from them. Can you say the same?' ~ 'And where do you think you're running to?' ~ 'I could be the last sighting you will see. So please enjoy it.'
Rhine 'I fight, bleed, fall and stand up again. What for? Another fight?' ~ 'What am I fighting for? What is my purpose to live?' ~ 'I'm an addict? So what? We all have our little addictions, don't we?'
Roakes 'Wait, what did you say again?' ~ 'When I am interested it sounds like a story with a cliffhanger, but with you. Well, it's like watching a rock. Boring!' ~ 'Your voice is more annoying then listening to nails scratching a calckboard.'
Yaëra 'Smiling is a solution for many problems. Use it wisely.' ~ 'Happy or sad. Hate or love. It are just feelings we have, and we make the best of them.' ~ 'Don't mad I'm think! Wait? What did I say?' ~ 'Look there a tree! No, wait! It's a green cloud!' ~ 'What about a magictrick, and you will be the one dissapearing.'
Fwinn 'Take a pose, make a smile. Make me make it last, at least for a while.' ~
Grey 'A book, a warm cup of chocolate. And an overdose of Romance.' ~
Regels
Ik ben iemand die het liefst eigen werk produceert. Ik zoek weinig uitspraken op. Ik probeer ze zelf te verzinnen.
Je uitspraak wordt opgeslagen in mijn lijst van opmerkingen. Ik heb ze zelf verzonnen en heb zelf dus alle recht om ze te gebruiken.
Het algemene lijstje is verplicht, vul het in totaal in, meld het wanneer het niet specifiek een emotie heeft. Optionele lijstjes zijn voor het inleven van de situatie/personage en zijn niet verplicht
Velden die je in de additionele informatie leeg laat, niet meesturen! Het kan voorkomen dat er geen situatie is bedacht, laat deze dan weg.
Ik heb ook mijn grenzen aan inspiratie. Mocht ik niet je hoeveelheid aan opties halen wees dan niet teleurgesteld.
[Nee heb je, een uitspraak kan je krijgen] is hier de uitgangspunt. Ik zeg het eerlijk als ik echt niets kan verzinnen.
Ik heb een totaal aan 5 plaatsen beschikbaar. (deze regel is flexibel, hangt af hoe goed en slecht het gaat en of ik het bij kan houden.
Wees eerlijk, ik maak niet voor niets opties, als de geleverde opties niet voldoen. Ik ben bereid om nog meer te verzinnen. Als je een onderschriftje niet mooi vind geef je dit toch ook aan?
Mijn Engels en Nederlandse taal is ook niet perfect, verbeteringen in mijn quotaties zijn welkom. Haast verplicht.
Code:
[u][b]Algemene deel[/b][/u]
[b]Personage:[/b] [b]Toon:[/b] (Kwaad, vriendelijk, opgewekt, noem maar op) [b]Emotie:[/b] (welke emotie heeft het personage die het uitspreekt) [b]Taal:[/b] [Engels] [Nederlands] [b]Aantal qoutes: [1] [2] [3] [/b]
[i]Personage[/i] [b]Karaktereigenschappen (max. 5):[/b] [b]Interesses/hobby:[/b] [b]Link naar voorsteltopic:[/b] [b]Belangrijke informatie die van belang kan zijn:[/b]
[i]Situatie[/i] [b]Liedje dat eenzelfde sfeer geeft:[/b] [b]Locatie:[/b] [b]Gebeurtenis:[/b] [b]Onderwerp:[/b]
Laatst aangepast door Master Norwood op zo jun 23 2013, 16:27; in totaal 16 keer bewerkt
Jake .
PROFILE Real Name : Melle Posts : 1412 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop do nov 15 2012, 14:12
Oeh, precies wat ik zocht :3
Personage:Nocte Toon:Onheilspellend Emotie: Gek in de zin van waanzin Taal: Engels Interesses: Duisternis, Appels Hobby's: Kattekwaad uithalen, mensen de stuipen op het lijf jagen. Karaktereigenschappen: Irritant |Terger|Wijs|Beetje gek|Vreetzak| Link naar voorsteltopic:https://staracademy.forumtwilight.com/t2950-nocte-o-lentarin-adviseur Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Het is een Demoon die 900 jaar leeft die er van appels houdt. Verder, is hij een beetje gek en noemt hij mensen altijd een soort "Lucht" Afhankelijk van welke magie ze uitvoeren.
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop do nov 15 2012, 15:47
Additionele informatie
Personage Lie Karaktereigenschappen (max. 5): Kil||Lieger|| Ambitieus|| Interesses: Macht||Geld Taal: Engels Emotie: Gestoord, Kil, kwaad Hobby's: ||Magie oefenen||Met zijn raven rondvliegen||Mensen in de gaten houden|| Link naar voorsteltopic: - Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Lie is dol op zijn raven en wil SSA overnemen :3
Moyra .
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1406
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire-&-Air Klas: Master Savador's Class Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop do nov 15 2012, 16:13
Algemene deel
Personage: Moyra Kasane Teto Toon: Hoopvol Emotie: Blij, energiek. Taal: Liefste Engels, maar maakt eigenlijk niet zo veel uit~ Aantal opties: Euhm, dunno?
Karaktereigenschappen (max. 5): Positief, vrolijk, koppig, rebels wat betreft bevelen.. Kinderlijk~ Interesses: Fairytails, prinsen, prinsessen. Hobby's: Sprookjes lezen, avonturen beleven, dagdromen Link naar voorsteltopic:https://staracademy.forumtwilight.com/t3230-moyra Belangrijke informatie die van belang kan zijn: -Als iemand haar een bevel geeft moet ze gehoorzamen, of ze nou wil of niet. -Ze droomt ervan dat er een prins komt om haar te redden, die de vloek op zal heffen. Oftewel dat alles goed komt.
Master Norwood
PROFILE Real Name : Little Pig Posts : 2478
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud Klas: - Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
Jullie zijn toegevoegd aan de desbetreffende plaatsen.
[NOTE: Alsjeblieft gebruik de code en ga er niet teveel mee spelen. Houdt het zowel voor jezelf als mij overzichtelijk. Vul het algemene deel altijd in.]
Alphonse .
PROFILEPosts : 158
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water magic Klas: Master Laurent. Partner: You said you didn't want to see me get hurt, so does that mean you closed your eyes when I cried?
Personage Karaktereigenschappen (max. 5): 'vriendelijk' , koud Interesses/hobby: Vossen <'3 Link naar voorsteltopic: Wip ^^ Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Door zijn verleden en vele andere gebeurtenissen heeft hij de hoop verloren en wordt soms 'gestoord' maar probeerd zich te beheersen.
Situatie Liedje dat eenzelfde sfeer geeft:Klikkie. *misschien wat, uhm, krachtiger.* Locatie: Bij een rustige rivier, 's nachts terwjl het zacht regent. Gebeurtenis: × Onderwerp: Zijn verleden/ hoe hij probeert te ontsnappen/zich beheersen.
Timothy .
PROFILE Real Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire//Air Klas: Miss Roxanne Partner: 'There's a floppy disk on the floor'
Personage Karaktereigenschappen (max. 5): Mysterieus, uitdagend, kickt op gevaar, onhandig Interesses/hobby: gevechtsport Link naar voorsteltopic: - Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Reno is nogal opdringerig op sommige momenten, vliegt graag in de drank soms
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop zo nov 18 2012, 19:48
Hopelijk zitten er goede tussen.
Nocte:
'Tell me, boy. Do you fear pumkins?' ~ 'I may be 900 years old and love apples. It doesn't make me that trusthworthy, now does it?'
Lie:
You're just a pawn in my game of chess (with the headmaster). ~ Laugh now, I'll laugh best at last.
Moyra:
'My prince will come!...Eventually.' 'You can lock me in the highest tower you got. My prince will come and save me.'
Alphonse:
'I've been through a lot, you can't judge me.' ~ 'My past has been rough, still I am alive......Am I?' ~ 'Will I lose control again? Or can I control it somehow?'
Reno:
'Trust me, I'll laugh at the face of danger.' ~ 'Adrenaline, it's a rush-giving thing I can't get enough from.' ~ 'Clumsy? Maybe, but I've seen different dangerous situations and survived them all.
Timothy .
PROFILE Real Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire//Air Klas: Miss Roxanne Partner: 'There's a floppy disk on the floor'
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop zo nov 18 2012, 19:50
Ze zijn leuk bedankt
Master Norwood
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop zo nov 18 2012, 19:57
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop zo nov 18 2012, 20:08
Algemene deel
Personage: Sherbert Toon: Happy Emotie: Happy, lachend Taal: [Engels] [Nederlands] Aantal opties: Kies maar
Additionele informatie
Personage Karaktereigenschappen (max. 5): opgewekt, grappig, optimistisch, leergierig, flapuit Interesses/hobby: Happy zijn? Link naar voorsteltopic:Klik Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Hij is echt altijd happy, ook al gebeurt er iets slecht.
Situatie Liedje dat eenzelfde sfeer geeft: Ben niet goed in dat soort dingen (liedjes opzoeken). Locatie: In een cafeetje met iemand die hij net ontmoet heeft Gebeurtenis: / Onderwerp: Hij vertelt wat dingen over zichzelf tot in de kleinste details.
Mefla
PROFILE Real Name : Melle Posts : 788
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire/Earth Klas: - Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop zo nov 18 2012, 20:09
Nice, ze passen echt goed bij hem ^^ (Ik geloof dat ik die laatste zelfs een keertje gezegd had in de RPG of in ieder geval zoiets..) (IK heb ze alleen wel een beetje veranderd zodat ze in elkaar passen, hopelijk niet erg ofzo? ^^)
Moyra .
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1406
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire-&-Air Klas: Master Savador's Class Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop ma nov 19 2012, 09:18
Cool, dankje.~~ Ik moet nog even kijken hoe ik ze ga gebruiken, maar dat komt nog wel
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop ma nov 19 2012, 20:03
Hartstikke bedankt
Master Norwood
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop do dec 06 2012, 13:47
Sherbert:
Sherbert Laughing is the best medicine you can get. ~ One apple a day keeps the doctor away, One smile a day keeps frowns away. ~ Happiness shows you’re pleased with your life. If you’re not happy, it’s your own fault for not making it right.
Alphonse, kun jij nog even doorgeven of deze voldoende zijn, via het topic of PB. Dan kan ik jou slotje open gooien.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop do dec 06 2012, 18:18
Thanks, i like them ^^
Enyana .
PROFILE Real Name : Noa Posts : 1003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woudmagie Klas: Master Savador Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop di dec 18 2012, 19:38
Algemene deel
Personage: Enyana Toon: wanhopig, angstig Emotie: angst, ten einde raad Taal: engels Aantal opties: ?
Additionele informatie
Personage Enyana Karaktereigenschappen (max. 5): Lief, verlegen, naïef, snel uit het veld geslagen Interesses/hobby: Tekenen, muziek maken, alleen zijn Link naar voorsteltopic:https://staracademy.forumtwilight.com/t2582-enyana-sofie-luccas Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Enya heeft voor het eerst een relatie en heeft moeite er vorm aan te geven
Situatie Liedje dat eenzelfde sfeer geeft:https://www.youtube.com/watch?v=UpYihYo8Z_c Locatie: weggedrukt tegen de hoek van haar oude huis Gebeurtenis: Haar gedachten slaan op tilt vanwege haar verleden, haar geheimen en haar liefdesleven Onderwerp: hoe ze probeert aan het verleden en geheimen te ontsnappen en ze haar gevoelens voor een ander weg te stoppen
Ronodan .....
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop di dec 18 2012, 20:06
Algemene deel
Personage: Reá Toon: verbitterd, fel, scherp, bars. Emotie: vastberaden Taal: [Engels] Aantal opties: n.v.t
Additionele informatie
Personage Karaktereigenschappen (max. 5): Fel, afstandelijk, soms wat verward, intelligent, egoïstisch. Interesses/hobby: Tarot, mam tot man gevechten (zonder wapens) Link naar voorsteltopic:https://staracademy.forumtwilight.com/t3866-rearinn-inane-ir-ske Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Reá heeft de meeste jaren van haar leven haast als kluizenaar doorgebracht en irriteert zich aan sociale vaardigheden.
Situatie Liedje dat eenzelfde sfeer geeft:https://www.youtube.com/watch?v=1XGOpsIjawE http://silvanderwoerd.com/lollyjaneblue/worms.php Locatie: Haar eigen bescheiden huisje in de bergen van Puffoon/ Angani Gebeurtenis: Reá twijfelt over sommige keuzes die ze vroeger heeft gemaakt, vooral nu de verantwoordelijkheid van haar nieuwe rang op haar schouders drukt is ze bang om opnieuw foute keuzes te maken. Dit verbergt ze met woede en egoïsme. Onderwerp: Ze probeert zichzelf kwaad te overtuigen dat ze gegroeid is sinds haar laatste uitbarsting.
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop wo dec 19 2012, 17:10
Ik heb er al een paar voor Sherbert gevraagd, maar nu zou ik er graag een paar voor Roakes hebben als dat zou mogen
Algemene deel
Personage: Roakes Dust Toon: Spottend, brutaal Emotie: Brutaal Taal:[Engels] [Nederlands] Aantal opties: Maakt niet uit (:
Additionele informatie
Personage Karaktereigenschappen (max. 5): Brutaal, snel boos, zelfzeker, als je haar leert kennen is ze best lief, stoer Interesses/hobby: Lopen Link naar voorsteltopic:Klik hier. Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Roakes heeft vroeger heel wat meegemaakt, maar daar praat ze niet over. Ze wil het graag vergeten. Ze leeft alsof gisteren nooit gebeurd is.
Situatie Liedje dat eenzelfde sfeer geeft:Klik hier. Locatie: In de klas Gebeurtenis: Ze was te veel aan het praten en de leerkracht sprak haar daarover aan. Ze antwoordt, zoals altijd, heel brutaal. Onderwerp: Ze geeft de leerkracht een brutaal antwoord op zijn vragen.
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop wo dec 26 2012, 17:58
Personage Karaktereigenschappen: mysterieus, duister, wantrouwend, tikje gestoord. Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Rhine zit momenteel in zowat een van de donkerste periodes in haar leven.
Personage Karaktereigenschappen (max. 5): kil, koud, toont geen emoties, je kan hem een zak noemen, egoïstisch Interesses/hobby: Mensen laten lijden zodat hij zijn eigen leed kan verbergen.. Link naar voorsteltopic:https://staracademy.forumtwilight.com/t3669-sasuke-uchiha Belangrijke informatie die van belang kan zijn:
Situatie Liedje dat eenzelfde sfeer geeft:https://www.youtube.com/watch?v=RhOQb-hrgpk Onderwerp: De pijn die allemaal naar boven kwam bij de muziekles, zijn muur brokkelde af en hij voelde de pijn die hij al jaren kon onderdrukken..
Malekith .
PROFILE Real Name : Donja Posts : 286
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark and Air Magic Klas: Mentorklas van Master Savador Partner:
Personage: Malekith Toon: Mysterieus, trots, uitdagend, gevaarlijk Emotie: Kwaadaardig, trots, jagend, maar ook een soort van gebroken en alleen. Taal: Engels Aantal opties: Kies maar
Additionele informatie
Personage Karaktereigenschappen (max. 5): Trots, snel aangebrand, gaat snel gevecht aan, aardig tegen degenen die hij mag, een beetje vreemd. Interesses/hobby: Vechten, gek doen met degenen die hij aardig vind. Link naar voorsteltopic: Belangrijke informatie die van belang kan zijn: Heeft vleugels, en is niet hetzelfde als anderen.
Situatie Liedje dat eenzelfde sfeer geeft:https://www.youtube.com/watch?v=c901NUazf3g Locatie: 's nachts, jagend in de lucht. Gebeurtenis: Onderwerp: wat hij is (Zie "Stupid Day" in het stille meer).
Master Norwood
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop wo maa 06 2013, 21:59
Ik weet dat het al sinds december was. Maar ik geef jullie toch nog de opties die jullie hebben gevraagd. Het spijt me heel erg dat ik dit topic had laten verwateren.
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop wo maa 06 2013, 22:07
Algemene deel
Personage: Yaëra Toon: Krankzinnig en gek op een manier waar je je wenkbrauwen bij doet optrekken maar wel moet lachen, dat het liefste, niet perse. Het kan ook een beetje de beschrijving van d'r karakter zijn. Emotie: Hyperactief, gelukkig, raar. Taal: [Engels] Aantal opties:..
Additionele informatie
Personage Karaktereigenschappen (max. 5): Impulsief, onvoorspelbaar, hyperactief, vreemd, vrolijk (Meestal gewoon totaal manisch, maar soms kan ze ook heel neerslachtig zijn of zich als een trut gedragen) Interesses/hobby: Roekeloze dingen doen, babbelen met anderen, dansen en vals zingen (eigenlijk gewoon sociaal en actief bezig zijn, lezend in een hoekje zul je haar niet snel aantreffen) Link naar voorsteltopic: Belangrijke informatie die van belang kan zijn:
Onderwerp: Re: FRWRD Qoutation - Uitsprakenshop wo maa 06 2013, 22:08
Enyana 'Let me escape, and forget my fear.' ~ 'Is this bond for real? Is my heart enabled to steal?' ~ 'It's comming at me from every side, and I have not a single place to hide.'
Reà 'Will I succeed? Will I make the righteous choice? Ofcourse I will.' ~ 'I've grown, for god sakes! There is no reason to worry about something that small!' ~ 'I made mistakes, but I've learned from them. Can you say the same?'
Roakes 'Wait, what did you say again?' ~ 'When I am interested it sounds like a story with a cliffhanger, but with you. Well, it's like watching a rock. Boring!' ~ 'Your voice is more annoying then listening to nails scratching a calckboard.'
Rhine 'I fight, bleed, fall and stand up again. What for? Another fight?' ~ 'What am I fighting for? What is my purpose to live?' ~ 'I'm an addict? So what? We all have our little addictions, don't we?'
Reà 'And where do you think you're running to?' ~ 'I could be the last sighting you will see. So please enjoy it.'
Voor de gene die nog een verzoekje hadden heb ik mijn best gedaan. Ik weet dat het laat is. Nogmaals mijn excuses daarvoor.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.