PortalIndex✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP HpD5Uwn✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shiro
.
.
Shiro

✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP UTL8oxA PROFILEPosts : 145
✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: {L i g h t} magic
Klas: {F o u r t h} Grade
Partner: You can stand under my umbrella~ ✽

✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP Empty
BerichtOnderwerp: ✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP   ✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP Icon_minitimezo nov 04 2012, 20:29

✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP Isanayashiro

Here I am, a rabbit-hearted boy
{ G E N E R A L }

N a m e ;; Isana Yashiro
N i c k n a m e ;; Shiro
M e a n i n g ;; Isana = Strong-willed, Yashiro = White
A g e ;; 16 years old
G e n d e r ;; Male
D a t e o f b i r t h ;; 02/05/1996
P l a c e o f b i r t h ;; Nova
M a g i c ;; Light magic
A n i m a l f o r m ;; A white hamster
S e x u a l O r i ë n t a t i o n ;; Bi-sexual

{ T H E O U T S I D E }

E y e s ;; Shiro heeft grote ronde ogen met altijd wel ondeugende glinsteringen erin. Ze zijn honingkleurig met een oranje-ige tint erin, neigen op sommige momenten meer naar oranje of lichtgeel, wat puur aan het weer ligt.
H a i r ;; Zijn haar is koppig, net zoals hemzelf. Het zit vaak wel netjes maar de punten krullen altijd naar buiten. Hij krijgt ze niet naar beneden, wat hij ook doet. Zijn haar is wit van kleur, wat puur natuurlijk is bij hem omdat hij als albino is geboren. Zijn naam slaat ook prima op zijn uiterlijk.
S k i n & B o d y ;; Zijn huid is net zoals het bij een albino hoort ook helemaal wit. Hij heeft geen oneffenheden op zijn huid, maar het verbrandt wel heel snel door de gevoeligheid jegens zonlicht. Zijn lichaamsbouw is klein, smal en fragiel. Hij is 1,70, heeft bijna geen spieren en dus weinig kracht, maar hij heeft wel zijn lenigheid en snelheid. En dat is handig voor het wegrennen. Ook is ie heel licht, weegt maar 52 kg.
C l o t h i n g ;; Het liefst draagt Shiro makkelijk zittende maar toch trendy kleding. Hij houdt van kleur, daarom zie je hem vrijwel nooit in alleen maar één kleur.
A c c e s s o i r e s ;; Shiro heeft vaak een rode papieren paraplu bij zich om het zonlicht van zich weg te houden maar draagt dat ding eigenlijk altijd wel met zich mee, uit gewoonte. Hij heeft ook vaak een klein katje op zijn schouder, die Neko heet.

{ T H E I N S I D E }

C a r e f r e e ;; Shiro is een zorgeloos persoon. Hij is een soort van levensgenieter, probeert overal het beste van te maken en zijn leven te leven zoals hij dat wilt. Hij is een individu die de quote ''Hakuna Matata'' hoog probeert te houden. Hij maakt zich geen zorgen over de dood, hoewel hij soms wel doodsbang kan overkomen.
P l a y f u l ;; Hij houdt van spelletjes. Ja, spelletjes. Maar geen foute spelletjes, eerder spelletjes als verstoppertje of dergelijke. Hij is een speels persoon, vindt het leuk om mensen in de maling te nemen en neemt vaak ook het risico om mensen te irriteren, met als resultaat dat hij vaak in de problemen komt.
O p t i m i s t i c ;; Shiro is een ware optimist, zoals het hoort bij een Novaan. Hij probeert altijd positief te blijven, is er vaak wel zeker van dat iets goed komt. Hij is absoluut niet negatief ingesteld en weet vaak wel dat dingen goed zullen komen. Zo niet, dan zorgt hij ervoor dat ze goed komen, ook al ziet het er hopeloos uit.

N a ï e v e ;; Hij is een beetje... heel erg naïef. Hij kan het nooit inschatten wanneer iemand iets meent of iemands iets van plan is. Hij denkt dat alle mensen goed zijn en wilt iedereen het liefst te vriend houden, ook al is dat bij sommige personen niet heel slim. Daarom gelooft hij je vaak ook wel wanneer je iets zegt, hoewel er ook wel momenten zijn dat hij je wantrouwt, maar die zijn maar zelden.
C l u m s y ;; Shiro is vast en zeker wel één van de klunzigste personen op aarde. En dan op alle gebieden. Hij struikelt heel vaak over dingen, gooit dingen zo om zonder dat hij dat wil, kan totaal niet koken en heeft zoveel klunzigheden dat het niet gek meer is als je hem ergens op de grond zirt liggen of hij per ongeluk op zijn duim slaat met een hamer. Hij is niet de handigste, dat zeker.
S c a r e d y - c a t ;; De dapperste is Shiro ook niet bepaald. Hij is een angsthaas. Je krijgt hem heel gemakkelijk bang. Bedreig hem een keer en is al bang en begint te smeken om vergiffenis of dergelijke. Daarnaast rent hij ook veel weg. Hij slaat altijd aan het rennen als hij zich bedreigd of angstig voelt, wilt altijd het liefst uit de buurt van die ene enge persoon blijven die hem nog wel eens de kop kan kosten. En je kunt het dreigement best als grapje gebruiken maar dat merkt hij niet door zijn naïeviteit, dus dan is ie binnen de kortste keren wel weg, denkend dat hij écht bedreigd wordt.

{ T H E P A S T }

{Once upon a time, somebody ran, somebody ran away saying "Fast as I can!"}
Eigenlijk, nu ik er zo over nadenk, was mijn verleden zo slecht nog niet. En dan bedoel ik dat ik er half niet zo dramatisch over had moeten doen als ik gedaan had. Mijn moeder, Nana Takane, was een gelukkige vrouw and 23, had net haar eigen bedrijfje, namelijk een schattig klein bakkerijtje in het hart van de hoofdstad van Nova. Ze had erg veel klanten en was altijd druk bezig met brood bakken en dergelijke. Op een dag in de bakkerij ontmoette ze mijn vader, Isaac Yashiro. Hij was iemand uit de lagere stand, werkte in een steenkoolfabriek en woonde in een van de buitenwijken. Het was bijna liefde op het eerste gezicht tussen hen. En zodoende gingen ze daten, kregen ze een relatie, gingen ze trouwen en toen kwam ik, Isa(ac)(Na)na Yashiro. Ik werd geboren als een albino en ook al hadden ze me Isana genoemd, ze noemden me gewoon Shiro omdat ik zo wit was. De naam Shiro gebruik ik nog steeds, gewoon omdat ik vind dat het beter bij mij past. Maar goed, terug naar mijn verleden.
Ik was een gelukkig kindje. Mijn ouders waren gelukkig, dus was ik dat ook. Ik werd uitstekend opgevoed, mijn vadet ging meehelpen in mijn moeders bakkerij en alles draaide om bloemetjes en bijtjes. Het was een fijn leventje.
Toen ik op de basisschool kwam, werd ik echter gepest om mijn witte uiterlijk. Ze noemden me spook, renden van.me weg, deden alsof ze hun handen door me heen konden steken en lachtten me gewoonweg uit. Dat was niet leuk, echt niet. En dat was niet de enige reden om me te pesten. Ik was heel klunzig en heb vaak genoeg dingen kapot gemaakt. Ze noemden me ook kluns en allerlei andere termen die je als puber niet zo erg opvat maar die je als kleuter wel pijn doen. Ik kwam regelmatig thuis met het idee dat ik niet meer naar school wou en wou de volgende ochtend ook niet gaan. Ik was bang om weer gepest te worden maar ik vertelde het mijn ouders niet want ja, kinderen noemen elkaar nou graag "klikspaan" en ik wou niet nog een term waarmee ze me konden pesten. Ik werd anders gezegd dus doodsbang voor ze. Niet alleen omdat ze me pestten maar omdat ik toen nog steeds heel klein was en zij al best lang waren. Ze waren een gevaar in mijn ogen.

Once upon a time, somebody ran, somebody ran away saying ''Fast as I can!''
✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP Isanayashiroo

EN TOEN WERD IK LUI.
WIP. DERP.
Terug naar boven Ga naar beneden

✽ I s a n a Y a s h i r o ✽ WIP

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Light Magicians-