|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 19:58 | |
| Les: zo zijn jongens nu eenmaal *sight* wanneer het over hun 'natuur gang' gaat spannen ze samen *sight* |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 19:58 | |
| @Ro: Na een aanval. Ja T.T
@Lesaiah: Waarschijnlijk heb je iedereen tegen je T.T |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:00 | |
| - Lesaiah schreef:
- Stel dat ik je wil bellen en je neemt niet op, dan beledig je mij toch? Ook niet leuk.
*tikt hem tegen zijn borstkas* Goed, dan is het een mannelijk iets. Maar dat is ook beledigend en blabla. Waarom zou het trouwens een compliment zijn? Als het mannelijk is en dus natuurlijk, doe je het dus bij iedereen.
@Flynn; Aaahw, moet ik nou verliezen? Niet eerlijk, je stond toch aan mijn kant? *kijkt 'r aan met een glimlach die gewoon laat zien dat hij aan verkeerde dingen zit te denken* O, maar... Ik kijk niet bij iedereen even vaak hoor.
@ Flynn; Dank je dat je je eigen geslacht steunt. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:01 | |
| @Kanda: *legt deken over hem heen* Slik je je pillen nog wel?
@Les: Ze zijn er o zulke momenten altijd voor elkaar. |
|
| |
Flynn
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: nonePartner: You´re my little star now
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:02 | |
| @Lesaiah: Dit is wel iets anders hea. Deze keer gaat het ook om mezelf
@Alejandro: Altijd, altijd
@Miya: Vrouwen zijn net hetzelfde, dat bewijs ik ooit nog wel eens.
|
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:02 | |
| @Miya; Nou. En ik maar denken dat het vrouwelijk geslacht me wel zou helpen
@Kanda; Schat, de helft of meer van de helft van dit universum bestaat uit vrouwen. No way dat ik helemaal alleen sta.
@Al; *slaat armen over elkaar* Maar je kijkt wel bij iedereen, dus.
@Flynn; Maar jij bent geen pervert. Jij bent Flynn. Twee verschillende dingen. |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:04 | |
| @Ro: Vanochtend voor het mediteren T.T
@Lesaiah: Hn. *knikt* Even I looked at your boobs T.T *blunt* |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:05 | |
| @ Lesaiah; Het is een automatisme, kan ik niks aan doen. Ik snap trouwens ook niet waarom jullie er altijd zo'n groot probleem van maken, ik betrap vrouwen er vaak genoeg op dat ze naar die plek tussen mijn benen kijken en zeur ik erover? Nee. |
|
| |
Flynn
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: nonePartner: You´re my little star now
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:07 | |
| @Lesaiah: Nee, ik ben geen pervert, maar het is inderdaad een automatisme juist zoals meneer dark zegt. Daar kan je nu eenmaal niets aan veranderen |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:10 | |
| @Kanda; *opent mond, wil wat zeggen, maar sluit haar mond weer* *probeert het opnieuw* Jij- Jij... Ugh. *geeft hem bluntly een keiharde klap in zijn gezicht* En bedankt, meneer nog perverser dan Alejandro.
@Al; Ja maar je geeft het wel toe en dus is het geen compliment. Daar gaat het om, niet om het feit dat ik er een probleem van maak. Dat is namelijk omdat het niet fijn is om aangestaard te worden.
@Flynn; Goed, het is een automatisme. Maar jíj kijkt intussen gewoon naar mijn gezicht, toch? |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:12 | |
| @Lesaiah: *word voor de zoveelste keer door iemand gemept* Che...Ik denk alleen dat ze zachter zijn dan Moyashi's T.T
(Hoezo iemand meppen die overduidelijk GAY is...?) |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:13 | |
| Les: je meent toch niet dat je denkt dat ik het voor de mannen op zou nemen? *grin*
Flynn: *smiles* oja, bewijs dat maar eens en laat het dan meer zien wanneer je je bewijs hebt xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:14 | |
| @ Lesaiah; Ik zei niet dat ik het niet fijn vind... Nou het ligt eraan, bij sommige mensen vind ik het wel onprettig als ze ernaar kijken. En als ik ernaar kijk dan is het een compliment. En toen het erop aankwam keek ik je ook gewoon recht in je ogen aan, dus je hebt niks te klagen.
@ Kanda; Als zij je niet had gemept, dan had ik het wel gedaan. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:16 | |
| @Alejandro: *T.T-face* Moyashi slaat me vaak genoeg. Ben er gewend aan geraakt... |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:17 | |
| We weten allebei dat Alan niet zo geprezen is wat... Spieren betreft. |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:19 | |
| @Kanda; *wordt rood, voelt de neiging opkomen om hem iets aan te doen* Nog een woord en ik ga twee legendarische magiërs nodig hebben om mij ervan te weerhouden dat ik je naar de vergetelheid stuur.
@Miya; Nee, dat verwacht ik niet~
@Al; Goed, ik heb niets te klagen. Kunnen we dit onderwerp dan nu afsluiten? Het is ongemakkelijk aan het worden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:20 | |
| Oké, we veranderen van onderwerp. Ehm... Krijg ik ooit nog taart? Ik wil taart. Make me a pie woman. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:24 | |
| @Les: Zei je straks niet iets over vermiste kinderen? What's that about? |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:26 | |
| Les: ja vermiste kinderen? hoe en hoeveel |
|
| |
Flynn
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:28 | |
| @Lesaiah: Ik ga echt niet een halfuur naar die plek staren hoor, zeker niet bij jou. Niet beledigend bedoelt c:
@Miya: *knijpt ogen tot spleetje* Ik heb altijd gelijk, wen daar alvast maar aan. Dat bewijs komt nog wel.
@Kanda: Je moet blij zijn dat zij je slaat. Als ik het moest doen was het met mijn vuist geweest, niet met de vlakke hand.
@Romance: Op Earth zijn er ook een paar kinderen vermist, gewoon seizoensverandering, niets raar.
|
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:29 | |
| *kijkt vaag om zich heen* |
|
| |
| Flynn: *grin* en wen jij er maar aan dat ik lang koppig kan blijven en vermiste kinderen niets speciaals?? ik vind dat speciaal genoeg hoor |
|
| |
Lesaiah
| @Al; Sorry, taart? Hoe bedoel je dat, ik snap het namelijk niet helemaal.
@Ro&Miya; De herfststormen op Gren zijn weer begonnen en dan raken mensen vermist. Ieder jaar zo. Meestal vallen er geen doden, maar dit keer zijn er een aantal kinderen vermist geraakt. Maar we zijn naar ze op zoek.
@Flynn; Ik weet dat je het niet beledigend bedoelt, aardman. |
|
| |
Kanda Gestorven
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:30 | |
| @Alejandro: Neah wel T.T
@Lesaiah: You want to hurt moyashi that bad?
@Flynn: Che. |
|
| |
| Onderwerp: Re: IC Spam~ di okt 16 2012, 20:31 | |
| @ Lesaiah; Ik wil taart en daarom moet jij er nu eentje gaan maken. Dus voorruit, doe je ding. Je bent een vrouw, je weet hoe dit soort dingen moeten. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: IC Spam~ | |
| |
|
| |
|