|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... do jan 28 2010, 19:26 | |
|
Laatst aangepast door Evi op za dec 31 2011, 11:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rango .
PROFILEReal Name : - Posts : 259 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Partners are getting in the way
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... do jan 28 2010, 19:41 | |
| Sorax keek even naar de lucht en daarna naar Evi en hoorde haar vraag. "Hmmm...ik heb inderdaad een oogje op iemand..." zei hij en keek haar aan. Hij bracht zijn mond naar haar oor. "Op jou..." zei hij en glimlachte. Hij gaf haar een kusje op haar wang en sloot zijn ogen voor kort. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... do jan 28 2010, 21:10 | |
|
Laatst aangepast door Evi op za dec 31 2011, 11:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rango .
PROFILEReal Name : - Posts : 259 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Partners are getting in the way
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... do jan 28 2010, 21:15 | |
| Sorax keek haar aan. "Nee ik sta hier een grapje te maken zeker..." zei hij op een toon alsof hij een beetje geirriteerd was. Maar dat was nep. Hij keek haar aan. "Dat is jou gevoel...dat voel ik niet...." zei hij en keek haar aan. Hij glimlachte en streelde een lok achter haar oren en hield zijn ogen op haar gericht. Ineens schoot het buideltje open en schoot Chronos naar buiten. ZIE JE WEL....IK ZEI HET JE.... zei hij met een lachende toon. Chronos keek even naar Evi en daarna naar Sorax. Hij vloog even de lucht in en bleef daar hangen. Sorax rolde even met zijn ogen en keek naar Evi. "Niet op letten..." zei hij met een lach en gaf haar een kusje. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... do jan 28 2010, 21:28 | |
|
Laatst aangepast door Evi op za dec 31 2011, 11:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rango .
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... vr jan 29 2010, 12:51 | |
| Sorax keek even naar Chronos die in de lucht zich dood zat te lachen. Hij glimlachte. "Ik wil hem wel eens zien als hij een soortgelijke vind van zichzelf..." zei hij tegen Evi. Hij glimlachte en streelde haar wang even. Hij gaf haar nog een kusje en omarmde haar toen. Hij hield van haar en dat zou zo blijven. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... vr jan 29 2010, 17:07 | |
|
Laatst aangepast door Evi op za dec 31 2011, 11:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rango .
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... do feb 11 2010, 14:08 | |
| Sorax grinnikte om de woorden van Evi. "Ach dat komt nog wel..." zei hij. "En dan lach ik hem uit." zei hij vastberaden. Hij legde zijn hand op haar wang en gaf haar nog een zoen. Hij ging dichter bij haar staan en drukte zich tegen haar aan. Hij sloot zijn ogen en genoot volop. Chronos zat bovenin en had de woorden van Sorax gehoord. Hij grinnikte. Hij zou nooit verliefd worden dat wist hij zeker. Het bolletje licht vloog rondjes om Sorax en Evi en grinnikte nogmaals. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... do feb 18 2010, 08:47 | |
|
Laatst aangepast door Evi op za dec 31 2011, 11:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rango .
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... do feb 18 2010, 16:58 | |
| Sorax glimlachte. "Ik denk het niet. Het is iets dat onze familie heeft..." zei hij. Hij bracht zijn mond dichter bij haar oor. "Omdat hij dan veel erger dan mij is..." fluisterde hij in haar oor en grinnikte. Hij omhelsde haar en drukte haar tegen zich aan. Wat voelde hij zich goed in haar buurt. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Op verkenning uit..... | |
| |
|
| |
|