|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 14:53 | |
| @Ro: *aait haar met zijn staart*
@Alan: *Loopt dichter en dichter* Tickle death *sexy voice* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 14:54 | |
| //Kanda *grinnikt* Hehe, sorry dude ~
//Nénu *port even in der zij* Alan heet geen moyashi, maar sushi of sushi-ding *big grin*
//Alan Er zit ook ergens een haaientand *begint tussen zijn dreads te graven, opzoek naar de tand* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 14:56 | |
| @Odio: You better be. *gaat op knieën zitten en likt zijn kattenstaart* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 14:56 | |
| @Odio: Een haaientand? ;o Meeeh, Oddie, ik heet geen sushi D: Hoewel... Het klinkt beter dan moyashi.
@Kanda: Snap. *rent weg van Kanda, verstopt zich achter Odio* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 14:57 | |
| @Kanda: Mijn staart is wel fluffiger dan die van jou. *merkt dat serieus nu pas op* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 14:58 | |
| @Alan: *loopt sneaky naar Odio en trekt Alan achter hem vandaan* Nowhere to run now. *kieteldood*
@Ro: *Gaat haar staart kammen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 14:59 | |
| //Kanda Yes, yes *little grin*
//Alan Ja, zelf er uit getrokken. Surfen can be dangerous, bro ~ *lacht als Sushi zich achter hem verstopt* Dude, don't drag me into this *maakt zich wel breed zodat het voor Kanda moeilijker is om er bij te komen*
*kijkt grijnzend toe hoe Kanda Alan alsnog te pakken krijgt* Be easy on him ~ |
|
| |
Nenúfar .
PROFILEReal Name : ~~ Posts : 193
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 15:01 | |
| Odio: Sushi-ding? Dat is nog gekker dan Moyashi. *haalt schouders op*
Sushi-ding: Oh, maar Odio zei dat je... Laat maar. *glimlacht* Ik heet Nenúfar. |
|
| |
Xxxx
PROFILEPosts : 327
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 15:03 | |
| *komt zonder strepen op zijn gezicht binnen* *slaat armen over elkaar heen* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 15:03 | |
| @Kanda: NEEEE DX *wordt gekieteld, probeert nogal klunzig weg te komen maar valt alleen maar om* *trekt Kanda mee waardoor ze allebei omvallen* STOP. IT. X'D *gaat bovenop Kanda zitten, geeft hem een zacht mepje tegen zijn wang* Stout. Heel erg stout.
@Odio: Wow o3o Ik heb nog nooit zoiets gedaan, surven. Is het leuk? o3o
@Nenu: Meh, je mag me Sushi noemen, zolang je me maar geen Moyashi noemt. *glimlacht* |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 15:04 | |
| @Kanda: Je bent gemeen, want dit voelt veel te goed. *sluit haar oogjes* |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 15:07 | |
| @Odio: I will.
@Alan: Whaa- *komt op de grond onder Alan terecht en krijgt een heel klein klapje op zijn wang* You finally smiled again. *Aait over Alans wang en geeft hem een gentle smile*
@Ro: *Gaat rustig door* Als je maar niet terug verandert in je slaap...*spreekt uit ervaring* |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 15:07 | |
| //Nénu Maar moyashi klinkt als sushi en sushi is makkelijker te onthouden. ~
//Alan Surfen is het beste ooit, man. De golven, de zee, de wind alles: the real life brothar. *kleine grijns* Je mag een keer meer als je wilt.
//Trory Yosh dude *steekt zijn hand even naar hem op*
//Kanda .. and get a room if you guys want to make love. |
|
| |
Xxxx
PROFILEPosts : 327
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 15:08 | |
| Odio, Hallo mede-leerling. *bekakt zwaaitje* |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 15:12 | |
| @Kanda: Ik ben nog nooit terugveranderd zonder zelf de opdracht te geven en zoveel maakt het niet uit, want ik draag altijd de kleren die ik droeg voordat ik veranderde in deze vorm. *trekt haar staart plotseling weg en draait enkele kleine rondjes op zijn schoot voordat ze werkelijk gaat liggen* Kanda moet me eigenlijk nog steeds vertellen wat hij is, maar ik heb nog geen zin om terug te veranderen en het hem te vragen. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ do okt 25 2012, 15:13 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|