|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gab .
PROFILEReal Name : buns Posts : 292 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: fire and darkKlas: Partner: its just a stupid fantasie. its al in your head
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:18 | |
| hades
Minwoo: *grin* Roken is inderdaad slecht voor me *sight* maar zolang ik er niet aan verslaafd geraak vind ik het niet erg.
Erza *komt binne* he Ro *verstijft bij Kanda en Romance* *grin* nevermind*stapt grijnzend achteruit en botst tegen Minwoo op * oeps sorry *grin* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:20 | |
| @Kanda: Ro, als je nu terugwijkt dan ben je een lafaard. *haalt glimlachend met een hand de haar bij zijn nek weg en gaat daar vederlicht met de vingertoppen over zijn huid* Dan weet je wat de consequentie is.
@Erza: Heey (: Sorry, ben even bezig. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:23 | |
| @Ro: I don't care. *houd zijn ogen even gesloten en bij het openen zijn zijn irissen helemaal zwart* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:24 | |
| Ro: doe maar op je gemakjes *grin* |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:25 | |
| MinWoo: *staart hem even aan* A new kid, uh?
(Hades heeft Cat genegeerd) |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:26 | |
| @Kanda: *zucht* Kanda, kun je het de volgende keer zeggen zodra je die zwarte pil hebt gehad. Dus hierdoor was je geïrriteerd. *aait zachtjes zijn hoofd*
@Erza: Thanks honey. Op een of andere manier voelt dat zo comforting. *sarcasme* |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:28 | |
| Hades
cat: mijn persoonlijkheid *grijns word breder* *staat juist niet tegen haar* vertel eens Cat wat is er mis met mijn persoonlijkheid, wie weet is de jouwe gewoon die in de weg staat *legt hand juist niet tegen haar wang* hhmm ik ben het bijna zeker
Erza
Ro: *grin* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:31 | |
| @Ro: *Kust en bijt haar nek en laat een zuigzoen achter* I really don't care. *Realisatie, springt meteen weg en gaat aan de andere kant van de bank zitten in futus houding* L-Leave. Before I hurt you... *Houd zich stevig vast* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:33 | |
| @Ro: *glimlacht breed* Dankje! *knikt dan lichtjes* Daar ben ik het stiekem zelf ook wel mee eens *sweet smile en volgt dan even het tafereel met Kanda* dus.. is hij je vriendje? *legt zijn hoofd even schuin, zijn grote puppy ogen geinterreseerd op haar gericht en bloost dan weer* jou naam past dus ook wel bij jou *cute smile*
@Kanda: *kijkt hem iets verrast aan* eh? *glimlacht dan weer breder* Hm, ik denk dat het woord baka wel bij me past ja. *cute grin, ziet hem dan weg lopen en vraagt zich af wat hij verkeerd heeft gedaan, glimlacht weer wanneer hij terug naar binnen gelopen komt* oh? *kijkt van het kopje naar Kanda en weer terug* A-arigato Kanda. *huge smile, voordat hij begint met een slokje er van nemen, om vervolgens zijn tong te verbranden* Aya! *grijpt zijn tong vast met een hand en kijkt Kanda verontschuldigend aan* Jij bwent Japfans opvevoeit? *kijkt hem nieuwsgierig aan, terwijl hij z'n tong nog steeds vasthoud*
@Hades: *knikt voorzichtig* Ik denk het, heb eigenlijk nooit iemand close gehad die rookte. *cute smile* Niet verslaafd raken, ne? *cute smile, while blushing*
@Cat: *voelt haar staren en word lichtjes rood* zit er iets op me gezicht of yukata? U-um hallo. *careful smile*
@Lightning: *voelt iemand tegen zich opbotsen en kijkt verschrokken op, voordat zijn ogen groot worden en hij ook een pasje achteruit zet, schud zijn hoofd snel* Geeft niets, niets gebeurd toch? *cute grin* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:34 | |
| @Kanda: Kanda! *legt hand tegen haar nek* *ziet Kanda in de futus houding en zucht* I can't leave you, especially not like that. *gaat achter hem zitten en houdt hem zo stevig tegen haar aan* Breathe sweetie breathe
@MinWoo: Nee, dat is hij niet. Hij heeft medicatie en daardoor gedraagt hij zich nu zo. *moeilijk gezicht vanwege bezorgdheid om Kanda* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:37 | |
| @Mw: No. Maar ik ga niets zeggen over de negen jaar van mijn leven als moordenaar.
@Ro: *Duwt haar van zich af en gaat staan* No, Romance. *Loopt naar de kast en sluit zichzelf op door Mugen aan de klinken aan de binnenkant te doen* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:39 | |
| @Kanda: I'm sorry Kanda. ): *maakt thee voor zichzelf en gaat dan naast de kast zitten* Ik ga niet weg voordat alles goed met hem is. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:41 | |
| @Ro: ... *deadly silence* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:41 | |
| @Ro: Oh.. *kijkt weer omlaag* Sorry, ik had het niet moeten vragen. *mompelt iets*
@Kanda: *schrikt bij het laatste woord en knikt gewoon een aantal keren terwijl hij een klein pasje achteruit zet* Ik zal er ook niet om vragen. *cute but awkward smile, volgt hem richting de kast en besluit om maar verder niets te zeggen* |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:43 | |
| Hades
Minwoo: *grinnikt* Goed, speciaal voor jou zal ik ermee oppassen *knipoogt en maakt zijn haar in de war*
erza
Minwoo: *lacht* inderdaad ja, toch sorry sweetie
|
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:44 | |
| @MW: Ik ben gestopt met die baan om op zoek te gaan naar die persoon. *Nips his tea* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:45 | |
| @MinWoo: Nee hoor. *glimlach en gebaart hem naast haar te komen zitten* Ik heb een vriendje, maar dat gekke geval daar in die kast is een van mijn beste vrienden waarvan ik zeker weet dat hij nog leeft.
@Kanda: Look on the bright side, this time you were able to stop yourself? *raakt voorzichtig nek aan* Gekkie, nu zijn we er in ieder geval wel zeker van dat Grey jaloers zal zijn. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:46 | |
| @Ro: The effect swings the same as my mood... *Silence again* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:48 | |
| @Kanda: Je weet dat dat commentaar me nu laat denken dat je niet geheel gay bent lieverd? *glimlach* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:52 | |
| @Ro: That's because I'm not. I thought I told you. I was married once. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:53 | |
| Hades: *lacht* Dat kan het ook zijn. *legt haar wang op zijn hand en strijkt door zijn haren* *trekt weer terug als ze bedenkt dat het Hayden niet is* Uhh. *kijkt weg*
MinWoo: *vriendelijke glimlach* Hi. Jij bent nieuw toch? |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:54 | |
| @Kanda: Well if you're gonna talk about something like that, you need to get out of the closet. *gaat zacht verder* En nee, dat heb je me niet verteld. |
|
| |
Lightning .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:55 | |
| Hades Cat *begint te lachen* *neemt haar kin vast* wel wel wel, wat was dat cat, even vergeten wie ik was *evil grin* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:58 | |
| @Ro: No! I might hurt you. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ za okt 27 2012, 21:58 | |
| @Hades: *smile* Echt? *kijkt hem met grote ogen afwachtend aan*
@Erza: *stares at het for a moment* Ippo-yo.. *mumbles en bloost dan, knikt voorzichtig* G-geen probleem miss. *cute big smile*
@Kanda: *kijkt hem met een nieuwsgierig gezicht aan, en legt zijn hoofd schuin. slurpt zachtjes aan zijn thee* Yum~ Die persoon? *kijkt hem van over zijn stenen beker aan, zijn ogen onderzoekend*
@Ro: *smiled al weer gauw en gaat iets ongemakkelijk naast haar zitten* AH. Dus je naam past als nog bij je. *cute smile die weer ietsje minder word wanneer hij de rest van haar zin hoort* Wa- wat is er gebeurd met de rest van je beste vrienden? *keeps on fingering the stone cup, his eyes on the moving tea inside*
@Cat: *kijkt voorzichtig naar het meisje met de lange donkere haren en knikt* Hm, ja vrij nieuw. Of.. *twijfelt even* Normaal vermijd ik dit soort kamers het liefste... maar nu ik er eenmaal ben is het zo erg nog niet *huge cute grin* Maar ik ben nog steeds vrij nieuw. *grin, bloost dan nadat hij haar even heeft aangestaard* me liking your hairs~ *big smile* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|