|
|
Auteur | Bericht |
---|
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| |
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Meeting? do okt 18 2012, 21:59 | |
| Mensen, zoek vooral plaatsen die een beetje in de provincie Utrecht liggen, plus niet zo duur zijn. |
|
| |
Kristh .
PROFILEReal Name : Little pig Posts : 301 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: -Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph
| Onderwerp: Re: Meeting? do okt 18 2012, 22:02 | |
| Ik woon in omgeving van 'S-Hertogenbosch. Dat is weer helemaal een andere richting. Veluwe, ede, hmmm scheelt ook niet veel in km's voor mij. Nou ben ik al 19 en zeggen mijn ouders dat ik mag gaan en staan waar ik wil zolang ik het maar doorgeef. Nu moet ik alleen nog even kijken hoe ik daar kom. Ik heb in principe OV-chipkaart, moet alleen kijken hoe duur dat wordt. |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Meeting? do okt 18 2012, 22:59 | |
| @Ruuz dan zeg je dat je met Deem en mij iets gaat doen als afscheid van Deem voordat ze naar Amerika gaat? ^^ |
|
| |
Leia .
PROFILEPosts : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ᴅᴀʀᴋKlas: -Partner: I'll bury the canvas of lies with you.
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 19:24 | |
| Hmm, op een andere site hadden we ook zo'n idee. Alleen, weetje.. In cosplay *sparkle*
Het is namelijk awesome om in een dierentuin rondtelopen in Cosplay c: [aá] Je kan altijd als je eigen karakter gaan ;') |
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 19:26 | |
| Dat klinkt echt heel leuk en gestoord tegelijkertijd xD |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 21:20 | |
| Nononono. Ik wil niet als Kanda T.T Ik ben daar veel te vrolijk en happy voor |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 21:23 | |
| En ik zou never rhine kunnen doen >.<
ze is compleet mijn tegenpool xD |
|
| |
------
PROFILEPosts : 317
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 21:55 | |
| Haha, stiekem had ik ook zoiets in gedachten xD Maar, ik kan ook echt niet als Jake gaan. Ik kan mij echt niet als hem gaan gedragen daar. Ik kan wel gewoon verkleed als hem komen (Zien mensen gelijk de weirde kant van mij :') ) Maar goed. De meeting gaat dus sws ergens in maart gehouden worden. Waar maakt mij niet zo heel veel uit, dat laat ik aan jullie over |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:01 | |
| Noooooo Niet in maart dan leef ik niet meer in Europa D: Ik ben er nog tot januari, daarna ga ik naar LA verhuizen.... |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:05 | |
| - Kanda schreef:
- Noooooo Niet in maart dan leef ik niet meer in Europa D: Ik ben er nog tot januari, daarna ga ik naar LA verhuizen....
:O Verhuizen je ouders naar LA? |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:06 | |
| En ik ook. Alleen mijn broer blijft achter. IK LAAT MIJN RUUZ EN SANDER IN DE STEEK |
|
| |
Romance .
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:09 | |
| Waarom ga je helemaal naar LA?
(het kind kan niet ver genoeg gaan :O) |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:16 | |
| Damn, wil ik als light gaan dan mag ik mijn haren eerst weer trug bruin verven.. En neeeee Deem moet mee Ruuz heeft nu al troubles met regelen, laat staan als Deem niet meegaat, Maart is drama |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:18 | |
| *zwaait* ik wil ook nog waar is het nu eigenlijk precies ghehe xd ben maar half mee *.* |
|
| |
------
PROFILEPosts : 317
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:25 | |
| Ik had eerst dierenpark Amersfoort in gedachten, maar aangezien dat veel te ver reizen is voor de meesten, heb ik overwogen dat het Burgers zoo gaat worden
Jake/Melle |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:35 | |
| Nu jullie het over cosplayen hebben - of na ja op de vorige pagina dan - ik zou best als Flavio kunnen gaan. Alleen hij is spontaner dan dat ik ben en ik loop niet spastisch te doen bij sommige intieme aanrakingen. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:39 | |
| blijkbaar ga ik toch neit kunnen komen ghehe *.* zoals bij anderen mag ik niet te ver weg en ik woon aan de grens van belgie en frankrijk, heel de andere kant dus op sorry meh *.* |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 22:54 | |
| Hmmn..als ik het zo hoor moet ik er misschien 2 organiseren. Eentje voor de mensen uit Nederland, een andere voor de mensen uit België..
@Deem: Oeh..misschien is het iss toch handiger als we het in januari organiseren.. xD
Maar goed, zijn mensen het in ieder geval een beetje eens over burgers zoo? |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 23:03 | |
| Dat zou misschien wel een goed plan zijn x') |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 23:05 | |
| |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 23:36 | |
| Ik lijk nogal op Rhae, inclusief lichte overbeet, grote blauwe ogen en haar. Al is mijn haar meer Flavio-kleurig. (dat is dus vanaf nu een term) Maar ik woon in Amsterdam en kan alleen komen als jullie naar hier komen. Ik wil iedereen heel graag ontmoeten, maar ik mag sowieso niet. Mijn ouders weten niet eens dat ik dit doe. |
|
| |
Jake .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 1412 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 23:40 | |
| @Cat: heb je het al gevraagd, of weet je zeker dat je niet mag? |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Meeting? za okt 20 2012, 23:55 | |
| Ik weet zeker dat het niet mag. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Meeting? zo okt 21 2012, 10:16 | |
| Ik wil wel zeggen, Ik heb geen cosplay |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN