|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 12:48 | |
| *Kijkt op.* Wat krijgen we..vrouwe lesaiah?! |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 12:49 | |
| @Alan: *komt binnen stappen met een zwarte broek en een soort gelijk shirt zoals Alan aan heeft maar dan in een veel grotere maat* Yo, moyashi.
@Erza: Kijk gewoon zelf in de kast. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| @Les: Oh, dat is niet erg volwassen zeg, zo dreigen... Al bent U natuurlijk pas 20... *beleefde lach*
@Alan: Damn, is het vandaag een pyjamaparty ofzo?
@Lightning: Koud? Daar kan ik wel wat aan doen hoor... *grin* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| @Les: Oh, bedoelt U dat stomme lied ''I've got a hangover, whoaaaah''?
@Lightning: Oh, even kijken hoor~ *trekt een lange trui uit de kast, die eigenlijk van Kanda is but he doesn't care* Hieroo~ *geeft haar de trui*
@Dominic: Stiekem wel? c:
@Kanda: Hii, baKanda.
Laatst aangepast door Alan op zo nov 04 2012, 12:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 12:50 | |
| Alan : Arme jongen toch, misschien moet je eens een overdosis slaappillen nemen, dat werkt *smirk* erza : Hello dear *kijkt enigsinns verbaasd naar Les* Een bejaarde met een kater...Ook iets dat je niet iedere dag ziet *smirk* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 12:52 | |
| @Rhine: NEE D; Geen. Slaappillen. Ik heb medicamenten afgezworen! Het enige wat ik nog toelaat is ontsmettingsmiddel. *trauma aan het lab* |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| @Alan: Ah, ok... En waarom heeft niemand mij een uitnodiging verstuurt dan?! *fake beledigde-sad face*
@Rhine: Pas maar op, ze is nu al behoorlijk geïrriteerd... *grinnikt* |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| @Jake; Wat? *kijkt hem nogal geïrriteerd aan* Zie je niet dat ik bezig ben?
@Dominic; Precies. Ik mag doen wat ik wil, want ik ben volwassen. Jij daarentegen houd nu je mond of ik doe je iets aan. Hoofdpijn staat gelijk aan een vreselijk humeur.
@Alan; Precies. Zeg, heb je misschien enig idee of er iets te eten is hier?
@Rhine; *smijt uit het niets een gigantische doorn op haar af* Bek houden. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Kanda: *draaid met ogen* ik ben niet zoals jou Kanda, ik weet wanneer ik beleefd moet zijn
Dominic: achzo? *trekt wenkbrauw op* leuke gedachten heb je *schud grijnzend met hoofd*
Alan: bedankt |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 12:55 | |
| @Lightning: Waarom denk je altijd het slechtste van me... D: Ik wilde je alleen mn vest aanbieden. *schijnheilige smile* Of je knuffelen, dat helpt ook *grin*
@Les: Ah, en U kan de hoofdpijn niet met natuurlijke middeltjes wegnemen? Dat is misschien slimmer dan iedere irritatiefactor proberen te elimineren. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 12:56 | |
| @Alan: *Kijkt even naar de pyjamabroek* Waarom heb je je pyjama nog aan?
@Erza: You don't need them for my closet.
@Rhine: Wil je hem daar niet aan laten terug denken? |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 12:58 | |
| @Dominic: ! Sawry, Dominic! Je mag er nog steeds bij komen, als je een pyjama aan doet c: @Les: *wijst naar de keuken* Hoewel er alleen maar cornflakes, melk en augurken over zijn. @Lightning: Geen dank <3 @Kanda: Ik kom net uit bed rollen. Daarom. *nomt cornflakes* |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 12:59 | |
| @Dominic; Oh, dat is slim. *sarcasm* Denk je echt dat ik daar nog niet aan had gedacht? Nee, dat kan niet. Want daarvoor is concentratie nodig en voor concentratie moet ik nadenken en dat gaat niet want mijn hoofd barst uit elkaar.
@Alan; Dankjewel, maar ik heb toch liever iets anders. Ik zoek zometeen wel iets. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:00 | |
| Dominic: *grin* ik zei ook niet dat ik aan de vieze gedachten zat te denken mister charming *grin*
Kanda: *sight* vanaf het niet van mij is vraag ik het eerst, dus wen er maar aan |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:01 | |
| Alan : *herinnert zich ineens iets* Ow...Sorry juist ja geen pillen...Euhm een kop warme melk en een bed time story?
Do : Ja, en je punt is?
Les : *zet een stapje opzij zodat ze niet doorspiest wordt* Oe het spijt me hoor grandma *gniffel*
Kanda : het spijt me het was eruit voor ik het wist. |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:03 | |
| @Les: Dus je hebt wel de concentratie om je bedreigingen uit te voeren en niet om je plantentrucjes te gebruiken? Strange. Beterschap, Vrouwe.. *Beleefde glimlach*
@Alan: Hmm, nu hoeft het al niet meer, ik had m'n coolste pyjama, maar die zit in de was nu T^T Vergeet me de volgende keer niet... *sadness xD*
@Lightning: Ah, ok. Dan zitten we op dezelfde lijn. *hugt haar* See, just a normal friendly hug.. *grin*
@Rhine: Gewoon een waarschuwing. Maar ik geloof niet dat jij je daar veel van aantrekt. *grinnikt geamuseerd* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:05 | |
| @Alan: Trek dan op z'n minst iets degelijks aan. Je komt langs de kast als je vanaf je bed naar buiten loopt.
@Erza: Fine. Do what you want. *monotone*
@Rhine: Don't worry. I was the one who made it worse... |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:08 | |
| Do : *klapt geamuseerd in ahar handen* Wow, je begint me te kennen *smirk*
Kanda : Het zal wel goed komen *meelevend lachje* |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:08 | |
| @Dominic; Heb jij ooit geprobeerd om je op elke afzonderlijke cel te focussen als je hoofdpijn hebt? Nee dus. Een plant is veel makkelijker dan een mens, weet je.
@Rhine; With your face I'd be really careful who and what I made fun of, y'know. |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:09 | |
| dominic: *grin* *sluit even kort haar ogen* je bent wel warm *grin* *kruipt in zijn jas*
Kanda: *sight* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:10 | |
| *komt binnen sjokken met sigaret in zijn mond en Stella op zijn rug* Hi ya'all ~ *grote grijns* |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:12 | |
| @Rhine: ... Nooit aan gedacht D: Ik sport altijd heel veel en lang zodat ik helemaal uitgeput ben, zodat ik daarna kan slapen. Hmm, ik ga het vanavond proberen.
@Dominic: Oke, sawry Dom T^T *hugs*
@Kanda: Dude, ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen. Je denkt echt niet meer aan omkleden als je zo moe bent. Dat kun jij niet begrijpen. *gooit lege pak cornflakes weg, gaat ineengekruld in een fauteuil zitten met Tim als zijn knuffel*
@Odio: Hii Oddie c: |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:14 | |
| @Rhine: Ach, mensenkennis hé... *spottende lach*
@Les: Hmm, ik geloof U meteen, hoor. Met al uw járen en járen van ervaring weet U vast perfect hoe plantjes werken. Mensen zijn alleen maar gedoe *grinnikt*
@Lightning: Of course. Iedere normale persoon heeft gewoon warm bloed hoor. *wrijft haar over haar rug voor warmte*
@Odio: Nice guitar. *knikt hem toe*
@Alan: *aait hem over zijn witte haartjes* Het is ok, kleintje. You are forgiven. *friendly smile* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:16 | |
| Dominic: owke dat is waar *griin* schaakmat
Odio: *stapt naar hem toe en neemt zijn sigaret af* roken is ongezond *grin* *neemt er zelf een trekje van maar laat eht dan op de grond vallen* heel ongezond, wil je vroeg sterven? *grin* |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: IC Spam~ zo nov 04 2012, 13:17 | |
| @Lightning: *glijdt over haar rug en voelt dat haar kleding zo stuk is* En hoe kwam je ook alweer aan die scheuren in je kleren? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|