|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 20:57 | |
| @Kanda: *kijkt hem met grote ogen aan en rilt eventjes* Tis gewoon.. ik ik vind het leuker zo. *kijkt hem verontschuldigend aan* Kanda.. gomenasai.
@Romance: *verstijft wanneer ze hem een kusje op zijn voorhoofd geeft en word zo rood als een boei* En.. en hij heeft wel gelijk, hij heeft het me al laten zien namelijk. Ik ben gewoon een kluns. *kijkt even sad, maar glimlacht al snel weer vrolijk* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 20:59 | |
| Minwoo: hhmm weet het niet meer *wrijft vermoeid over eigen voorhoofd* de laatste tijd vergeet ik nogal dingen sorry als het jij echt niet was
Ro: je hoeft er ook niks aan te doen *grin* het is gewoon jammer |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:00 | |
| @MinWoo: *grinnikt* Schattig Als jij alles wat Kanda je vertelt in een keer snapt dan ben je een genie van een ander niveau. *glimlacht* En je bent gen kluns echt niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:07 | |
| @anderemeisje:*bright smile* Geeft niets, ik heb het voor je onthouden. *knikt knikt* En ik weet zeker dat ik u niet heb wakker gemaakt. *kijkt haar vastbesloten aan en steekt dan zijn hand uit* MinWoo leuk je te ontmoeten. *cute smile*
@Ro: *friemelt even aan zijn mouw* Nou, eigenlijk zijn er maar weinig dingen die ik in een keer begrijp! Maar ik vertrouw er op dat met hard werk en passie alles te overwinnen valt. *grin* Althans daar geloof ik in. *insecure smile* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:08 | |
| @MinWoo: Is het niet. Draag volgende keer een éénlaags. Die zijn simpeler dan de tweelaags die jij aan hebt. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:12 | |
| @MinWoo: *glimlach* Dat is wel de beste instelling. C:
*gaat op de bank liggen* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:16 | |
| @Ro: *legt een deken over haar heen* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:18 | |
| @Kanda: Dank je lieverd, maar ik mag nog niet in slaap vallen. *glimlach maar sluit toch ogen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:22 | |
| @Kanda: *nods* Ik zal er aan denken, Kanda. *kijkt hem even vrolijk aan en hugged hem dan heel onverwacht even kort* O-oh uh.. dankje! *cute smile*
@Ro: Ja toch? *grin en volgt haar naar de bank* moe? |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:24 | |
| @MinWoo: Ik ben een beetje moe, maar ik heb gewoon last van mijn rug dus daarom wil ik even liggen. (: |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:27 | |
| @Ro: Laat je lichaam dan rusten. Ik ga zelf ook. Ik moet nu ook rusten... *geeft een kusje op haar wang* See you later *loopt richting de uitgang*
@MinWoo: *klopt hem even op zijn rug* Hai hai. Just take care of her. *winkt naar Ro* Ik ga. *Loopt de kamer uit* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:28 | |
| @Ro: *knikt* Aah ok. *denkt even na* Zal ik je masseren ? *happy smile* Ik zweer je dat ik daar geen prutser in ben. *grin*
@Kanda: *nods* Hai! *cute smile en laat hem los* Bai bai, Kanda~ Oyasumi! *smile* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:31 | |
| @Kanda: *grinnikt* Ja papa Yuu. Zie je snel. C:
@MinWoo: Ach waarom ook niet. (: *draait zich om en valt na enige tijd massage in slaap*
Moet zo uitstappen van de trein en dan lekker naar huisje en naar bedje. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:33 | |
| @Ro: *happy smile en loopt naar haar toe om haar vervolgens te masseren* Goed zo? *kijkt haar afwachtend aan* Ro? Ro? Ro!~ *hoort dan haar zware ademhaling* Blijkbaar heeft het gewerkt. *trekt de deken verder over haar heen* Slaap lekker Ro-chan~ *whispers* |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:37 | |
| - MinWoo schreef:
- @Cat: *ziet cat naar binnen wandelen, staat op en sluipt zachtjes naar haar toe om vervolgens gehurkt voor haar op de grond te gaan zitten* Klinkt nice. *cute smile*
*kijkt even op en glimlacht* Bedankt *speelt rustig verder* |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:38 | |
| *loopt binnen met een dienblad* Ello~ Ik heb koffie en warme chocolademelk. Wie wilt? Ik dacht het is koud dus dat verdiend wel wat lekker warms. *smile* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:41 | |
| *komt binnen lopen* *pakt een mok van Flaffje zijn dienblad af* *ploft neer op een stoel en bekijkt even wie er binnen zijn* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:42 | |
| @Cat: *schud zijn hoofd en luisterd met gesloten ogen verder* zo.. rustgevend en inspirerend. Geeft me het gevoel alsof ik nu naar de piano moet rennen. *grimast*
@Blondguy:*hoort het woord chocolade vallen en draait zijn hoofd abrupt om, stormt zijn kant op en kiest de kop waar het meeste in lijkt te zitten. Kijkt hem even aan, word roord en knikt even kort* Uh-h dank u! *grist eentje van het dienblad en begint er langzaam uit te slurpen* |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:42 | |
| Bedankt Flavio. *ander stemmetje* Oh ja graag gedaan jongeman.
MinWoo, *grijnst* Graag gedaan hoor. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:46 | |
| //Flavio *merkt zijn gepraat op* *trekt even een wenkbrauw op* *houdt dan zijn kop om hoog* Thanks, mate.
*kijkt weer nutteloos om zich heen* *zet de kop op de grond en steekt een sigaret op* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:46 | |
| @Blond guy: *knikt* U.. lijkt ouder als de rest bent u een leraar hier? *cute smile en neemt een slok, om zijn tong te verbranden.* Auwwtch *grijpt zijn tong tussen twee vingers* |
|
| |
Master Flavio
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:49 | |
| Dieb, *beschaafd knikje*
MinWoo, Ik ben een stagiaire. Flavio. Aangenaam. Light Magic stagiaire. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:50 | |
| MinWoo: *stopt met spelen* Speel je piano?
Flavio: *pakt een mok chocolademelk en gaat weer zitten* *mompelt* Bedankt
SanNi, je mag Dieb niet zo damn sexy maken en hem tegelijkertijd asexueel houden. Dat kan gewoon niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:52 | |
| //Flavio *knikt kort terug* .. Dieb is zo awkward met sociaal contact xD
//Cat *bekijkt der kort* *vindt dat ze lijkt op de Kapiteins dochter* *bestudeert der even* hij is niet aseksueel D: hij is gewoon.. awkward en niet snel verleidt |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ wo okt 31 2012, 21:54 | |
| Dieb: *voelt zich bekeken* *kijkt hem over de rand van haar mok met opgetrokken wenkbrauw aan* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|