|
|
Auteur | Bericht |
---|
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 15:51 | |
| @Akito, ik wil niet op gras lijken >.< maar misschien dat ik eerst met plakaatverf kijk wat het mooiste is, dat gaat toch makkelijk uit het haar... |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 16:26 | |
| Oke, nu ben ik dus echt helemaal klaar met mijn oog.. Word er knetter gek van |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:23 | |
| Meh, hello people. Me totaal geen tijd in het weekend ofzo, hoe is dat mogelijk? |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:25 | |
| Veel bezoek. Dat heb ik dus >.> |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:27 | |
| Mweeeeh. Ik moet zometeen eten bij de buren. Geen zin in + mijn kleding wil niet meewerken D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:29 | |
| Hm hm, o.a.
Maar ik rijd gewoon te veel en te lang paard. lol Ik moet hier dus nog antwoorden, blugh.
En en ik heb ook nooit zin om ergens anders te eten in het weekend behalve bij mcdonalds.. ^^' |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:31 | |
| Ik normaal wel, maar die kinderen zijn irritant en ik ben de oudste daar en dan zit ik met de volwassenen want "iPod luisteren is onbeleefd" en ik heb geen zin in volwassenen. Tenzij ze willen filosoferen, maar niemand wil ooit met mij filosoferen *is net zo irritant als Socrates* dus ik zit me daar te vervelen. Plus ik wil gewoon gamen D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:44 | |
| Haha, dat kan ook nog. Hrm, lastig.. Dan maar je ouders lief aankijken dat ze vroeg naar huis gaan. Of zeggen dat je je niet lekker voelt op een gegeven moment en dan lekker gaan gamen. Of... het gewoon uitzitten xD Oh, wat voor games speel je? =] |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:46 | |
| - Night schreef:
- Haha, dat kan ook nog. Hrm, lastig.. Dan maar je ouders lief aankijken dat ze vroeg naar huis gaan. Of zeggen dat je je niet lekker voelt op een gegeven moment en dan lekker gaan gamen.
Of... het gewoon uitzitten xD
Oh, wat voor games speel je? =] ATM Bastion, Alice Madness Returns, Fable the Lost Chapters, AC 1 & nog wat andere DS-games waaronder Soulsilver. Maar ik heb nog wel wat meer wat ik wil spelen. EN ER IS EEN PLAATJE WAT ME HEEL SAD MAAKT. Moet ik er maar niet een heel verhaal omheen verzinnen D: Het is niet eens een mooi plaatje. Het maakt me gewoon sad. |
|
| |
Shiro .
PROFILEPosts : 145 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {L i g h t} magicKlas: {F o u r t h} GradePartner: You can stand under my umbrella~ ✽
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:48 | |
| Ik moet serieus een keer met Shiro's chara sheet verder gaan xD En nog al mijn posts inhalen. HET ZIJN ER TEVEEL ADFWGFSFASGGAAG OTL ;___; |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:49 | |
| Ik moet posten, maar ik ga een oneshot schrijven~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:50 | |
| Wieeh, ik heb ook soulsilver geloof ik. Dus je speelt voornamelijk op de ds? :] Ik speel meer op xbox360 <3 Maar vind de ds en playstation ook leuk~ Ugh ik game veels te veel. Meer dan sociaal gezien goed voor me is in ieder geval. xD Nu maak je me natuurlijk heel nieuwsgierig naar dat plaatje >_< Duss I wanna see |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:52 | |
| - Night schreef:
- Wieeh, ik heb ook soulsilver geloof ik. Dus je speelt voornamelijk op de ds? :]
Ik speel meer op xbox360 <3 Maar vind de ds en playstation ook leuk~ Ugh ik game veels te veel. Meer dan sociaal gezien goed voor me is in ieder geval. xD
Nu maak je me natuurlijk heel nieuwsgierig naar dat plaatje >_< Duss I wanna see Klik :3Really, het zou me niet sad moeten maken maar dat doet het wel Misschien helpt het als je weet dat Hungary = Lesaiah & Turkey = Ferost From my point of view~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 17:55 | |
| oeh.. het is wel een heel mooi plaatje overigens. En hoewel ik er waarschijnlijk niet even sad van word als jou, vind ik het wel een emotioneel plaatje :3 Nice~ En weet je wat ook heel nice is? Jou Os van Finbar. <3 The flowers zijn echt awesome |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 18:00 | |
| Ah, danku <3 Flowers zijn idd awesome. Plus, het verbergt zijn mond en dat is stiekem een diepere boodschap. Ik houd van diepe boodschappen <3 |
|
| |
Shiro .
PROFILEPosts : 145 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {L i g h t} magicKlas: {F o u r t h} GradePartner: You can stand under my umbrella~ ✽
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 18:03 | |
| |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 18:04 | |
| Awyeah, hattrick gescoord bij voetbal Feels so awesome, vooral omdat ik normaal gesproken verdediger ben x] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 10 2012, 18:06 | |
| Ah yesh. Nu je het zegt. >_< Grr ik ben veels te sloom soms. :']
Maar maar dat maakt het nog mooier~ Brr eten. Tomatensoep. T_T |
|
| |
Master Miotas
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 352 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ωσσ∂Klas: -Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 11 2012, 09:28 | |
| Dus nu wil ik ergens een doos vandaan halen, die mooi in richten met gordijntjes en lichtjes en dan er in gaan wonen en er nooit meer uit komen. Lijkt me het beste plan ooit c: |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 11 2012, 11:00 | |
| - Guinevere schreef:
- Dus nu wil ik ergens een doos vandaan halen, die mooi in richten met gordijntjes en lichtjes en dan er in gaan wonen en er nooit meer uit komen. Lijkt me het beste plan ooit c:
Mag ik je buur worden? |
|
| |
Master Miotas
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 352 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ωσσ∂Klas: -Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 11 2012, 12:44 | |
| Oooh, lijkt me gezellig c: Welke kleur ga jij je doos verven? Ik ga denk ik voor classy zwart. |
|
| |
Zhan .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: No, I do not love.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 11 2012, 12:54 | |
| Well, WC is dicht voor de komende paar uur vanwege een verandering in de Lay-Out. Dus ik kom jullie eventjes vervelen :'] In ieder geval totdat ik weer door ga met mijn huiswerk xD |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 11 2012, 13:41 | |
| |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 11 2012, 13:41 | |
| |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 11 2012, 13:42 | |
| normaal zou ik moeten beginnen aan mijn huiswerk... maar ik heb er geen zin in -.- |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|