|
|
Auteur | Bericht |
---|
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:49 | |
| @Doce; *schrijft* Mijn stembanden zijn- Hoe leg je dat uit? Ze zijn stuk. Dus ik kan niet meer praten omdat ik geen geluid meer kan maken. *krabbelt een voorbeeldje van stembanden en laat haar het blok zien, schrijft dan weer verder* Dat is bij mij kapot. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| @Sayuri: *voelt de kijkende ogen* What is it? *monotone*
@Doce: *en wederom ogen die hij voelt en trekt een wenkbrauw omhoog als hij naar Doce kijkt* What?
|
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| @Domi: Heey Dominic(:
@Finbar: *knikt*
@Kanda: *legt hand tegen zijn schouder* Yep je bent warm genoeg. *knuffelaanval* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:51 | |
| @Ro: *Wordt geknuffeld en kijkt met een T.T/monotone gezicht* Waarom zou ik niet warm zijn? |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:51 | |
| //Hades *koude stem* Niks, hij is irritant *glimlacht daarna weer zoetjes* Maar jij bent lief en mooi. Alles wat hij niet is.
//Finbar *kijkt geïnteresseerd naar alles wat hij tekent en schrijft* Heb je wel ooit kunnen praten? *nog steeds grote ogen*
//Kanda Als je een mooi lichaam hebt en besluit dat niet te bedekken, kan je verwachten dat mensen er naar zullen kijken. Dat. *sweet smile* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:52 | |
| @Dominic; *Zet grote, angstige ogen op en drukt zich tegen de muur aan.* *Piept* Hayden?
@Hayden; You. Just. Left. Me. |
|
| |
Sayuri .
PROFILEReal Name : Dayna Posts : 621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - AirKlas: Master LaurentPartner: Your smile is shining gold. But the way you speak, feels so cold
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:52 | |
| @Kanda; Yep zeker weten een weirdo
|
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:53 | |
| @Doce; Ja, toen ik klein was. Er is gewoon iets gebeurd. Iets naars. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:54 | |
| @Kanda: Aangezien je zonder een shirt of iets buiten hebt gelopen kon je koud zijn, maar je bent warm genoeg voor een knuffel. Hoe gaat het trouwens met je?? *hugt* |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:54 | |
| @Doce: Je weet niet waar ik het over heb? *trekt wenkbrauw op* Alleen omdat je eruit ziet als een kleuter hoef je je nog niet zo te gedragen hoor, schat. *zoete lach, tikt haar op haar wang*
@Hayden: Hallo.. Ehm, naam..?
@Checkers: Yeez, je hoeft niet bang voor me te zijn hoor. *steekt handen onschuldig op* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:56 | |
| @Doce: Mooi lichaam? Dit? *heeft hand op zijn buik*
@Sayuri: Che. Irritating humans.
@Ro: Wie zegt dat ik buiten ben geweest? Maar met mij is alles nog in orde... |
|
| |
Gab .
PROFILEReal Name : buns Posts : 292 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire and darkKlas: Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:56 | |
| Dominic: *gaat onverwacht nonchalant voor Checkers staan* wil je haar met rust laten *gespannen grijns*
Doce: achzo, je niet laten doen, en bedankt voor de complimeten *grinnikt*
Checkers: *sight* i know...het spijt me ik wou je wel verwittigen...maar...
Laatst aangepast door Hayden op di nov 06 2012, 20:58; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:58 | |
| @Kanda: *stil want daar had ze nog niet over nagedacht* Dat is fijn, maar ik ga het toch vragen. Vind je je tatoeage zo mooi dat je zonder shirt in de gangen rondloopt? *plagend toontje* |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:59 | |
| //Finbar *fronst en trekt een sip gezicht* Wat zielig voor je. Zijn er operaties mogelijk?
//Dominic En dat je er uit ziet als een klootzak betekent niet dat je er naar hoeft te gedragen *overdreven zoete glimlach en slaat zijn hand weg*
//Hades *glimlacht lief en merkt dan wat er gebeurt tussen hem en Checkers* *seconde geïrriteerde blik, daarna weer een glimlach* Je vriendin? c: *pakt zijn hand vast en strengelt haar vingers met de zijne* |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 20:59 | |
| @Hayden: Hmm... That depends... Jouw meisje? *grin* Ik deed helemaal niets, trouwens @Checkers: Don't be shy, je vriendje is er nu om je te beschermen en ik ga je heus niet opeten... *grinnikt* |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:01 | |
| @Doce; Daar hadden we al aan gedacht. Natuurlijk zijn er geen operaties. Als je halve stemband is verscheurd kan je gewoon niet meer praten. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:01 | |
| @Ro: Het is meer mijn hele leven. In het begin was het enkel het ohm teken (de 3) maar later worden de "vlammen" groter tot een dikke lijn wat mijn einde betekend.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:04 | |
| @Dominic; *Spant al haar spieren aan en krimpt in elkaar als hij zijn handen opsteekt. Ontspant wat als Hayden voor haar staat.*
Daar ben ik niet bang voor. Je zou me toch nooit kunnen verteren. *probeert dapper te zijn, maar natuurlijk mislukt het en slaat haar stem over*
@Hayden; En dat was wat te veel gevraagt? *Vergeet even haar angst en kijkt hem wat kwaad aan*
@Doce; *kijkt haar geïrriteerd aan.* Nee |
|
| |
Sayuri .
PROFILEReal Name : Dayna Posts : 621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - AirKlas: Master LaurentPartner: Your smile is shining gold. But the way you speak, feels so cold
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:04 | |
| . . . *Kent niemand hier * |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:06 | |
| @Kanda: *knuffelt nog even stevig voordat ze hem loslaat en met haar vingers over de tatoeage gaat* Je weet niet of het echt je einde wordt. *zeer zacht gefluisterd gemompel*
@Sayuri: Heey (: Ik ben Romance en wie ben jij?
|
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:07 | |
| @Doce: Wat knáp, ze snapt dat ze het toneelstukje van lief en verleidelijk meisje niet hoeft vol te houden omdat het geen zin heeft.. *trotse stem*
@Checkers: Het zou kunnen hoor...Je opeten... Ik zou je in het donker aanvallen... 's Nachts als je alleen bent. *stem wordt zachter en dreigender* In stukjes snijden met een vlijmscherp mes... Koken, zo met al het andere vlees... En dan schotel ik je beschermheilige hier een heerlijk bordje eten voor... *koele glimlach, serieus gezicht, alsof hij het echt overweegt* Ja, het kán wel... |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:08 | |
| @Ro: Laten we het hopen. De uiteinden komen al over de helft van mijn rug... |
|
| |
Doce .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:10 | |
| //Finbar .. Oh.. nou.. //Checkers Ohn, okay *mierzoete glimlach* Dan vind je het vast niet erg als ik hem van je weg steel. //Dominic Hoe bedoel je? *behoudt de zogenaamd zoete glimlach* Mijn moeder heeft me altijd geleerd mensen te behandelen naar wat ze toekomt. Dat doe ik nu ook gewoon bij jou. |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:12 | |
| @Doce; Het is niet erg. Ik ben eraan gewend. Hoe heet jij eigenlijk- Als ik dat mag vragen. *bloost bij de laatste zin die hij opschrijft* |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di nov 06 2012, 21:14 | |
| @Doce: Moet ik het écht uitleggen, terwijl we allebei weten wat ik bedoel? Kom op, je mag het ook gewoon toegeven, ik zal je geheimpje heus niet aan anderen verklappen... Of anders mag je gaan klagen bij de geliefde hoofdmeester... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|