|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 20:04 | |
| Sorry Zoe, maar ik ben alleen thuis, Dat means dat ik chips ga open rukken en dat ik The Avengers ga kijken en meepraten, dus posten komt morgen. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 20:09 | |
| |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 21:06 | |
| Ik heb the Avengers nog nooit gezien maar ik wil 'm zooooooooooo graag zien... Ugh. Tumblr heeft me een soort van fan gemaakt. Dat kan, een film niet zien maar wel Tumblr hebben en dan toch fan worden. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 21:08 | |
| Ik zit nu bij de scene dat Loki iemands oogbal eruit trekt. Love it! En dan gaat hij nu de menigte toespreken. +Gepost. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 21:17 | |
| Oeh. Flavje gaat schrikken en het ontkennen |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 21:18 | |
| D'aawh ''Does mother know, you where's her drapes?'' |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 21:35 | |
| Ik zit met een zak snoepjes van Halloween aan de computer ~ Nomnomnom |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 21:46 | |
| Eerste twee uur vrij |
|
| |
Dhaeni .
PROFILEReal Name : Iris Posts : 330 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Love, another word for Suicide
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 21:51 | |
| Verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeling
En dit is best spammig.
Wow, wacht. Ik moet nog twee postjes maken...
Weg verveeeeeeeeeeeeeeeeling. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 21:53 | |
| *Grijnst breed* Goede morgen, Iris XD |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 21:57 | |
| |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 01 2012, 23:19 | |
| MEEEH D: Geen concentratie meer, heb een vergadering van anderhalf uur er op zitten, een kasboekje bijgehouden wat een uur duurde, en nu busy met huiswerk.. MEEH D: En toen belde mn vriend.. weg concentratie! |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 09:40 | |
| Meh. Niet lief. Ik ging een functie maken in php, alleen die werd me te lang dus ging ik op internet zoeken of er ook een andere code voor bestond en die vond ik toen. Na een uur experimenteren werkte het eindelijk, alleen kreeg ik nog niet exact wat ik moest hebben. Toen vroeg ik het dus aan mijn docent en hij was van: Dat heb je van internet. En toen was ik van: NUH D: *verontwaardigd* Informatica is een van de weinige vakken waarvoor ik motivatie heb en dan beschuldigd men me van afkijken op internet :c... |
|
| |
Dhaeni .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 14:38 | |
| De ironie van Light die een dark magician is... En dat valt me nu pas op. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 16:03 | |
| |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 17:42 | |
| Gehe, Een beetje ironie in je karakter is leukk.. |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 17:43 | |
| Ik ben dus pas nét thuis |
|
| |
Flynn
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: nonePartner: You´re my little star now
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 18:18 | |
| Aww *hug* Meh, alleen thuis met mijn zus, dat wordt oorlog |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 18:19 | |
| het was zo donker eh D:
Ahw ja dat herken ik ahahah! |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 18:20 | |
| Mijn broer is van de scooter afgevallen. Een of ander ding om zijn nek omdat zijn arm een beetje kapot is -> weet de details daarvan nog niet. Zijn broek is een beetje kapot etc.
Is het ergens erg dat ik er in het begin om moest lachen ;} ? |
|
| |
Light .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 18:21 | |
| @David: Nee we nemen het je niet kwalijk |
|
| |
Flynn
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: nonePartner: You´re my little star now
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 18:24 | |
| @Noor: Nee, ik zou waarschijnlijk op de grond hebben gelegen van het lachen als iemand van mijn familie zo zou binnen komen om daarna misschien bezorgt te doen (a) |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 18:43 | |
| Zijn duim is uit de kom of zo. En nu heeft hij gips. Stiekem wil ik dat hij roze krijgt, omdat al het andere op is. Dat zou geweldig zijn =w= DAN TEKEN IK ER EEN UNICORN OP ;D |
|
| |
Nariko .
PROFILEReal Name : - Posts : 375 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud & LightKlas: Miss AbigailPartner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 18:46 | |
| Die Date die ik morgen had? Nou die jongen spreek ik elke avond op facebook, en ik zei I like you, en toen zei hij I like u to, en toen voelde we ons allebij ongemakkelijk SO HE LOVES ME |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 02 2012, 18:50 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|