|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 03 2012, 22:42 | |
| Ik heb haar even opgezocht en er zijn maar een paar plaatjes waar ze er als een normaal persoon uit ziet, maar die zijn dan ook wel gelijk erg mooi.
Zoals je wel merkt ben ik het actiefst met Cat. Dat karakter is in mijn hoofd ook helemaal uitgewerkt en ik heb de helft niet eens in haar voorsteltopic geschreven. Iets wat ik nodig moet uitbreiden. Ik zorg er eerst even voor dat haar topics weer van start gaan en dan laat ik iets weten. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 00:08 | |
| I know c: & in 2014 komt er een Maleficent-film *fanboy'd* - Spoiler:
Die poster ziet er nep uit, I know. Maar er is ook nog geen officiële versie van, geloof ik.Maarja. Ik kan geen aanvraag plaatsen, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als dat ik een topic open bij de accountmark voor een partner. En dat is niet de bedoeling ofcourse. En als het er al van komt, heb ik graag dat ik oneshots kan schrijven met die persoon en stuff en we dat kunnen toepassen in de RPG. En Maleficent-karakter moet goed uitgewerkt worden, dat ook. Wel een beetje pro maken c: Herp. Maar ik merk dat ik nu al veel eisen stel als het hierop aankomt. 't Zou gewoon zonde zijn als het allemaal vast zou lopen, zoals wel vaker voorgekomen is met verhaallijnen die ik persoonlijk liever afgewerkt had =| En dat is goed hur~ Dan stuur ik u spoedig wel een PB ofzo c: |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 01:04 | |
| TEEEEH, ik weer met mijn obsessies. - xD:
|
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 02:33 | |
| DAT MOMENT DAT JE TWIJFELT TUSSEN SIGS /tableflip |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 09:10 | |
| Meh stressie O_ô zometeen eerste lesje met labradoretje in een nieuwe klas T^T en iedereen is zo oud daar |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 11:44 | |
| Hello. Happiest Girl on Earth here. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 11:51 | |
| En toen was mijn moeder gisteren gemeen, want ze wilde me niet schminken. En dus kon ik niet als Jigsaw. |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 11:58 | |
| |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 12:08 | |
| Mhmm.. later vandaag in de trein maar eens antwoordjes op de topics gaan schrijven. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 13:31 | |
| Dat moment waarop je moeder begint te zingen en maar niet stopt.
Ugh. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 13:34 | |
| Aahw, I know how you feel Mijn moeder zit op zo'n koor dus zingt ze allemaal van die HALLELUJAAH-liedjes... Al bij het ontbijt |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 13:41 | |
| Mijn moeder zingt vreselijke turkse liedjes DX EN HET IS VALS. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 14:03 | |
| Mijn moeder is er bijna niet dus gelukkig blijft haar gezang mij bespaard Maar sadly.. houd mijn vader dus van zingen |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 14:14 | |
| Mijn vader zingt mee met Adele. En hij haalt de hoge noten ook nog.. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 14:14 | |
| Haha mijn vader zingt altijd mee met Guus Meeuwis en Nick en Simon, als hij zingt Dus dat is ook niet bepaald fijn. Maar dat gebeurt gelukkig niet zo vaak :'] Ach, zelf kan ik ook niet echt goed zingen, maar ik doe het toch xD |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 14:22 | |
| Muffins!!!!! Ze staan in de oven en nu moet ik de rest van het beslag met heeeeeel veel pijn in mijn hart opmaken. *smikkelt* |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 14:25 | |
| Is het vaag van mezelf dat ik heimwee-ig doe wat mijn oude couples betreft ;w; ?... Geloof ik had ik er maar twee op SSA, denk ik... MAAR IK MIS DE DERPYNESS.
Ik mis mijn baby's. |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 14:28 | |
| - Master David schreef:
- Is het vaag van mezelf dat ik heimwee-ig doe wat mijn oude couples betreft ;w; ?...
Geloof ik had ik er maar twee op SSA, denk ik... MAAR IK MIS DE DERPYNESS.
Ik mis mijn baby's. Ik snap het helemaal, al zit ik niet lang genoeg op SSA om couples te hebben gehad. Wie bedoel je? |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 14:35 | |
| Nou, ik heb vooral heimwee naar de derpyness. En dan bedoel ik voornamelijk van een héél falend couple waar ik de dude in speelde. Mis mijn Ace. Hij was zo heerlijk emo en derp. En zijn vriendin was... Nou, ze was best dom XD
Maar ik mis Roxas en Kijito ook. En Noah en Alois. Alois was awesome om te RPG'en <3 Roxas was best ook wel drama, maar hij was zo schattig samen met Kijito. En Noah en Alois... Ik hou van trollen =w=... En zo kan ik nog wel heel lang doorgaan.
Alejandro is niet schattig. HNNNGGG. Verdorie. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 15:18 | |
| Nooooo~ Ik kan geen photoshop cs6 meer gebruiken. Proefversie is verlopen D: |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 15:25 | |
| Torrentjes zijn overal de oplossing voor ^^
anywayz...meeh moet een boek voor donderdag uit mijn hoofd leren voor evolutie >> ik moet ook nog eens mijn stagevragen gaan maken en ARGH ik heb het zooo druk T_T
|
|
| |
Avarice .
PROFILEPosts : 668 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master AlvaroPartner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 15:27 | |
| - Master David schreef:
- Nou, ik heb vooral heimwee naar de derpyness.
En dan bedoel ik voornamelijk van een héél falend couple waar ik de dude in speelde. Mis mijn Ace. Hij was zo heerlijk emo en derp. En zijn vriendin was... Nou, ze was best dom XD
Maar ik mis Roxas en Kijito ook. En Noah en Alois. Alois was awesome om te RPG'en <3 Roxas was best ook wel drama, maar hij was zo schattig samen met Kijito. En Noah en Alois... Ik hou van trollen =w=... En zo kan ik nog wel heel lang doorgaan.
Alejandro is niet schattig. HNNNGGG. Verdorie. *aait* Aahw, arme jij. IkRPGnognietlangenoegomkoppelstemissen. Mainly omdat ik er nog nooit een heb gehad. |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 15:28 | |
| - Jake schreef:
- Torrentjes zijn overal de oplossing voor ^^
anywayz...meeh moet een boek voor donderdag uit mijn hoofd leren voor evolutie >> ik moet ook nog eens mijn stagevragen gaan maken en ARGH ik heb het zooo druk T_T
Ja dat is waar maar ik snap nooit dat download gedoe. XD |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 15:34 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 04 2012, 15:47 | |
| Ik moet topics openen met Braire en Dieb Dus wie wilt en ten tweede moet ik echt even met Soh posten bij Flaffje. Inspiratie waar zijt gij? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|