|
|
Auteur | Bericht |
---|
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:31 | |
| @Kanda&Saturi: Jullie zijn twee gekken, dat weten jullie?
@Saturi: De hoofdpijn de volgende dag is het niet waard dus ik stop zodra ik denk dat het genoeg is.
*gaat weer op de bank liggen, trekt de deken over haar heen en valt in een lichte slaap*
Even boodschappen doen. |
|
| |
------
PROFILEPosts : 317
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:33 | |
| @Kanda: Kampai. *Neemt tegelijkertijd met Kanda een slok* Dit is goed spul zeg..*Kijkt verbaasd naar het flesje*
@Ro: Hmpf. Dat is al heel vaak tegen mij gezegd. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:34 | |
| @Ro: Je kent me al langer dan vandaag. *Ziet haar slapen, legt de deken even goed om haar heen en geeft haar een kusje op haar voorhoofd* Oyasumi, Romance.
@Saturi: Of course. Ik heb het zelf gemaakt. |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:37 | |
| @Kanda: Je bent er erg goed in..*Ziet hem Ro een kusje geven en weltrusten wensen* Zijn jullie twee een stelletje ofzo? |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:40 | |
| @Saturi: No. We're just friends. *neemt een slok van zijn tweede schaaltje* Waarom denkt iedereen dat toch? I have my moyashi. |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:44 | |
| @Kanda: Moyashi? *Neemt nog een slok* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:45 | |
| @Saturi: Hn. *neemt slok van derde schaaltje* Ore no moyashi. |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:50 | |
| @Kanda: Hn. *Knikt en vult het schaaltje weer. en neemt er weer een slok van* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:54 | |
| @Saturi: Noem hem maar niet zo. Hij is daar nooit blij mee. *vult zijn vijfde schaalte* |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:55 | |
| @Kanda: Zal ik ook niet doen..ik weet toch niet wie hij is..*Neemt nog een slok, en vult zijn schaaltje weer* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:57 | |
| @Saturi: *begint lichtelijk aangeschoten te raken maar aan hem zie je dat toch niet* You'll notice soon enough... |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 16:59 | |
| @Kanda: Hn. *Knikt, en vult zijn schaaltje weer* Wat voor ingrediënten gebruik je hiervoor.. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:05 | |
| @Saturi: Koiji, water gestoomde rijst en wat andere ingrediënten. Het duurt 50 uur om de sake goed te brouwen. |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:08 | |
| @Kanda: Vandaar die unieke smaak..I like it..*Neemt zijn 5de schaaltje en begint zelf ook een beetje aangeschoten te raken voor het eerst in tijden, maar ook aan hem merk je er vrij weinig van* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:10 | |
| @Saturi: *maakt volgend flesje open en ruikt er even aan* Che. Aan deze zit een lichte bloed smaak. *Schenkt toch maar in en drinkt het 6e schaaltje op* |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:12 | |
| @Kanda: I don't mind. *Schenkt ook zijn zesde schaaltje in, knikt even ter bevestiging* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:14 | |
| @Saturi: ...It's not my blood. *neemt zevende glaasje en krijgt een miniminimini blushje* Van wie zou het zijn? |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:16 | |
| @Kanda: Don't mind, don't care..*Neemt ook zijn zevende schaaltje en begint steeds meer aangeschoten te raken* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:27 | |
| *komt naar binnen, ziet Kanda en een andere dude met sakeschaaltjes en draait zich gelijk weer om* Sorry, ik heb geen zin in dronken gedoe. Roep me als je weer nuchter bent, bye. *loopt de kamer weer uit XD* |
|
| |
------
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:29 | |
| @Kanda: *Kijkt naar Alan en dan weer naar Kanda* Was dat Moyashi? *Neemt nog een slok, en ook bij hem begint een lichte blush te verschijnen* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:31 | |
| @Saturi: *Krijgt een pijnsteek in zijn hoofd* Before the petals fall, I will be waiting forever. *Zucht diep en neemt zijn volgende schaaltje* Why am I remembering that now?
@Alan: I'm not drunk, moroMoyashi.
@Saturi: Hn. *knikt...* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:37 | |
| But you will be, baka yarou! *is nu echt de kamer uit xD* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:38 | |
| @Alan: ...True...Maar ik ben binnen een paar uur weer nuchter. Je weet hoe mijn bloed werkt. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:39 | |
| *wordt langzaam weer wakker en kreunt licht* Zijn jullie nog steeds bezig? |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 15 2012, 17:40 | |
| *komt rustig binnen, maar angst te zien in haar ogen* is hij weg? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|