|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 21:58 | |
| @Kanda: *duwt hem tegen de grond* You deserved that. En ik ga niet eerder van je af tot je besluit niet te moorden. |
|
| |
Victoire
PROFILEReal Name : Marit Posts : 88
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 21:59 | |
| Vic: Ja, ik praat liever eerst met iemand voordat ik bepaal of ik haar interessant vind. |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:01 | |
| //Kanda *trekt der wenkbrauw op als het beest voor 'schattig' wordt uitgemaakt* You sick in the head, boy? *fronst als hij vervolgens neer gekickt wordt*
//Alan *geïrriteerde blik* Ey, little girl, leave us. ja, ze ziet Alan aan als meisje, laat der o3o
//Dante *haalt even der schouders op* Veel succes met praten dan *loopt naar de andere kant van de kamer* *gaat op een stoel zitten, slaat der benen over elkaar en kijkt hem met een nog steeds uitdagende grijns aan* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:02 | |
| @Vic: Zware medicatie...
@Alan: Hai hai, oyaji. *Staat toch op en dat gaat nog best makkelijk omdat Alan zo licht is* I'll go away. *loopt richting de uitgang* Comming with me? *Loopt de kamer uit*
(Trusten mensjes) |
|
| |
Victoire
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:04 | |
| Vic: *lacht zachtjes terwijl hij zijn hoofd schudt* En zo wordt je met de seconde interessanter. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:05 | |
| @Vic: Heeey, ik ben een jongen D: *ziet dan het enge beest* IEEEEH, WAT IS DAT?
@Kanda: Mission failed, baKanda. *steekt plagerig zijn tong uit* And no. I'm staying here for a little while. Bye. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:05 | |
| |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:08 | |
| //Kanda *kijkt hem met een kleine frons na* pyscho *zachte fluistering*
//Dante *plaats der hand onder der kin* Ohn? Wat een verrassing *sarcastische stem* *tilt dan der hand op en wenkt hem met een vinger* Kom hier, dat praat beter eerst zelf weg lopen en dan eisen dat hij naar haar toe komt, .. typical Vic
//Alan *draait weer met de pols en de geest verdwijnt terug in der lichaam* Één van mijn schatjes. Lesley heet ze. *bekijkt hem even van top tot teen* En je lijkt niet op een jongen. |
|
| |
Victoire
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:11 | |
| Vic: *trekt kort een wenkbrauw op* Nee. Daarvoor ben je dus nog net niet interessant genoeg.
Ik wil zo graag op der topic reageren, maar ik heb het te druk met lezen.. |
|
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:13 | |
| //Dante *plaatst haar hand op de stoelleuning en leunt iets naar voren, negeert de lichte inkijk die ze daardoor krijgt* En hoe kan ik interessanter worden? *nog steeds een kleine grijns en felle ogen*
ik kan hem voor je reserveren? als je dat wilt?
Laatst aangepast door Vic op zo nov 04 2012, 22:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:13 | |
| @Lightning: Honeeey <3 *hugs*
@Vic: *terrified door dat beest* Hoezo niet? D: Wat is er zo vrouwelijk aan me? |
|
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:15 | |
| //Alan *loopt op hem af en pakt zijn kin vast* Je gezicht. *laat zijn kin weer los en plaatst haar handen tegen zijn borstkas* Geen boobs, ok, ik geloof je. *geeft vervolgens een kus op zijn wang* Kan je me vergeven? *spottende grijns die haar vraag een stuk minder vriendelijk maakt* volgens mij is Vic gewoon langer dan Alan :'] |
|
| |
Victoire
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:16 | |
| Vic: *probeert zich niet af te laten leiden, wat aardig lukt* Dat zal je zelf moeten bedenken.
Ja, prima. Dan kan ik morgen reageren |
|
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:23 | |
| //Dante *maakt een zogenaamd nadenkend geluidje* Hoe heet je eigenlijk? |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:24 | |
| @Vic: *knippert* Vrouwelijk gezicht dus... Meh. *wordt dan bevoeld op zijn borstkas* Zie je? Ik ben geen meisje c: *krijgt dan een kus op de wang, bloost licht* Ehm... Ja, tuurlijk, waarom niet? c: Was haar vraag sarcastisch bedoeld? (Dat zeker xD) |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:27 | |
| *Loopt kamer in, kijkt om zich heen, gat in de zitzak zitten* |
|
| |
Victoire
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:29 | |
| Vic: *kijkt haar even zwijgzaam aan* Dante.. Ik neem aan dat ik nu ook naar jouw naam moet vragen? |
|
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:33 | |
| //Alan *grijnst nog lichtelijk* Je bent zo schattig en dank je voor vergiffenis *draait een pluk van zijn haar om der vinger en drukt er een kus op* Waarom vroeg die jongen van net trouwens of je met hem mee ging? *laat zijn haar weer los*
//Light *bekijkt hem vluchtig, maar besluit hem voor nu links te laten liggen*
//Dante though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil *fluistert zachtjes* *lacht daarna om zijn vraag* Nee, ik heb het niet zo op beleefde gebruiken. *recht haar rug weer en kijkt de andere kant op* |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:35 | |
| *Ziet Vic naar hem kijken, draait naar haar toe*
"Ben ik niet interessant genoeg?" *trekt überpuppyface* |
|
| |
Victoire
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:38 | |
| Vic: *knikt* *negeert haar verder en kijkt de kamer door* |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:39 | |
| *komt binnen met een bebloede hand* Damned... *veegt deel van het bloed af aan zijn broek en kijkt de kamer eens rond* @Dante: Evening... *small smile* @Light: *ziet Light's face en grinnikt* Hé, waarom kijk je nooit zo naar mij.. D:?! *poket hem* @Vic: *korte stare, thinks: she might very well be crazy...* |
|
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:41 | |
| //Light Ohn? Wil je me aandacht dan? *leunt naar hem toe, inkijk ftw, en pakt zijn kin vast* Had dat eerder gezegd *streelt langs zijn kaaklijn*
//Dante *geïrriteerd als ie niks meer zegt, maar laat het niet merken*
//Dominic *bekijkt hem vluchtig, ziet het bloed en grijnst kort* |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:42 | |
| *was op de vensterbank in slaap gevallen*
Dominic: *kijkt hem slaperig aan* He. Volgens mij heb je me wakker gemaakt. *ziet zijn hand en loopt naar hem toe* *pakt de hand op en bekijkt hem goed* Ik heb toch niet in mijn slaap met kopjes gesmeten? |
|
| |
Light .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:43 | |
| @Dominic: "Whut?.. je wi zo aangekeken worden?! Ik kijk je vele liever zo aan." *Trekt zo'n veel te overdreven hoofd die iedereen trekt als je de emotie 'verliefd' moet uitbeelden voor drama of whatelse*
@Vic: "Gehe, je aandacht.. Nee.. maar ik houd er niet van als mensen naar me kijken en wegkijken zonder iets te zeggen," *slaat hand weg van z;n kaak* "Oh, en dit is overbodig" *trekt haar shirt tot haar kin* "Ik hou niet zo van rollende vleesbollen" |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 22:45 | |
| @Vic: Hmm. Something wrong, new girl...? *cold smile*
@Cat: Oh, en dat nog wel zonder iets tegen je te zeggen... *grinnikt* Nee, het was iets anders deze keer. *haalt schouders op en sluit hand* Goed geslapen?
@Light: *pinches cheeks* You're weird.. *grinnikt* En... wat moest ze van je? *innocent smile* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|