| Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden vr okt 19 2012, 20:05 | |
| Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden~
In dit topicje kun je nomineren voor Deze personen moeten geen koppel worden!
De winnaars van deze award, krijgen deze stamp:
De genomineerden: ~ Light & Rhine || ~ Savador & Norwood ||||| ||||| ||||
Laatst aangepast door Alan op do okt 25 2012, 23:04; in totaal 18 keer bewerkt |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden vr okt 19 2012, 21:22 | |
|
Laatst aangepast door Alan op vr okt 19 2012, 21:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden vr okt 19 2012, 21:39 | |
| Ik wil niet klagen maar dit lijkt me een beetje onzinnige nominatie. Beide zijn heteroseksueel. Ze zullen geen koppel worden al zijn het de beste vrienden. Misschoen handig om. te kijken naar de geaardheid. Vind het niet helemaal eerlijk al saf en ik deze winnen als serieus genomineerde deze kans ook krijgen. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden vr okt 19 2012, 21:41 | |
| Zit wat in, sawry xD Ik haal ze wel weg~ |
|
| |
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden vr okt 19 2012, 21:45 | |
| Mij maakt het niet uit lag in een deuk. Maar het is een beetje een oneerlijke nominatie. ik weet niet wat Saf vind xD |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden za okt 20 2012, 13:32 | |
| Light X Rhine (Dat wordt anders een cactussenfestijn xD ) |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden za okt 20 2012, 18:44 | |
| Ik vind het niet erg hur Als cactussen al genomineerd kunnen worden, waarom zou dit dan niet kunnen? SWAG all over the place~ Alleen zijn Saf en Norwood al genomineerd, dus is het eigenlijk niet zo eerlijk als we dubbel genomineerd worden. Of maakt dat niet uit? |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden za okt 20 2012, 19:00 | |
| Oh, ik had jullie genomineert maar weer weggehaalt door wat Mitch zei. Ik zet jullie gewoon weer in de lijst >D Want in principe kun je alles en iedereen nomineren voor deze categorie. |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden zo okt 21 2012, 20:53 | |
| Was het eigenlijk niet handiger om een award voor deze twee personen moeten echt een koppel worden te doen? Want nu zou ik ook Nenú en Odio op kunnen geven. Want zij zijn broer en zus en daarom zou het niet kunnen. Of Rhine en Sasori/ Sasuke ofzo |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden zo okt 21 2012, 21:05 | |
| Nou kijk, eerst vond ik het wel goed dat je bij Beste Koppel een koppel opgaf wat eigenlijk niet bestond - vandaar ook dat ik de titel die jij hierboven noemde overbodig vond want anders had ik 'm wel ingevoerd - maar nu heb de regel op Beste Koppel veranderd en moeten het koppels zijn die al bestaan/die bijna bestaan. En ik wil die titel nu niet invoeren want we zijn al begonnen en als ik die titel invoer moet ik nog 4 dagen achter het hele nominatie-gebeuren plakken, alleen maar voor één titeltje. Vind ik een beetje zonde En de Awards moeten niet te lang duren, want dan worden mensen er op een gegeven moment zat van. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 21:00 | |
| Ik hoop dat dubbelposten even niet erg is? <3
STEMMEN MAAR. |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 21:12 | |
| |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 21:13 | |
| Saffie en Norrie ofcourse |
|
| |
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 21:20 | |
| |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 21:21 | |
| |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 21:21 | |
| |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 21:22 | |
| WHAT? IK WIL DOLGRAAG EEN COUPLE ZIJN MET SAF.
Sorry, maar echt... Saf x Nor XD Hoewel ik het wel ship. Stiekem. Hohohoho ~
Haat en liefde staan dichtbij elkaar c:
|
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 21:45 | |
| Saffie x SNorwood (don't take it personally, SNorwood was een geniale typo van me) |
|
| |
Astillea .
PROFILEPosts : 170 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire Magic/Wood MagicKlas: Master SavadorPartner: Maybe If I ever feel like wanting to lose someone again
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 22:11 | |
| |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden ma okt 22 2012, 22:13 | |
| Savawood? Norvador? Zie je, hun namen passen gewoon niet. Dus ik stem voor die twee. Dan krijgen ze zo'n leuk prijsje.
Norvador klinkt eigenlijk nog niet zo slecht |
|
| |
Braire .
PROFILEPosts : 203 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: αιя ~Klas: master DavidPartner: yoυ looĸ ғor α ғlower, ғlυттer αroυɴd lιĸe α cнιld
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden di okt 23 2012, 00:04 | |
| Savwood .. of Nordor.. het klinkt beiden niet xD |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden di okt 23 2012, 10:14 | |
| Safwood and Norador~~ Hun haatrelatie is gwn genius :3 |
|
| |
Timothy .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire//AirKlas: Miss RoxannePartner: 'There's a floppy disk on the floor'
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden di okt 23 2012, 16:39 | |
| SNorwood, Safwood, Norador XD |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden di okt 23 2012, 18:33 | |
| De mooiste kismesis: Sar en Norrie~ |
|
| |
Miss Arianna
PROFILEReal Name : I was depressed when I made this char Posts : 225 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: X CassiaKlas: X xPartner: X Let's love everything~
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden di okt 23 2012, 19:11 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden | |
| |
|
| |
| Romantiek; Deze personen moeten geen koppel worden | |
|