|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 08:13 | |
| Hmn ik moet vandaag maar even naar de praxis I guess zodat ik even wat dingen kan kopen voor mijn product en ik moet ook nog even langs de hema of zoiets voor mijn beeldverslag. |
|
| |
Doce .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 496 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: dαrĸKlas: master SavadorPartner: ɪ ωᴀɴɴᴀ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ sʜᴇʟʟs ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴄᴜᴛ ᴍʏ ᴛᴏᴇs. ɪ ᴀᴍ ᴛɪʀᴇᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇsᴄᴏʀᴛ, ɪ ᴀᴍ sɪᴄᴋ ᴏғ ʜɪɢʜs ᴀɴᴅ ʟᴏωs.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 08:15 | |
| Ik haat mijn wekker *smijt uit raam* mij zomaar wakker maken op het leukste moment in mijn droom. En hoe is het leven hier? Gisteren was ik laat uit en uit eten met de klas, dus kon helemaal niet online komen |
|
| |
Natsu .
PROFILEReal Name : M'non Posts : 105 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: Did you just say something?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 08:22 | |
| Die wekker lijkt me nog beter dan waar ik mee ben wakker geworden ._. Een of ander geluid buiten dat plots kwam en nog steeds klinkt. Al een uur..... It's kinda scary... |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 08:26 | |
| Ello SanNi~ Ik ben vandaag vrij en dat maakt mij blij, want dan kan ik even wat dingen kopen voor schoolopdrachten. |
|
| |
Natsu .
PROFILEReal Name : M'non Posts : 105 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: Did you just say something?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 08:28 | |
| Oke, nu weet ik wat dat geluid is ._. De fabriek bij ons in de buurt is ontploft :s |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 09:06 | |
| Haha, fcking genius Noor xD
I am fiiine c: Hoewel ik zo een proefwerk geschiedenis heb. Hopelijk doe ik 'm goed. Ik heb er wel mooi vier uur lang voor geleerd >U |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 09:14 | |
| Ik kan op commando tranen in mijn ogen krijgen, huilen weet ik niet meer.. KOMT ALLEMAAL GOED.
Ik heb geen geschiedenis meer =w= Heb kunst algemeen, dat komt op ongeveer hetzelfde neer. Meh, I dont care, vind het allebei saai o3o But good luck, het komt allemaal wel goed heur ~ |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 10:26 | |
| Hai Noor. Hoest?
Anyway, ik moet 's ochtends niet creatief doen. Mijn slang-meisje-draak faalt en ik moet hem presenteren met Nl. Héérlijk. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 12:08 | |
| Hai Judith. Hoestdrank ja. Ik word geloof ik toch verkouden o3o Anyway; ik heb het lekker druk, heerlijk. Ach, dat krijg je ervan als je eindelijk besluit om voor alles eens braaf je huiswerk te maken. Het enige wat ik in mijn vrije tijd mocht doen was Austin and Ally kijken, maar nu moet ik wachten tot de 11de want dan komt de nieuwe ep pas uit :c Dus dan ga ik maar weer eens posten vandaag als ik de tijd heb n_n |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 12:28 | |
| Ohjoy, posts van Noor <3 Maar mooi dat het goed gaat. Huiswerk maken.. Zozo, braverik. Ik moet zometeen tabelletjes maken :3 |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 12:43 | |
| hey, ik heb ook Alice maar je mag haar verwijderen ^^ ik had namelijk geen inspiratie meer met haar |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 13:02 | |
| Okee Proefwerk engels net gehad... Nee je mag in de tussnetijd geen contact hebben met mensen die het proefwerk nog niet gemaakt hebben.. maar jullie mogen wel voor je vrije tijd op het ineternet... SERIOUS?! |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 14:11 | |
| Aha zeer logisch. Even anderhalf uurtje naar school, dan mijn studiootje maar even opruimen en dan eens kijken of ik Ro de Spam in durf te sturen. Oh.. en er vloog er net een straaljager over. (zeer interessant uiteraard) |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 14:22 | |
| Ik weet niet of je Ro in de spam wil sturen... hte mag best.. er zit een koppel samen knus te zijn en Light word straal genegeerd.. :'( |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 14:24 | |
| een koppel? hé *.* en jij hugde dominicje dus ze liet je maar doen xd |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 15:01 | |
| Het is niet dat ik de stamp zozeer hoef, vind dat ik er al genoeg heb verdiend. Maar ik vind het eerlijk gezegd best teleurstellend om te zien dat Saf al niet eens meer als grote villain wordt gezien, terwijl hij like.. de hele school en al heeft overgenomen en het in alles gewoon algemeen bekend is dat hij het wel is ._. Serieus. Ik begrijp dit niet. Heb ik hem te lief gemaakt ofzo? What happened here. Fff.. ik krijg soms echt neigingen voor een ragequit met heel SSA om bepaalde redenen.
En bah, denk je dat het goed gaat met je broertje, krijg je te horen dat hij nu al vier jaar lang gepest wordt door een of andere zielige meidengroep. Heeft hij al die jaren verzwegen, echt sneu. Die jongen doet geen vlieg kwaad. Hoe depri hij erbij loopt - is gewoon pijnlijk om te zien. Mentor doet er natuurlijk niets aan, zoals meestal ¬¬ Ja, ik ben geïrriteerd; sorry voor mijn gezeur. Het gaat gewoon niet zo mieters allemaal op het moment. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 15:21 | |
| Ik geef hier wel even mijn eerlijke mening over: Ja, Safke is wel echt een villain, anders had ie Rhine niet in de kelder opgesloten of van Norwood een slang gemaakt, maar het is de wijze waarop je met hem schrijft(je schrijft bijvoorbeeld best vaak over zijn verleden en over hoe mensen hem niet begrijpen en shizzle). Dan denk je toch wel van ''Ahw, niemand mag hem. Dat is zielig :c'' of ''Hij heeft zoveel moeten doorstaan! Arme Saf :c'' Zijn verleden is ook gewoon zielig en everything. Ik denk dat het daardoor komt, want mensen associëren zieligheid vaak niet met evil zijn. Dan denken ze vaak van ''Ah, hij is zielig. Maar ook evil. Maar hij heeft redenen om evil te zijn, dus zo evil is ie stiekem niet.''
Maar daar kun je niks aan doen want er moet nou eenmaal íéts in de post staan en het is ook zo stereotypicaal om de hele tijd te schrijven over dat mensen dood moeten en ze het liefst verbrand moeten worden etc. Niet alleen stereotypicaal maar ook wel vervelend. Want de hele tijd schrijven dat iemand de hele wereld wilt uitmoorden... Dat verveelt D: Net zoals wanneer je constant maar schrijft over depressiviteit en problemen. Dat verveelt ook. (daarom ben ik overgegaan naar het schrijven over random dingen, bijvoorbeeld over hoe rood de appel wel niet is)
Kort gezegd komt het denk ik door zijn verleden. Ik weet het niet zeker. Ik vind Safke nog altijd wel een villain.
En awh, wat sneu D: Hopelijk komt het nog goed. Bij mentoren werkt schreeuwen altijd. Dan pas vatten ze de ernst van iets op. |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 15:39 | |
| Saf is gewoon een Scar-type en met hem had ik al medelijden. 'k sluit me verder bij Ruuz aan~ |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 16:08 | |
| Is Finbar soms afgeleid uit de heksenkind-trilogie? |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 16:18 | |
| - Dhaeni schreef:
- Is Finbar soms afgeleid uit de heksenkind-trilogie?
Eh, nee. Heb de boeken wel gelezen, maar Finbar is de naam van een dude uit een film die we met Engels keken, over de revolutie in Ierland |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 16:28 | |
| Aaah... Oké. |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 16:31 | |
| Ohja. Spoiler; HEDIED~ Maar iedereen ging dood in die film. Ik vond hem grappig. |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 16:57 | |
| Yeay, weer een over een geweldig onderwerp bij godsdienst gesproken --'
|
|
| |
Dhaeni .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 08 2012, 17:32 | |
| Ik lag dubbel bij Titanic. Als ik niet aan het schelden was op de hoofdpersoontjes dan. Het is té romantisch... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|