PortalIndexHet onzin topic - Pagina 27 HpD5UwnHet onzin topic - Pagina 27 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Celia
.
.
Celia

Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

Het onzin topic - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 20:46

Ja, achteraf klinkt het wel awsome.

Maar toen had ik echt een probleem omdat ik bijna iemand zijn arm had gebroken.
Er is een reden waarom ik op verschillende middelbare scholen heb gezeten.
Als je mij moet hebben dan heb je een hele verkeerde keuze gemaakt, maar vanwege mijn agressieve aanpak ben ik altijd de dupe dus ik probeer er tegenwoordig wat meer op te letten en beheers mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
.
.
Jade

Real Name : Lies
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Water ღ
Klas: 4th class ღ
Partner: Everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for ღ

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 21:05

Bye people ~
Ik ga huiswerk maken ):
http://coconutts.deviantart.com
Dhaeni
.
.
Dhaeni

Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner: Love, another word for Suicide

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 21:08

@Cat: Ja, ik heb haar naam van Daenerys, maar ik moet toegeven dat ik nooit game of thrones kijk...

@Jade: Hihi, zal ik 'm maken of jij?
Jake
.
.
Jake

Real Name : Melle
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 21:15

@Celia: I know that feel bro..
Zack
.
.
Zack

Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 21:16

Nog steeds is het leuk dat er hier een Tifa is XD
Dhaeni
.
.
Dhaeni

Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA PROFILEReal Name : Iris
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner: Love, another word for Suicide

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 21:18

Hihi, HAAAAAAAAAAAI!!

En miss komt er ook een Cloud... Maar dan moet ik M'non nog even overhalen 'm aan te maken...
Gast
Gast

Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 21:50

Miep. Laten we zeggen dat ik gewoon 0% zelf vertrouwen heb. Dat komt ook door mijn klas. Die staan steeds als ik voor hun sta diehard te lachen en dan sta ik daar zo van.... Okee...Ignore Jinte, ze hebben het niet over jou. En dan gaan ze nog harder lachen en dan voel ik gewoon een Huilbui met een woedeaanval opkomen.
Laatst zat iemand mij naar voren te duwen en ik had al een paar keer gevraagd of hij daar mee wilde stoppen. Maar nee hoor, dat deed hij niet, dat waren de kaboutertjes. Iedereen lag gewoon in een deuk. Op een gegeven moment was ik het zo zat, toen ben ik op gestaan, om gedraaid en heb hem die hard gebitchslapt, hij was echt van O_O Did you just do that? En ik had gewoon zin om hem in elkaar te slaan en alle mensen die iets naars of spotte met mij helemaal verrot te schelden. En toen begon iedereen te lachen en toen werd ik rood en toen moest ik janken.
Hup klas nog harder lachen en die leraar stond er zo bij van; -.-'' En die nam het op voor de klas.
I was like; SCREW THE WORLD! suicide here I come!
Cat
.
.
Cat

Real Name : Marit
✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:02

Wauw. Niet erg gezellig. Gelukkig heb je de idioten op starshine nog. (sorry dat ik iemand een idioot noem, ik vind mezelf wel een idioot)
Maaareh, doe maar geen suicide, want dan hebben we je postjes niet meer.
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:05

Ahw, ik herken me in je verhaal D:
Ik had het echter met een kleinere groep uit de klas. Dat waren een stelletje eikels die het leuk vonden om mij te pesten omdat ik ''alternatief'' was met mijn teken- en schrijfobsessie, en omdat ik manga enzo leuk vond. Dus toen gingen ze me pesten enzo en ik dacht van ''Jonguh, zoek iemand van je eigen geslacht! D:'' Op een gegeven moment ben ik de bitch gaan uithangen tegen ze. Hielp het? Nee hoor .__.'' Ik meldde het vervolgens aan mijn mentor, die deed ook geen ene zak. Uiteindelijk heb ik het gewoon volgehouden en ze genegeert tot ze allemaal weg waren. Allemaal ook naar vmbo-t gezakt, de idioten.
Maar dat van jou is dus heel wat extremer D:

Ik zou je ouders een klacht laten indienen. Of smijt gewoon je tafel een keer door de klas, doe rage-attack en maak ze bang. Of klaag de leraar aan bij de decaan omdat die zak niks tegen het gepest doet en dan kan misschien de decaan wat doen. Als de decaan ook nutteloos blijkt te zijn, schreeuw tegen hem. Schreeuwen komt altijd beter over. Huilen werkt ook. Bij sommige mensen moet je nou eenmaal drastische maatregelen nemen om ze te laten begrijpen hoe erg je het vindt. Zelfde met huisdokters. Malloten die ze zijn.
Dash
.
.
Dash

✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Erd
Klas:
Partner: Are you sure, honey?

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:22

Ik ben dit jaar gewoon naar een andere school gegaan. Ookal zat mijn beste vriendin in mijn vorige school, ik voelde me daar echt niet thuis. Iedereen vond me raar omdat ik soms stil ben en soms echt heel spastisch kan doen. Nu zit ik op een school waar dat normaal is, waar niemand zich hoeft te schamen aangezien iedereen wel eens raar doet, het kan ook liggen aan het feit dat er veel meer jongens dan meisjes zitten.
Mijn kleine zusje had zelfs al gezegd dat ze het fijn vind om me weer lachend thuis te zien komen.
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:36

Aww.
Bij mijn school sta ik en mijn vriendengroepje bekend als de spastische kinderen. Mensen vinden ons raar but I couldn't care less. Ik hou van raar zijn, bovendien doet iedereen wel eens raar. In mijn ogen is niemand een normaal persoon, zelfs de meest geraffineerde en gemanierde studienerd niet.
Dash
.
.
Dash

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:39

Daar heb je wel gelijk in, maar bij mij zijn het altijd meisjes geweest die er een probleem van maakten. Nu kan ik gewoon midden op de speelplaats gaan beginnen te schreeuwen zonder dat er veel mensen zijn die me raar aankijken.
Dit is eigenlijk de eerste keer in lange tijd dat ik echt graag naar school ga C=
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:42

Ah, schreeuwen op een speelplaats =w=
Wij schreeuwen altijd in de gang en we zijn like ''We don't care, we want to scream, WE ARE GOING TO SCREAM''
Mehehe, stiekem zijn we best onruststokers.

Maar fijn dat het goed is <3
Ik ga nooit graag naar school maar ik ben het ook gewoon zat omdat ik in mijn examenjaar zit, bah.
Cat
.
.
Cat

✦ CHARACTER ✦
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:44

Ik had in de brugklas al mijn reputatie verpest voor de rest van mijn schoolcarriere. Nu hoor ik mensen nog steeds: Hé, jij was altijd zo raar in de brugklas. Dus nu ben ik het rare kind van de klas, geweldig. Het kwam bij mij juist doordat ik veel te veel zei en alles er uit floepte en nu ben ik juist super stil en zit ik alleen achter in de klas tenzij ik iemand in die klas goed ken.
Master Flavio

Master Flavio

Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:46

Bij mij was het in eerste instantie zo van 'ze is zo stil. I don't trust her. Stare ' Maar pas toen ze me echt goed leerde kennen vonden ze me vet leuk en aardig en grappig etc. En nu zit ik dan op het MBO - eerste jaar en ik ben echt het tegenovergestelde van vier á vijf jaar terug. c:
Ik ben echt blij dat ik uiteindelijk toch die vrienden heb kunnen maken die mij nu hebben gemaakt zoals ik nu ben. Een meisje die schijt heeft aan srsly alles. Yaay~
Dash
.
.
Dash

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:48

Dat is wel erg. Ik werd altijd de rare genoemd en iedereen roddelde altijd achter mijn rug om. Nu doen ze dat nog, maar dat is twee man die mij echt niks kunnen schelen. Meh, morgen terug naar mijn oude school voor iets van voor t klimaat, benieuwd wat ze gaan zeggen.

@Ruuz; Wel, in de gang schreeuwen we met z'n 24, met heel de klas dus. Ze zijn allemaal redelijk druk dus ik val er eigenlijk niet zo hard op.
And aww, ya want a hug?
Cat
.
.
Cat

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:51

Ik probeer nu eigenlijk om weer zoals in de brugklas te worden, maar dan wel na te denken voordat ik iets zeg. In de eerste maakte me het ook compleet niet uit wat mensen van me dachten.
Dash
.
.
Dash

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:58

Ik ben juist socialer, durf al wat meer te zeggen en heb zo iets van f*ck the world.
Heb zelfs zonder schaamte iemand heel de drukkerij door gejaagd terwijl kei veel mensen daar bezig waren.

But, I gonna sleep
Nightnight
Cat
.
.
Cat

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 22:59

Nighty night!
Master Flavio

Master Flavio

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 23:00

Sleep well~
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 23:00

Good night <3
Master Flavio

Master Flavio

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimedo okt 25 2012, 23:14

Ik ga ook slapen. Byebye~
Light
.
.
Light

Real Name : Sander
✦ CHARACTER ✦
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimevr okt 26 2012, 00:06

Alan schreef:
Aww.
Bij mijn school sta ik en mijn vriendengroepje bekend als de spastische kinderen. Mensen vinden ons raar but I couldn't care less. Ik hou van raar zijn, bovendien doet iedereen wel eens raar. In mijn ogen is niemand een normaal persoon, zelfs de meest geraffineerde en gemanierde studienerd niet.

Schatje toch.. Jullie zijn niet raar..! Surprised
Moet je gewoon meer met mij omgaan joh! (Nee serieus! ik kreeg laatst het verzoek van een groepje dat ik niet kende, of ik bij hun wou gaan staan roken, omdat ze dan gezelliger leken... ik heb me helemaal kapot gelachen natuurlijk)
Maar... Maar... Jullie zijn lief... Oke nu voel ik mij helemaal probleemloos... okee ik sta bekend als een halvegare maar ik ben juist degene die iedereen spast noemt...
...
...
...
Ik voel me best slecht nu..
...
...
...
:3
Soh
.
.
Soh

Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
✦ CHARACTER ✦
Magic: {ƒαкє} ℓιgнт
Klas: master Kana
Partner: doɴ’т yoυ тell мe ɴo тrυтнѕ, jυѕт αll oғ yoυr lιeѕ. ɢιve мe αll oғ yoυr lιeѕ.

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimevr okt 26 2012, 00:25

Thehe, ik ben dol op mensen die mijn muzieksmaak delen en waar ik dan mee moet samen werken.
Ja, ja, vanavond was leuk alleen één probleem .. Stare .. ik ben nu totaal niet moe.
Dominic

Dominic

Real Name : Emma
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitimevr okt 26 2012, 00:31

Same problem here... x}
Dus nu ga ik maar eens snel posten, daarna toch echt poging tot slapen doen ;O
Gesponsorde inhoud

Het onzin topic - Pagina 27 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 27 Icon_minitime

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-