|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 21:47 | |
| @Ro: *sigh* Fine. *doet waaier weer in en legt die op zijn schoot* Ik probeer alleen iets anders. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 21:55 | |
| @Kanda: Maar het staat je wel goed.(:
|
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 22:00 | |
| @Ro: *kijkt op de klok* It's time. I need to go... *staat op* Ik ga vanavond uit. I really need a good drink. *buigt voorover en geeft een kusje op haar voorhoofd* I'll see you around. *loopt de kamer uit*
(Trusten darling) |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 22:13 | |
| @Kanda: Good luck sweetie.(: Ik zie je wel weer. *zwaait hem na* |
|
| |
Rango .
PROFILEReal Name : - Posts : 259 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Partners are getting in the way
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 22:29 | |
| *komt binnengestormd goed hijgend en duwt zich tegen de muur terwijl een menigte van meisjes langs het gebouw heen rent*
Hijg....pfff...huf.....mensenkinderen......ik zeg nooit meer dat mijn ouders een bieb...hijg...hebben...
*kijkt op*
Hee roo! Wat een toeval. Hehe. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 22:57 | |
| *komt weer binnen, nog in zijn Halloween outfit (wel met blauwe ogen)* Hellooo~ Ah, dat was een epic feest~ *ploft vermoeid op de grond* |
|
| |
Rango .
PROFILEReal Name : - Posts : 259 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Partners are getting in the way
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:00 | |
| NOOO, ik heb het halloween feest gemist. Staat je leuk, die oortjes, Alan |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:05 | |
| @Grey: Jammer dat je het gemist hebt, ja. Het was heel leuk~ c: Maar laat ik je nu maar niet jaloers maken door er veel over te praten. *grinnikt* En dankje, Grey~ *smile* Ze vielen de hele tijd af maar het was het waard~ |
|
| |
Rango .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:09 | |
| Pfff. ik heb een gezellig avondje op de bank met Romance gelegen. Ik mag niet klagen :3
Geen dank joh :3 |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:11 | |
| Ach, dat is ook gezellig~ *smiles* Trouwens, wat waren die rondrennende gestoorde meiden over de gang? ;o Is er iets interessants aan de hand of zo? |
|
| |
Rango .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:24 | |
| Meh, ik vertelde ze iets over mezelf. Dat mijn ouders een bibliotheek hadden en iets over dat ik zo af en toe een poetisch moment had. Ze begonnen ineens aan met te hangen. Een mompelde iets met meer diepgang dan mening ander jongen. Ik wist me los te krijgen. Maar de groep rende nog steeds achter me aan. Gelukkig zagen ze me hier niet binnen vluchten. Mensenkinderen, ik heb een hekel aan dat meisjes aan mij hangen. Alleen Romance mag dat, die heeft er toestemming voor. En, vertel, hoe staat het tussen jou en....yuu, was het? |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:28 | |
| *was diep verzonken* Wacht wat?? Welke meisjes hingen rond je heen??
*geeft geen kus tot antwoord* |
|
| |
Rango .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:30 | |
| *kijkt op wanneer Romance reageert* De groep die net voorbij rende. Het was alles behalve prettig kan ik je zeggen. *wijst met duim naar de raam maar loopt al snel naar Ro toe en omhelst haar* Dit is vele malen prettiger kan ik je vertellen |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:35 | |
| *lacht* Meisjes houden van gevoelige intelligente jongens. En als ze er ook nog goed uitzien, heb je ze al neer. Hoewel dat lang niet bij elk meisje is maar bij de meesten wel. Ik zou Kanda trouwens maar niet Yuu noemen. Dat vind ie vreselijk Ehm, tja. Het gaat... Ik weet het niet. Het is raar. Ik heb een hekel aan die gast maar aan de andere kant voel ik wat voor hem. Dat is echt vreemd. Normaal haat of hou je alleen van iemand. Ik doe het allebei. Ik kan hem niet uitstaan, wil hem het liefst uit een raam gooien, maar ik geef aan de andere kant ook veel om hem. *zucht diep* En ik weet al dat hij van me houdt, maar ik zit zelf nog in de knoop, zeker met alle huidige gebeurtenissen. *zucht opnieuw* Om depressief van te worden. |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:36 | |
| *kust slechts op zijn wang* Je bent soms ook gewoon te eerlijk. Waar is dat tijdslot wanneer je het nodig hebt?? *knuffelt* |
|
| |
Rango .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:43 | |
| Ro: Pardon mevroi, dat tijdslot is er niet meer en daarom kan ik zo lekker met je knuffelen. Anders had ik dat nooit gedaan. En daarbij, ik geef om jou, en enkel om jou. Een paar overly attached grils gaan mij dus niet van de wijs brengen, schat..*kust zachtjes haar mond*
Alan: Kop op, als hij echt iets voor je voelt zal het vroeger of later wel gaan spelen. *legt hand op schouder* Komt allemaal goed, heb vertrouwen in jezelf ^^ |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:47 | |
| @Grey: Maar hij is het probleem niet. Dat ben ik. Ik weet al dat hij van me houdt, dat zegt ie ook openlijk. Maar om de een of andere reden, krijg ik de woorden "ik hou van jou" niet over mijn lippen. Het voelt te... ik weet het niet, onnatuurlijk? Onwennig? Meh. Ik hoop dat het goed komt. *grijpt kussen, drukt het tegen zich aan en valt in slaap*
(Ik ga slapen, byee xx) |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do nov 01 2012, 23:57 | |
| Maar je was ontzettend schattig met dat tijdslot ook al weet ik hoe vervelend het was. *kust hem terug* Je hebt me overtuigd mister. *trekt hem dichter tegen haar aan* Je hebt geen idee hoe erg ik je mis als je weg bent. |
|
| |
Rango .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr nov 02 2012, 00:03 | |
| Oh, maar dat weet ik wel, want ik ga hetzelfde door met jou. *kruipt dichter tegen haar aan valt daarna rustig in slaap tegen Romance aan*
Ik ga maar eens pitten. Terusten |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr nov 02 2012, 00:22 | |
| *glimlach en trekt een deken over hen heen voordat ze ook in slaap valt*
Slaap lekker schatten. |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr nov 02 2012, 08:30 | |
| *loopt de kamer in met een hoofd dat zegt: Ik ga dus niet de les in! * |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr nov 02 2012, 15:46 | |
| *Komt binnen in de zelfde komono als de vorige avond en houd zijn waaier voor zijn gezicht* - *Gaat op zijn knieën op de grond zitten maar je kunt niet zijn dat hij een man is...:
(Denk Alan even uit het plaatje XD) |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr nov 02 2012, 16:03 | |
| *komt casually naar binnen* Hi Kanda. *loopt stug door naar een tafel, pakt zijn boek* Doei Kanda. *verdwijnt weer uit de kamer*
(Meh, droogheid~) |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr nov 02 2012, 16:07 | |
| @Alan: Moya- *Alan is al weer verdwenen* Che. |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ vr nov 02 2012, 17:33 | |
| *wordt wakker in de armen van Grey die nog steeds slaapt*
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|