|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Miotas
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 352 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ωσσ∂Klas: -Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 12 2012, 21:57 | |
| Te veel maar als je een hele nieuwe wereld creëert met personages, krijg je er ook veel bij. En veel banden. Ik mis bijvoorbeeld nu echt Elias nu ik weer met Eve speel. En Villiyan en Marder waren te geweldig samen; broer en zus. Zo kan ik nog wel even door gaan xD Moet ik serieus al mijn personages opschrijven (namen?) doe het zo. - oh what the hell, I just do it:
nieuwe rijk: Blauw/Joshua || Esmerelda || Jayel || Angel || Noise || Ekster/Aeron || Dawn || Villiyan || Marder || Eve || Noella || Noru || Uil/Elisia || Visselyan || Alcor hele grote liefde voor hem || Alicia || Bowi || Elias || Shuu || Muis || Duivel/Pierre || Soh || Nomad || Maria || Johnson || James || leeuw en slang: Raion || Isei || Kishée || Miotas || Skai || Erethon || Luthrien || Zilverhaar/Schaduw || Seira || Jonathan || Mecurio || Fredrick || Nanyr || Yoär || and many more maar niet zo heel belangrijk || slang en leeuw: Reina || Estel || Fyschia lol, die is serieus onzijdig || Setrike || Cheyenne || True || Julian || Tark || Yu || Vladimir || Alexandrje || Felicio || Eye || other: Vic/Noah || Zahn || Uchota || Dieb || Braire || Odio || Doce || Ethan || Aiden || Makeyla || Lost || Razor || KLyon || en volgens mij vergeet ik er stiekem alsnog heel veel En ja ik heb ze allemaal in mn hoofd uitgewerkt en je kan echt alles over elke naam vragen, haha xD
|
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 09:57 | |
| Meh D: Ik ben harstikke ziek/misselijk/zielig. Nietleuk. Ik had nota bene zin in school. |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 15:04 | |
| NOOR HEEFT EEN VRIJE DAG. En wat doen we met dit heerlijke dagje? Fcking natuurkunde maken. Stomme vent ._. Ik heb betere dingen te doen D: |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 17:36 | |
| Grrr.. Practica is super leuk, maar dan moeten die begeleiders niet 20 minuten te laat komen en precies op tijd stoppen zodat je net niet het laatste deel van de opdracht daar kan doen. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 17:40 | |
| - Eve schreef:
- Te veel maar als je een hele nieuwe wereld creëert met personages, krijg je er ook veel bij.
En veel banden. Ik mis bijvoorbeeld nu echt Elias nu ik weer met Eve speel. En Villiyan en Marder waren te geweldig samen; broer en zus. Zo kan ik nog wel even door gaan xD Moet ik serieus al mijn personages opschrijven (namen?) doe het zo.
- oh what the hell, I just do it:
nieuwe rijk: Blauw/Joshua || Esmerelda || Jayel || Angel || Noise || Ekster/Aeron || Dawn || Villiyan || Marder || Eve || Noella || Noru || Uil/Elisia || Visselyan || Alcor hele grote liefde voor hem || Alicia || Bowi || Elias || Shuu || Muis || Duivel/Pierre || Soh || Nomad || Maria || Johnson || James || leeuw en slang: Raion || Isei || Kishée || Miotas || Skai || Erethon || Luthrien || Zilverhaar/Schaduw || Seira || Jonathan || Mecurio || Fredrick || Nanyr || Yoär || and many more maar niet zo heel belangrijk || slang en leeuw: Reina || Estel || Fyschia lol, die is serieus onzijdig || Setrike || Cheyenne || True || Julian || Tark || Yu || Vladimir || Alexandrje || Felicio || Eye || other: Vic/Noah || Zahn || Uchota || Dieb || Braire || Odio || Doce || Ethan || Aiden || Makeyla || Lost || Razor || KLyon || en volgens mij vergeet ik er stiekem alsnog heel veel En ja ik heb ze allemaal in mn hoofd uitgewerkt en je kan echt alles over elke naam vragen, haha xD
Whooooot o.o |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 17:46 | |
| Vandaag 2de stagedag gehad in Artis. Nog steeds super leuke stage ^^ Ik heb geholpen een groene leguaan te vervoeren naar de quarantaine zaal, het verblijf van de zeilagamen heringricht, en schildpaddenstront opgeruimd. Ook heb ik een krokodil geaaid en gevoerd. *Voelt zich stoer* |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 17:53 | |
| - Jake schreef:
- Vandaag 2de stagedag gehad in Artis. Nog steeds super leuke stage ^^
Ik heb geholpen een groene leguaan te vervoeren naar de quarantaine zaal, het verblijf van de zeilagamen heringricht, en schildpaddenstront opgeruimd. Ook heb ik een krokodil geaaid en gevoerd. *Voelt zich stoer* SCHILDPADDEN!!! |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 17:54 | |
| Ik heb de hele week geen klop te doen voor school |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 18:40 | |
| ... okee nu 3 uur aan de CARAMELLDANSEN... feeling: again.. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 19:34 | |
| Zal ik een setjesshop openen? |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 19:41 | |
| Lalalalalalah~ Ik ben helemaal hoteldebotel op Lee Pace nu. STOP. BEING. SO. DARN. ADORABLE. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 19:46 | |
| *zoekt in de kasten, zoekt op de grond, zoekt in alle vergeten hoekjes* NOOO... weet iemand waar mijn inspiratie naar toe is gevlucht?? |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 20:14 | |
| Misschien heeft de kerstman of de paashaas het gestolen |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 20:26 | |
| YES beeldverslag zit in elkaar. Dat is echt een ongelooflijk grote tijdlijn geworden xD |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 20:29 | |
| - Lune schreef:
- Misschien heeft de kerstman of de paashaas het gestolen
Dat zou kunnen... Ik stuur meteen een brief naar de kerstman! C: Als het goed is ben ik dit jaar heel lief geweest. |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 20:29 | |
| @Romance, goed plan ;D soms haat ik het internaat echt :/ Orrtjes zijn hier verboden, dus nu moet ik stiekem anime series kijken omdat mijn pc anders geen geluid produceerd... but, als ze me snappen, dan heb ik een preek van de directeur én is het bye bye oortjes |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 21:20 | |
| Nessie : Gebruik dan een hoofdtelefoon XD |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 21:21 | |
| ik denk dat ik dan een groter probleem ga krijgen O.O |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 13 2012, 21:22 | |
| ma ze zeiden geen oortjes dus...technisch gezien kom op msn jij stout trollemensje |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 14 2012, 13:37 | |
| Meh T^T
senario schrijven en nog een film over een spreekwoord proberen te maken >.<"
|
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 14 2012, 14:33 | |
| k haat video tech, kheb totaal geen inspi voor da scenario k bedoel... wat moet ik met een banaan in mijn verhaal? -.-' |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 14 2012, 14:45 | |
| Ik ken het gevoel. Maar ineens kreeg ik wel inspi xD Mijn hoofdfiguur wordt in een banaan veranderd en opgegeten. THE END |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 14 2012, 14:50 | |
| omg XD ik wilde eerst de ochtend van een random mensje... maar er zit niet echt een verhaal in dus ik weet niet of dat wel goed is -.- |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 14 2012, 14:53 | |
| Neem iets sadistisch dat is inspi opwekkend ^^ Bv. een blond 16 jarig meisje eet een banaan, steekt de weg over en wordt plat gereden. Er is een ijsinwekkende schreeuw. En dan komt er een oud dametje in een rode jas die haar hond aan het uitlaten was en nog iets met een slaapkamer xD |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 14 2012, 14:55 | |
| omg rani XD geniaal! maar waar moet ik met die slaapkamer blijven er is altijd 1 woord teveel |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|