MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: water (ijs) - woud Klas: Miss Roxanne Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 13:59
Nocte schreef:
Ghirahim schreef:
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaat school, met deze erbij maakt het het iets beter
whahaha, daar lig ik nog steeds stuk van xD HOLD SHIFT HOLD SHIFT HOLD SHIFT I'M HOLDING FACKING CAPS LOCK
SURPRISE MOTHERFUCKER!!
Mefla
PROFILE Real Name : Melle Posts : 788
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire/Earth Klas: - Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 14:27
Ghirahim schreef:
Nocte schreef:
Ghirahim schreef:
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaat school, met deze erbij maakt het het iets beter
whahaha, daar lig ik nog steeds stuk van xD HOLD SHIFT HOLD SHIFT HOLD SHIFT I'M HOLDING FACKING CAPS LOCK
SURPRISE MOTHERFUCKER!!
ASJDAJSDGASDLSAFKJDF
Jackie .
PROFILE Real Name : Noa Posts : 144
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: water (ijs) - woud Klas: Miss Roxanne Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 14:30
If youre not find the pages, he's gonna fuck you in the ass xD
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 15:14
Woohoo geen les XD
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 18:27
Meh >.<
ik wil niet naar die stomme fuif van mijn nonkel mijn hoofdje doet zo'n zeer T.T
Jake .
PROFILE Real Name : Melle Posts : 1412 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 18:56
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Magic Klas: -- Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:02
Eindelijk vakantie :3 Did I missed something here?
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:09
MENSEEEEEEEEEEEEN.
DE SSA AWARDS ZIJN OFFICIEEL GEOPEND! NOMINEREN DUS.
Azure
PROFILEPosts : 930
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood // Dark Klas: Norwood // Class President Partner: I love you ♡
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:15
OHGODIDUNNO. De meeste nominaties die ik in gedachten heb kunnen niet omdat ik er zelf in zit en dat is oneerlijk want zo groot is mijn ego nu ook weer niet en de rest weet ik niet zeker D:
Alan Gestorven
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:17
Ik wil niet nomineren want dan doe ik ten eerste dubbelpost en ten tweede wil ik dat anderen nomineren xD
Master Flavio
PROFILE Real Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light magic. Klas: Too old for that. Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:17
EIN-DE-LIJK vakantie. Yes I needed it.
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:20
Ik ben lui en ik ben slecht met oordelen. SO DON'T LOOK AT ME. But I did came up with some random Les x Al shizzle. LIKE ALWAYS. Dan moeten mensen me ook maar niet twee uur in een trein zetten D: But I don't think it's that important. =w=...
Pewds speelt Limbo. Ik heb veel Limbo let'splays gezien, maar ze zijn allemaal even hip. Gewoon omdat die game sneaky is XD
O EN PLUH NAAR IEDEREEN DIE NU VAKANTIE HEEFT. Want ik heb het niet c:... Meer... Miep.
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:21
Oh ja, ik was vergeten dat ik ook vakantie heb xD Sawry, Noor D: *aait*
Azure
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood // Dark Klas: Norwood // Class President Partner: I love you ♡
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:21
Alejandro schreef:
Ik ben lui en ik ben slecht met oordelen. SO DON'T LOOK AT ME. But I did came up with some random Les x Al shizzle. LIKE ALWAYS. Dan moeten mensen me ook maar niet twee uur in een trein zetten D: But I don't think it's that important. =w=...
Pewds speelt Limbo. Ik heb veel Limbo let'splays gezien, maar ze zijn allemaal even hip. Gewoon omdat die game sneaky is XD
O EN PLUH NAAR IEDEREEN DIE NU VAKANTIE HEEFT. Want ik heb het niet c:... Meer... Miep.
+1 voor de vakantie +1 voor Limbo
+10000 voor random shizzle. Ik had ook iets bedacht. Alleen ik weet niet meer wat. Dammit.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:25
RUUZ. SHHHT. I dun wanna know ;w;...
@ Judith; Nou mijn random ding ging van: Les; 'O, dus als jij een leuk gedichtje voor me schrijft moet ik je maar vergeven?' Al; 'Ja.' Les; *judgemental face* Al; 'Nee?' Les; 'Welke van de twee is het nou?' Al; 'Ik weet het niet, ik presteer nooit zo goed onder druk D:...'
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:25
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:29
*begint zachtjes te spinnen* En ik typ freaking sloom, want mijn hand licht ook gedeeltelijk open.
Blegh. So how is everyone's life here?
Jake .
PROFILE Real Name : Melle Posts : 1412 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:29
Wauw, mijn vakantie is alweer ten einde...xD Maar OEH zei er iemand Limbo? daar hen ik laatst nog een playthourgh van cry voor gezien..
Master Flavio
PROFILE Real Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light magic. Klas: Too old for that. Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:30
Ahw arme jij D:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:31
@ Ruuz; Dat antwoord in jouw partnertekstje is grappiger dan... Hetgeen dat je aan het lachen maakte. Ik ben traag van begrip, laat me.
@ Doce; Op het moment ben ik bang om namen door elkaar te halen, sorry XD But... What happened D: ?.. How?... Wacht, wil ik het eigenlijk weten in wat voor on-anatomische... Positie jij je wrong om je been open te halen met je fiets?
Azure
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:31
AAHW, ARME SAN D:
&& Op TPB staat gewoon een al gecrackte versie van Limbo. Het is echt leuk. En freaky. Ik verdronk
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:35
Eek, thanks voor het medeleven ya'all c: Mijn eigen twin ging me uit lachen.
En ik gleed uit op die fiets Noor dus mijn hele been lag open geschaafd xD Dus tja. Niet aan mijn fiets open gehaald, maar met mijn fiets. en het erge is dat de winter nog moet beginnen o.o
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 19 2012, 20:39
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.